تبلیغات در شبکه های اجتماعی

/تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی ۱۳۹۶/۶/۲۶ ۱۲:۱۴:۵۴

ارزان و بسیار موثر

در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست. شبکه‌های اجتماعی این روزها حرف اول را در محیط مجازی می‌زنند. شبکه‌هایی که حتی میزان بازدید و جذب کاربران جهانی از آنها به قدری زیاد است که رتبه‌شان از نظر سایتی بعد از دو سایت معروف گوگل و یاهو قرار گرفته است.

تلگرام

آیا میدانید اکثر مشتریان کسب و کار شما قشر تقریبا متوسط به بالا هستند و گوشی هوشمند دارند و عضو شبکه های اجتماعی هستند؟
آیامیدانید ۹۵ درصد از تبلیغات شبکه های مجازی دیده میشود؟
شما میتوانید با ارسال تبلیغات در شبکه های اجتماعی کسب کار خود را متحول کنید و تبلیغات خود را به صنف مورد نظر ارسال کنید. و به عبارتی تبلیغات خود را به دست تک تک مردم در هر جای شهر یا کشور برسانید. با کمترین هزینه تبلیغاتی شامل توضیحات کامل به همراه فیلم ، عکس ، لینک محصول و … را به دست مشتریان خود برسانید.

طبق آخرین اخبار، تلگرام در کشورمان با داشتن بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال، از محبوبیت زیادی برخوردار است و استفاده روز افزون از تلگرام باعث شده دیگر رسانه ها نیز خوشان را با تلگرام وفق داده و شاهد فعالیت آنها در این شبکه اجتماعی باشیم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی - تلگرام

اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی موبایلی است که کاربران در آن می توانند تصاویر مختلف را به اشتراک بگذارند. اینستاگرام دارای بالاترین نرخ رشد در بین تمام شبکه های اجتماعی دنیاست. در اینستاگرام انتقال پیام از طریق اشتراک تصاویر انجام می شود، بر همین مبنا می‌توان گفت اگر بتوانید در جهت معرفی محصول یا خدمات ‌تان تصاویری جذاب برای مخاطب ایجاد کنید، در جهت موفقیت در بازاریابی از طریق اینستاگرام گام برداشته‌اید.

طبق آخرین اخبار، اینستاگرام در کشورمان با داشتن بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال، از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است. اینستاگرام پس از تلگرام دومین شبکه اجتماعی پرمخاطب در ایران است. بر اساس گزارش Weblog Techarasa بیش از ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام در ایران هر روز ایسنتاگرام خود را چک می کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی - اینستاگرام

مزایای شبکه های اجتماعی :

  • شناسایی بهتر کسب و کار (برندسازی)
    یکی از مهمترین اهداف شرکت ها برای برندسازی دیده شدن است.

  • وفادار سازی مشتریان
    طبق آمار منتشر شده، ۵۳% مشتریانی که برندی را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند به آنها وفادارند. شرکت ها باید از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبشان استفاده نمایند.

  • کاهش هزینه های بازاریابی
    در شبکه های اجتماعی از بودجه های سنگین و سرسام آور تبلیغاتی و برندینگ از طریق رسانه های جمعی و چاپی خبری نیست.

  • شناسایی رفتار مخاطبان
    شبکه های اجتماعی به کسب و کارها این فرصت را می دهند تا در مورد مخاطبشان به اطلاعات ارزشمندی برسند.

  • فراهم کردن موقعیت های جذب مشتری
    هر مطلبی که در یک شبکه‌ی اجتماعی ارسال می‌کنید، موقعیتی برای جذب مشتری است

  • بهبود رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجو
    حضور در شبکه‌های اجتماعی برای رتبه‌بندی گوگل و موتورهای جستجوی دیگر معیار برجسته‌ای است، زیرا برندهای قدرتمند همیشه از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند