زمان مطالعه : ۶ دقیقه

استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان

طبق آمار گزارش شده، بیش از ۱۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ در ساخت و ساز خصوصی، مسکونی و غیر مسکونی صرف شده است. این که آیا شما یک پیمانکار کوچک هستید و برای خودتان کار می کنید و یا یک کسب و کار بزرگ تجاری دارید باید بدانید که استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان در ایجاد اعتبار منطقه ای برای شما خیلی مهم هست.
افزایش مراجعه با استفاده از تبلیغات موثر می تواند باعث افزایش سود شما گردد و در ضمن یک پتانسیل بالقوه جهت رشد شرکت ایجاد نماید همه اینها در یک محیط صنعتی و رقابتی فوق العاده با یک تبلیغات موثر اتفاق می افتد.

محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی یک راه سرگرم کننده و موثر برای افزایش هویت نام تجاری شرکت ساختمانی است. مداد، لوازم التحریر یا حتی متر اندازه گیری با لوگو و نام شرکت شما به همراه اطلاعات تماسی به بساز بفروش ها، املاکی ها ، مدیران پروژه ها این فرصت را می دهد که بتوانند به راحتی شما را پیدا و تماس بگیرند و بدانند که شرکت شما آماده همکاری برای انجام پروژه های جدید می باشد. حتی اگر محصول تبلیغی خود را به یک مشتری بدهید باعث می شود که مشتری تبدیل به یک وسیله تبلیغاتی برای شرکت شما باشد.

برندینگ تجهیزات

خودروها، ماشین آلات و تجهیزات شرکت را مزین به یک لوگو قابل تشخیص به همراه اطلاعات تماس شرکت نمائید این امر باعث ایجاد هویت برای کمپانی شما و شناسایی آن در وب سایت ها و سایر جاهای دیگر می کند.
ایجاد هویت و نام تجاری محلی و یا منطقه ای با لوگوی خودرو و طرح رنگی خودرو باعث می شود که در رقابت با رقبا مشخص تر باشید.

محصولات و شرکت همواره در ذهن مشتریان مترادف همدیگر می باشد و حضور بصری می تواند در ایجاد یک هویت قابل اعتماد از شرکت در ذهن مشتریان تاثیر گذار باشد و راه طولانی را کوتاهتر کند.

? حتما بخوانید: تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی

 حمایت مالی

یک استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان حمایت مالی است. حمایت مالی یک راه کم هزینه برای تبلیغ نام شرکت شما در جامعه است که می تواند به ایجاد شناسایی نام تجاری و سود بلند مدت منجر شود. حمایت از تیم های ورزشی محلی، رویدادهای اجتماعی و مشارکت در فعالیت های مدنی محلی می تواند به شرکت شما یک هویت انسانی ببخشد که باعث ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه شما می شود. فرصت های حمایتی می تواند حمایت از فستیوال های فصلی، سالنامه ها و یا رسانه های عمومی باشد.

استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان

خیریه

تشکلات و انجمن ها معمولا دارای موسسات خیریه هستند یا از آنها حمایت می کنند. شرکت در رویدادهای خیریه فقط به معنی دادن پول نمی باشد شما می توانید به پرسنل شرکت بگوئید که مثلا در تمیز کردن شهر یا مثلا بهبود ساختمانهای جامعه با دادن یک روز مرخصی کاری مشارکت کنند. کارهای خیریه ابتکاری می تواند شرکت و برند شما را در اذهان عمومی بعنوان یک شرکت مسوول در ذهن مشتریان بالقوه قرار دهد.

رسانه چاپی

قرار دادن یک آگهی با طراحی خوب در یک روزنامه محلی یا سایر انتشارات برای قرن ها توسط شرکت ها انجام شده است. نگاهی به نسخه های ویژه ای که مربوط به مثلا تعمیرات خانه، بازسازی و یا معماری است بکنید. گاهی اوقات نشریات هفتگی و ماهانه که در زمینه های خاصی از صنعت ساخت و ساز فعالیت می کنند را بررسی نمائید. انتشاراتی ها معمولا صنعتی هستند که به شرکت های کوچک و بزرگ و مختلف در صنعت و ساخت و ساز دسترسی دارند. خرید یک فضای تبلیغاتی یا داشتن پروفایل شرکتی در یک از این نشریات می تواند به ارتقا و نمایش شرکت و افزایش مخاطب و اعتبار شما کمک کند.

? حتما بخوانید: استراتژی بازاریابی شرکت های ساختمانی وپیمانکاری

رسانه های بزرگ

تلویزیون و رادیو به مدت طولانی ابزار تبلیغاتی کلیدی برای کسب و کار بوده است. ترتیب دادن یک آگهی تبلیغاتی برنامه ریزی شده در یک برنامه ای که مشتریان بالقوه آن را تماشا یا گوش می دهند می تواند یک راه استثنایی برای ایجاد کسب و کار جدید باشد.

رسانه های جدید

امروزه هیچ تبلیغاتی را نمی توان بدون در نظر گرفتن رسانه های جدید کامل دانست. یک استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان داشتن یک وب سایت است. یک وب سایت با طراحی خوب و کاربردی می تواند به مشتریان بالقوه شما این اجاره را بدهد که تصاویر و فیلم های پروژه های قبلی را ببینند و نظراتی که مشتریان راضی در مورد آن داده اند را مطالعه کند و با تاریخچه شرکت شما آشنا گردند. لینک وب سایت به سایر وب سایت های ساختمانی مرتبط از طریق بنر می تواند یک راه موثر دیگر برای جذب مشتری باشد. یکی از موثرترین استراتژی های تبلیغات در حوزه صنعت ساختمان استفاده از فضای دیجیتال و تبلیغات در این حوزه می باشد.