بازاریابی مصالح ساختمانی چگونه است؟

/, صنعت ساختمان, مقالات/بازاریابی مصالح ساختمانی چگونه است؟

بازاریابی مصالح ساختمانی چگونه است؟

صنعت مصالح ساختمانی با سایر صنایع متفاوت می باشد. رویکردهایی که برای بازاریابی و فروش محصولات به کار می برید با سایر صنایع متفاوت می باشد. آنچه که ما انتظار داریم تا در این صنعت تبدیل به یک روند گردد شامل موارد ذیل می باشد:

۱- نفوذ دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

اگر کسب و کار مصالح ساختمانی شما یک وبسایت ندارد، یا قدیمی است، شما احتمالا برخی از مشتریان خود را از دست داده اید. یک شرکت طراحی داخلی که بدنبال مواد برای مشتریان خود می باشد یا یک پیمانکار بساز بفروش دنبال قیمت می باشد همه آنها کار خود را با جستجوی آنلاین در وب سایت ها آغاز می کنند. اگر وب سایت شما آماده نباشد و اطلاعات لازم را به مشتری ارائه نکند به راحتی مشتریان را از دست خواهید داد.

7 راه برای ساخت یک کسب و کار موفق ساختمانی حتما بخوانید : تبلیغات و بازاریابی ویژه حوزه صنعت ساختمان

۲- استفاده از فیلم

بیشترین مشتریان شما شبیه به خودتان هستند، مشغول، متمرکز و هدف گرا. شما باید اطمینان حاصل کنید که پیام شما مبتنی بر سبک زندگی و کاری آنها باشد. استفاده از فیلم ها برای توضیح ویژگی های مصالح ساختمانی خاص در عمل یک روش سریع و آسان برای جذب بیننده است.  ویدئو هم توضیح می دهد و هم آموزش و باعث سوالات بیشتر یا متقاعد کردن افراد به استفاده از مواد مناسب کار می گردد.

۳- تبدیل شدن به رهبر بازار

ساختن محصولات و مواد ساختمانی به راحتی گذشته باعث جذب مخاطبان نمی شود. در عوض باید تبدیل به رهبر فکری بازار با ساخت محتوای آنلاین بشوید. بلاگ، پست ، ویدئو می تواند به مشتریان در پیدا کردن راه حل مشکلات یاری برساند.

۴- درک نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی

بسیاری از شرکت ها نمی دانند که چگونه از شبکه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنند. سال ۲۰۱۸ سالی هست که باید شرکت ها در این جهت حرکت کنند چرا که ۶۵% افراد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. نکته اصلی این است که کشف کنید مخاطبان شما به چه چیزی اهمیت می دهند. بعد با پست کردن نتایج جستجو در پروفایل خود تبدیل به رهبر فکری گردید.

استراتژی تبلیغات حتما بخوانید : استراتژی های تبلیغات و ارتقاء صنعت ساخت و ساز

۵- اولویت با موبایل است.

اگر شما همانند مردم باشید، پس با گوشی خود تقریبا همانند یک کامپیوتر مینیاتوری برخورد می کنید که به راحتی می توانید در حال حرکت به همه چیز دسترسی داشته باشید. پس مخاطبان شما هم همانند شما به گوشی های هوشمند خود تکیه می کنند بنابراین باید وب سایت شما یک وب سایت پاسخگو باشد و برای کاربر تلفن همراه بهینه شود.

شرکت بلوط یک شریک قوی در رسیدن شما به اهدافتان می باشد با ما همین امروز تماس بگیرید و نحوه ارزش گذاری و ساختن راه های خوب برای محصولات را بیاموزید.

ثبت ديدگاه

دوازده − 5 =