زمان مطالعه : ۴ دقیقه

اشتباهات شرکت‌های ساختمانی در طراحی سایت

نگران این هستید که چه چیزی را در وب سایت خود نادرست انجام داده اید. نگران نباشید، ما در اینجا بیشترین و بدترین اشتباهات شرکت های ساختمانی در طراحی سایت را خواهیم گفت. اگر از اینها اجتناب کنید پس وب سایت خوبی خواهید داشت. بدترین اشتباهاتی که شرکت های ساختمانی در طراحی وب سایت انجام می دهند و باعث می شود که مشتریان خود را به راحتی از دست بدهند، در ذیل بررسی می شود.

۱- نداشتن توانایی های ویرایش در سایت

یکی از دلایل اشتباهات شرکت های ساختمانی در طراحی سایت این است که بسیاری از شرکت های وب عمدا صنعت ساخت و ساز را هدف قرار می دهند. زیرا می دانند مشتریان آنها خیلی با تکنولوژی فناوری آشنایی ندارند. با علم به این کار برای مشتریان هزینه های زیاده از حد ایجاد می کنند. چرا که مشتری با نیازهای خود آشنایی ندارد و نمی داند کدام موراد مفید است. (مثلا بجای استفاده از یک قالب ساده و مشخص یک قالب بسیار پر زرق برق که باید چندین  ده میلیون هزینه کنند پیشنهاد می دهند)

یا اینکه به گونه ای وب سایت را طراحی می کنند برای هر اپلود عکس باید با آنها در تماس باشید. در حقیقت وب سایت باید به گونه ای نوشته شود که کارمند شما یا خودتان با دانستن اصول اساسی بتوانید به راحتی عکس، ادرس یا اطلاعات صفحه خود را تغییر دهید. و حتما به ویرایش وب سایت دسترسی داشته باشید.

توانایی ویرایش و اصلاحات در سایت

اطمینان حاصل کنید که این شرکت به شما اجازه می دهد متن خود را در سایت خود ویرایش کنید. و آنها به شما یا کاربرتان نشان می دهند که چگونه به سایت بروید و متن و تصاویر را ویرایش کنید. این به این معنی است که وقتی آدرس را عوض می کنید یا می خواهید یک کار دیگر را به نمونه کار خود اضافه کنید، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. بدون انتظار برای شرکت وب برای انجام آن در قبال هزینه.

اشتباهات شرکت های ساختمانی در طراحی سایت

۲- فراموش کردن اطلاعات تماس

یکی دیگر از دلایل اشتباهات شرکت های ساختمانی در طراحی سایت این است که هنگامی که روی صفحه تماس کلیک میکنم، باید با انواع روشهای تماس روبرو شویم. نباید فقط یک فرم برای پرکردن وجود داشته باشد. چرا که مشتری به راحتی از کنار آن رد می شود و در بسیاری مواقع آن را انجام نمی دهد. در حالت ایده آل باید اطلاعات تماس شما در تمام صفحات وب سایت وجود داشته باشد تا مشتری در هر لحظه که خواست به آن دسترسی داشته باشد و فقط کافیست که تلفن را بردارد و به شما زنگ بزند.

وب سایت برای شما هیچ مشتری نخواهد اورد اگر مشتری بعد از دیدن پروژه های شما نتواند به سادگی با شما تماس بگیرد.

پس در تمام صفحات حداقل  نیاز به یک شماره تلفن دارید تا به شما زنگ بزنند و در حال ایده ال نیز  یک ایمیل اضافه کنید که بتوانند نامه نگاری کنند.

? حتما بخوانید: وب سایت مناسب شرکت ساختمانی

۳- عدم شناخت مشتریان هدف

وب سایت یک پلت فرم خوب برای جذب مشتریان هدف می باشد. اما این مشتریان هدف چه کسانی هستند؟ به مشتریان خود فکر کنید. با چه کسانی مدام در ارتباط هستید مثلا شرکت های ساخت و ساز با کیفیت هدف زنان با سن ۳۵ تا ۵۰ ساله هستند که پس انداز دارند و می دانند چه خانه ای می خواهند بخرند. نگاهی به وب سایت خود و مخاطبان خود بیاندازید و آن را برای مخاطبان و کاربران خود کاربردی کنید.

آیا شما یک شرکت ساختمانی یا ساخت و ساز بدون وب سایت هستید؟ یا وب سایت شما غیر استاندارد هست. پس باید یک تصمیم جدی بگیرید تا در فضای وب حضور داشته باشید. تا بتوانید بیشتر و بیشتر از مشتریان خود برای اطلاعات و مشاوره در پروژه های بعدی خود استفاده کنید. مشتریانی که از اینترنت استفاده می کنند منبع مشاوره شما هستند. پس براحتی آنها را از دست ندهید.