دپارتمان‌های کانون تبلیغات تخصصی بلوط

Vector (1)

خلاقیت، استراتژی، بازایابی و تبلیغات موفق

عرصه‌ای از تکنولوژی که در دو دهه پیش پیشتاز نوآوری و پیشرفت بوده، صنعت تبلیغات و دقیق تر دیجیتال مارکتینگ است که زندگی بشر را به تدریج به خود وابسته کرده؛ به نحوی که امروزه شاید به جرأت می‌توان گفت تبلیغات بخشی از زندگی روزمره و یا فعالیت های اقتصادی و حرفه‌ای برای بیشتر مردم شده است. در صنعت تبلیغات زیبایی بصری اولین و مهمترین عامل در جذب مخاطب می‌باشد. در این ارتباط ما با هدف تمرکز بر تبلیغات و شیوه تبلیغات نوین فعالیت خود را آغاز کردیم و تا به امروز توانسته ایم به تعدادی از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان خدمت رسانی کنیم.

تنها با ایده‌ای بکر و مجری متخصص می‌توان بر رقبا پیروز شد

 

تنها با داشتن طرحی حرفه ای و دقیق می توانید مشتریان را جذب کنید.

دپارتمان آتلیــه دیجیتال

در صنعت تبلیغات زیبایی بصری اولین و مهمترین عامل در جذب مخاطب می‌باشد. جلوه‌های بصری در واقع ترکیبی از نماهای واقعی و تصاویر غیرواقعی از ترکیب محصول و محیط است که امروزه این تصاویر با استفاده از نرم‌افزارهای ساخت پویانمایی و شبیه‌سازی رایانه‌ای انجام می‌شود.

بلوط مجموعه ای توسعه یافته در عرصه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال بوده و با بکارگیری متخصصین توانا در زمینه تصویربرداری و طراحی گرافیکی به همراه مدیریت صحیح پروژه ها، توانسته است با استفاده از ایده های نوین و بروز دنیا بعنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه طراحی، چاپ و کلیپ های تبلیغاتی نقش ایفا کند.

تیزر و عکس برداری

تصویربرداری و تیزرتبلیغاتی

Animator-developer

ساخت موشن گرافیک

طراحی گرافیکی

طــراحی گرافیکی

چاپ و تکثیر

چاپ و تکثیــر

برای عضویت در خبرنامه و دریافت آخرین مقالات منتشر شده، ایمیل خود را وارد کنید.