زمان مطالعه : ۴ دقیقه

بازاریابی شرکت های ساختمانی جدید

بازاریابی یک شرکت ساختمانی جدید در برابر رقبای با سابقه و موثر میتواند یک چالش باشد. پیدا کردن نقاط قوت شرکت و تیم و برجسته کردن آنها در تبلیغات عامل کلیدی برای ایجاد شهرت و اعتبار و تشویق دیگران به کار با شما و تکرار تجربه می باشد. در شرکت های ساختمانی، اعتبار شرکت مهم ترین عامل برای کسب و کار می باشد.

ارتقا تجربه

حتی اگر شرکت ساختمانی جدید باشند، تمرکز بر تجربه افراد وتیم کار همانند پیمانکار اصلی و تیم بسیار موثر است. به مشتری بگوئید هر یک از اعضای تیم به خاطر سال ها تجربه در زمینه کاری خود انتخاب شده است یا اینکه معمار پروژه یا مدیرکارگاه، یا پیمانکار اصلی به علت تخصصش به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شده است. خصوصیات بسیار مهم هستند و از اشاره کردن به افراد، تجربه آنها، پروژه هایی که کار کرده اند دریغ نکنید. تجربه شما در ساخت و ساز باعث راحتی و امنیت مشتری در انتخابش می شود.

تخصص

با ارزیابی نقاط قوت و ضعف شرکت، باید بتوانید چند نکته کلیدی برای طرح بازاریابی خود پیدا کنید. در بازاریابی بر سرویس ها و پروژه هایی که شرکت ساختمانی در آن تبحر دارد تمرکز کنید تا بتوانید مشتریان را جذب نمائید. این امر باعث می شود تا نام شرکت را به عنوان یک متخصص در یک جنبه خاص از ساخت و ساز برجسته نمائید.
برای مثال اگر شرکت شما یک شرکت سازنده سریع و کارامد در ساخت خانه است می توانید بر چالش ها غلبه کنید و از همان نقطه خاص وارد بازار شوید. ایجاد یک تخصص خاص باعث می شود تا نام تجاری شما به یاد ماندنی و از دیگر رقبای خود مجزا و منحصر به فرد باشید.

بازاریابی شرکت های ساختمانی جدید

رسانه های اجتماعی

با توجه به اینکه افراد بیشتر و بیشتر به سمت اینترنت برای دریافت اطلاعات شرکت ها حرکت می کنند، در بازاریابی شرکت های ساختمانی جدید حضور در رسانه ها و شبکه های اجتماعی یک اصل مهم می باشد. شبکه های اجتماعی باعث می شود که مشتریان مختلف و بالقوه در یک مکان آسان به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. می توانند نظرات سایر مشتریان را بدانند و گواهی رضایت کسب شده از مشتریان قدیمی را ببینند. نمایش اسلاید و عکس در وب سایت یک ابزار مفید است و همچنین عکس های ارائه شده توسط مشتریان قدیمی باعث ایجاد اعتماد می گردد.

? حتما بخوانید: استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان

توصیه نامه

تبلیغات کلامی و دهان به دهان یک کار مهم است، اما می تواند مشکل باشد. برای مقابله با این مشکل، از توصیه نامه (رضایت نامه حسن انجام کار) استفاده کنید تا مشتریان گذشته تشویق شوند که خدمات شرکت شما را به مشتریان جدید ارائه دهند یا شما را به آنها توصیه کنند. در اخر هر کار، به مشتریان راضی در صورت ارسال مشتری جدید یا توصیه نامه ای که می نویسند یک هدیه یا یک کارت تخفیف برای استفاده از یک رستوران یا جای تفریحی بدهید و یا یک اعتبار و تخفیف برای کار بعدی پیشنهاد دهید. هر قدر شغل شما بزرگتر می شود این تاکتیک های موثرتر و گسترده تر خواهند شد.