Social media Ads

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در رسانۀ مورد علاقۀ مشتریان با آنها ارتباط برقرار کنید!

شبکه‌های اجتماعی تبدیل به بخشی از زندگی روزمره شده‌اند، بطوری که از طریق آنها اخبار روز را دنبال، مطالب مورد علاقه را مطالعه و با دوستان خود در ارتباط هستیم. این شبکه‌ها در محیط مجازی حرف اول را زده و میزان بازدید و جذب کاربران جهانی آنها به اندازه‌ایست که رتبۀ آنها بعد از دو سایت معروف گوگل و یاهو قرار گرفته است. در دنیای پرشتاب امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست. بنابراین این شبکه‌ها می‌توانند فرصت خوبی برای برندهای تجاری ایجاد نمایند تا نام خود را در ذهن کاربران حک نموده و با آنها یک رابطۀ دوستانه برقرار کنند. ضمن آنکه برند همیشه در دیدرس مخاطب خواهد بود.

برای صحبت با متخصصان بلـوط تماس بگیرید.

وجهۀ اجتماعی برند

حضوری پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی برابراست با در معرض دید کاربران تلگرام و اینستاگرام بودن!

ایجاد روابط پایدار

شبکه های اجتماعی فرصتی هستند تا در دسترس مخاطب باشید، با مشتری رابطه صمیمی برقرار کنید و تعاملی مداوم داشته باشید.

رسانۀ برند

با فعالیت درست و اصولی در شبکه‌های اجتماعی، در نهایت شما رسانه‌هایی برای اطلاع‌رسانی‌های خود خواهید داشت.

برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر و هدایت ترافیک به وبسایت خود از محبوب‌ترین بستر تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. مخاطبان هدف B2C و B2B. فیسبوک از قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۳ میلیارد کاربر است و اگر میتوانست کشور باشد، بزرگترین کشور دنیا بود. تبلیغات در فیسبوک و یا اصطلاحا FaceBook Ads | فیسبوک ادز یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی می‌باشد که در سرتاسر دنیا در حال اجرا است.

مشاغلی که با موفقیت تبلیغات فیسبوک را به کار می‌گیرند می‌توانند تجارت خود را با روشی قابل پیش بینی و قابل اندازه‌گیری، رشد قابل توجهی دهند. به همین دلیل، تبلیغات فیس بوک برای موفقیت صاحبان مشاغل که مایل به رشد سریع هستند، اساسی است.

برای جلب توجه به محصولات و خدمات خود از بهترین پلتفرم بصری استفاده کنید. محتوای بصری با کیفیت و خلاق را در تبلیغات اینستاگرام برای دریافت نتیجه موثر در رسانه‌های اجتماعی انتشار دهید. بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانۀ اینستاگرام، تعداد زیادی از افراد را برای هدف قرار دادن مشاغل فراهم می‌کند. ۷۵٪ از کاربران اینستاگرام نسبت به تبلیغاتی که در فید خبری خود مشاهده می‌کنند اقدام و بیش از ۱/۳ از کاربران اینستاگرام برای خرید آنلاین یک محصول از اینستاگرام استفاده کرده اند. مشاغلی که تبلیغات مؤثر ایجاد می‌کنند و آنها را در مخاطبان مربوطه هدف قرار می‌دهند، فرصت خوبی برای افزایش ترافیک وب سایت و تبدیل‌ها خواهند داشت.

اکثر مشتریان کسب و کار شما قشر تقریبا متوسط به بالا هستند و گوشی هوشمند دارند و حدود ۹۵ درصد از تبلیغات شبکه های مجازی دیده میشود. طبق آخرین اخبار، تلگرام در کشورمان با داشتن بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال، از محبوبیت زیادی برخوردار است و استفاده روز افزون از تلگرام باعث شده دیگر رسانه ها نیز خوشان را با تلگرام وفق داده و شاهد فعالیت آنها در این شبکه اجتماعی باشیم. شما میتوانید با ارسال تبلیغات در شبکه های اجتماعی کسب کار خود را متحول کنید و تبلیغات خود را با کمترین هزینه تبلیغاتی شامل توضیحات کامل به همراه فیلم، عکس، لینک محصول و… به صنف مورد نظر ارسال و به دست تک تک مردم در هر جای شهر یا کشور برسانید.

مزایای تبلیغات با متخصصین کانون تبلیغاتی بلوط

  • شناسایی بهتر کسب و کار (برندسازی)
    یکی از مهمترین اهداف شرکت ها برای برندسازی دیده شدن است.

  • کاهش هزینه های بازاریابی
    در شبکه های اجتماعی از بودجه های سنگین و سرسام آور تبلیغاتی و برندینگ از طریق رسانه های جمعی و چاپی خبری نیست.

  • بهبود رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجو
    حضور در شبکه‌های اجتماعی برای رتبه‌بندی گوگل و موتورهای جستجوی دیگر معیار برجسته‌ای است، زیرا برندهای قدرتمند همیشه از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند

  • شناسایی رفتار مخاطبان
    شبکه های اجتماعی به کسب و کارها این فرصت را می دهند تا در مورد مخاطبشان به اطلاعات ارزشمندی برسند.

  • فراهم کردن موقعیت های جذب مشتری
    هر مطلبی که در یک شبکه‌ی اجتماعی ارسال می‌کنید، موقعیتی برای جذب مشتری است

  • وفادار سازی مشتریان
    طبق آمار منتشر شده، ۵۳% مشتریانی که برندی را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند به آنها وفادارند. شرکت ها باید از به عنوان ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبشان از این مهم استفاده نمایند.

https://baloot.agency/wp-content/uploads/2018/11/https-_blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_232886_applocation_thumb.jpg
پشتیبانی حرفه ای
بزرگترین جامعه کاری

هدف کانون تبلیغاتی بلوط انجام پروژه های متعدد بدون مسئولیت نیست بلکه شعار و چشم انداز کاری ما انجام پروژه هایی با کیفیت است. سرعت، کیفیت، مقرون به صرفه بودن، پشتیبانی حرفه ای و داشتن بزرگترین جامعه آماری از بسترهای مرتبط کسب و کارهای کشور از جمله ویژگی های ماست که باعث رضایت مشتریان ما شده و آنها را به مشتریان وفادار ما تبدیل کرده است. با ما دیده شوید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید.