می توانیم دو یا چند اکانت اینستاگرام داشته باشیم ؟

اینستاگرام جزو محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل است . شما می توانید آن را روی گوشی ها و تبلت های با سیستم IOS یا اندروید و همچنین ویندوز فون ۸ و بالاتر نصب کنید.  همچنین شما می توانید پس از دانلود و ساخت یک اکانت، پست های اینستاگرام خود را از طریق کامپیوتر شخصی خودتان نیز مشاهده نمایید.

اگر شما علاوه بر اکانت شخصی خود در اینستاگرام ، به اکانت های دیگری مانند حساب کاربری شرکت یا دفتر کار خود احتیاج دارید. ابتدا باید نحوه استفاده همزمان از چند اکانت را بیاموزید. در نرم افزار اینستاگرام امکانی تعبیه شده است که شما بتوانید به طور همزمان چند اکانت اینستاگرام را در یک گوشی ایجاد و مدیریت کنید. در گذشته شما مجبور بودید برای استفاده از یک اکانت ، از حساب کاربری فعلی تان خارج شوید و با اکانت دیگر لاگین کنید. اینستاگرام ، در حال حاضر خود این اجازه را به شما می دهد که چند اکانت دیگر را اضافه کنید و هر زمان که مایل بودید بین اکانت های اینستاگرام خود سوئیچ کنید.

 ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram)

اولین قدم برای ساخت اکانت اینستاگرام دانلود این برنامه و نصب آن است .اگر گوشی یا تبلت مورد شما نرم افزار اندروید دارد ، میتوانید از گوگل پلی استور (Google Play Store) و یا از طریق برنامه بازار نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. اگر دستگاهتان IOS است، یعنی از آیفون‌ها یا آیپدهای اپل استفاده می‌کنید، باید به اپ استور (App Store) مراجعه و جدیدترین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید. همچنین امکان نصب اینستاگرام بر روی ویندوزفون‌ها هم وجود دارد. برای این منظور باید نسخه ویندوزفونی این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، آن را اجرا کنید. گزینه Sign Up را  انتخاب کنید. سپس آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. دقت کنید که در این مرحله با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید.

اگر با استفاده از ایمیل خود میخواهید در اینستاگرام عضو شوید . باید فیلدهای ارائه شده را پر کنید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب یا اکانت خود تعریف کرده و نهایتا گزینه Done را انتخاب کنید. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ارسال شده را انتخاب کنید.

اگر از اکانت فیسبوک خود به استفاده میکنید، باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. با انجام موارد فوق فرآیند ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود.

حتما بخوانید  : هشتگ را بهتر بشناسید

نحوه اضافه کردن اکانت های جدید اینستاگرام

برای اضافه کردن اکانت های جدید به اینستاگرام باید مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید:

مرحله اول در ساخت اکانت اینستاگرام

بعد از لمس کردن گزینه Add Account وارد صفحه زیر می شوید.

مرحله دوم در ساخت اکانت اینستاگرام

اگر از قبل اکانت دیگری داشته اید ، نام کاربری و رمز عبور آن را وارد کرده و Login را بزنید. در غیر این صورت باید گزینه Sign up که در پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید.

حال در صفحه زیر ، شماره موبایل خود را وارد می کنید و در ادامه روند ثبت نام  میتوانید طبق موراد گفته شده عمل کنید .

مرحله سوم در ساخت اکانت اینستاگرام

 

خطای ساخت اکانت جدید در نسخه اندروید اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش اماده باشد که به دلیل ساخت تعداد زیادی اکانت در برنامه اینستاگرام با متن خطای Too many users have been registered on this device رو به رو شده باشید که امکان ساخت اکانت جدید را به شما نمی دهد دلیل این خطا هم این هست که شما از حد مجاز بیشتر حساب ایجاد کرده اید . ولی نگران نباشید شما به راحتی با استفاده از نسخه وب اینستاگرام میتوانید برای خود اکانت بسازید و وارد شوید برای این کار ادرس وب تلگرام را با موبایل خود وارد کنید. . من آدرس را برای شما مینویسم :

https://www.instagram.com/

مشخصات خود را وارد کنید و گزینه Sing up را انتخاب کنید به راحتی اکانت شما ساخته شد و میتوانید وارد اکانت خود شوید !

حتما بخوانید : رمز اینستاگرام را فراموش کردم !!

راه های دیگر حل خطای اینستاگرام در اندروید

شما به دو صورت میتوانید این خطا را رفع کنید

راه حل اول

در این روش نیاز به روت بودن گوشی شما است . در صورتی که گوشی شما روت باشد به راحتی میتوانید آیدی گوشی خود را به آیدی جدیدی تغییر دهید و به راحتی حساب جدید ایجاد کنید . برای تغییر آیدی  میتوانید از برنامه ID Changer استفاده کنید و به راحتی میتوانید برای خود اکانت جدید ایجاد کنید !

راه حل دوم

روش دوم برای افرادی که گوشی انها روت نیست . برای اینکه بتوانید اکانت جدید ایجاد کنید باید آیدی گوشی شما تغییر پیدا کند چون آیدی اولیه توسط اینستاگرام بلاک شده است . برای تغییر آیدی نیاز است که گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید . (نکته مهم با انجام این کار تمام اطلاعات گوشی شما حذف خواهد شد )

فراموش نکنید با انجام مرحله دوم کل اطلاعات گوشی شما حذف خواهد شد پس قبل از انجام آن از اطلاعات مهم خود بکاپ تهیه کنید . در آخر میتوانید اکانت جدید اینستاگرام خود را ایجاد کنید.