رازهای يک بنر تبليغاتی موفق

///رازهای يک بنر تبليغاتی موفق

رازهای يک بنر تبليغاتی موفق

رازهاي يك بنر تبليغاتی موفق

افزايش كارايی يك بنر تبليغاتی برای بهبود وضعيت كسب و كار امری حياتی است. با خواندن اين نكات ساده می توانيد كارايی و اثر بخشی بنر های خود را افزايش دهيد تا مشتريان بيشتری را جذب كنيد.

۱- هر بنر را مطابق با وب سايت ميزبان طراحی كنيد.

در يك فعاليت تبليغاتی موثر ابتدا بايد يك وب سايت مناسب و مرتبط پيدا كنيد كه مورد علاقه مشتريان شما باشد آنگاه بنری طراحی كنيد كه با سليقه بازديدكنندگان آن وب سايت سازگار باشد. در عين حال سعی كنيد بنری كه طراحی می كنيد با طراحی آن وب سايت متناسب باشد. تا كاملاً حرفه ای به نظر بيايد. گاه بعضی طراحان حرفه ای به گونه ای بنر را می سازند كه گويی قسمتی از آن وب سايت است كه اين كار باعث می شود مقاومت بازديد كنندگان آن وب سايت برای كليك روی آن بنر ها كاهش يابد يا به عبارت ديگر افراد بيشتری از طريق اين بنر به سمت شما هدايت می شوند.

حتما بخوانید : طراحی سایت چیست ؟

۲- بنر يا تصاوير متحرك

يك بنر كه به صورت انيميشن چشمك زن طراحی میشود شانس بيشتری برای ديده شدن دارد ولی در عين حال انيميشن شما نبايد به گونه ای باشد كه بازديد كنندگان را عصبانی كند و در ناخود آگاه آنها ذهنيت بدی به جا بگذارد. تصاوير انيميشنی كه خيلی سريع و مداوم عوض میشوند بيننده را خسته میكنند و در اين صورت نه تنها روی بنر شما كليك نمی شود بلكه احتمالاً تعدادی از بازديدكنندگان از خير آن صفحه خواهند گذشت. حتی میتوانيد قسمت كوچكی از بنر خود را به صورت متحرك در آوريد. به خاطر داشته باشيد وقار بنر شما نشان دهنده اعتبار و اعتماد به نفس شماست.

۳- مختصر و وسوسه انگيز

چندين نسخه بنر تبليغاتی بسازيد و آماده داشته باشيد. بنر های تبليغاتی كه ريزه كاری های گرافيكی با ظرافت در آنها لحاظ شده است، بيشترين درصد بازدهی را دارند. تجربه نشان داده است روی چنين بنر هايی تا ۷ درصد كليك میشود كه برای يك بنر تبليغاتی آمار بسيار خوبی است. حال كه بنر های مختلفی طراحی كرده ايد سعی كنيد آنها را در فواصل زمانی۷۲ ساعته با يكديگر تعويض نماييد و آمار بازديد هر كدام را با ديگری مقايسه كنيد. با اين كار تجربه ارزشمندی نسبت به عكس العمل بازديد كنندگان بدست خواهيد آورد كه در طراحی های بعدی میتواند مورد استفاده قرار گيرد.

حتما بخوانید :چگونه متن تبلیغاتی تاثیرگذار بنویسیم ؟

۴- از يك گرافيست حرفه اي كمك بگيريد.

امروز طراحی بنر از سه سال پيش به مراتب پيچيده تر شده است بنابراين برای طراحی تعدادی بنر تبليغاتی موثر و متنوع به يك گرافيست حرفه ای نياز داريد. اينترنت نه تنها منبع با ارزشی برای پيدا كردن اطلاعات است بلكه كار شما را برای انتخاب يك گرافيست حرفه ای بسيار ساده كرده است شما به راحتی با يك جستجوی ساده میتوانيد گرافيست مورد علاقه خود را پيدا كنيد و نمونه كار های او را بررسی كنيد. مطمئن باشيد از يك بنر حرفه ای درآمدی خواهيد داشت كه هزينه پرداختی شما برای يك بنر تبليغاتی در برابر آن به چشم نخواهد آمد.

۵- حجم گرافيك را كاهش دهيد.

اگر بنر شما خيلی سنگين باشد زمان لود شدنش در يك صفحه وب طولانی خواهد شد و طبيعی است كه شانس كمتری برای ديده شدن دارد. و واضح است كه كمتر روی آن كليك خواهد شد. بنابراين بايد سعی كنيد حجم بنر خود را كمتر از ۱۵ كيلوبايت طراحی نماييد. البته اين سايز برای يك بنر تبليغاتی انيميشن كمی غير واقعی به نظر میرسد.

حتما بخوانید : ابزار تولید محتوا و نکات نگارشی آن چیست ؟

۶- كارايي بنر تبليغاتي خود را ارزيابي كنيد.

يك بنر تبليغاتی معمولی به طور متوسط نيم درصد از بازديد كنندگان يك وب سايت را به خود جذب میكنند بنابراين اگر روی بنری۲ درصد از بازديد كنندگان كليك كنند آمار مناسبی است. اما بعضی مواقع به سختی میتوان به چنين آماری دست يافت. اگر بعد از سه روز بنر شما بازدهی مناسبی نداشت آنگاه بايد بنر تبليغاتی خود را عوض كنيد. همينطور سعی كنيد وب سايت های مختلف را امتحان كنيد به ياد داشته باشيد هيچگاه همه بودجه خود را برای تبليغات در يك وب سايت خرج نكنيد بلكه بهتر است تبليغات خود را در چندين وب سايت پخش كنيد سپس بايد بازدهی و درآمد خود را در هر مورد مقايسه كنيد تا بتوانيد وب سايت های مناسب خود را پيدا كنيد.

با بكار بستن نكات فوق تبليغات شما بيشترين سود را خواهد داشت.

با ما همراه باشید .

بلوط آی تی

۱۳۹۷/۱/۲ ۱۲:۳۳:۰۰۲۸ام بهمن ۱۳۹۶|دیجیتال مارکتینگ, مقالات|بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه

نه − شش =