تبلیغات ویژه کاندیدای انتخابات

بازاریابی، برندینگ و تبلیغات کاندیدای انتخاباتی

در دنیای واقعی و دیجیتال حضور داشته باشید و در رسانۀ مورد علاقۀ وفادارانتان با آنها ارتباط برقرار کنید!

یکی از مهمترین دغدغه های کاندیداهای انتخاباتی، اطلاع رسانی گسترده جهت آگاهی مردم، اعضا و… می‌باشد. شرکت کانون تبلیغات تخصصی بلوط با سال ها تجربه در زمینه بازاریابی، برندینگ و استراتژی تبلیغات، این دغدغه ها را شناسایی کرده و راهکاری مناسب برای شما ارائه می کند. فراموش نکنید در دنیای پرشتاب امروز، برای سبقت از رقیبان فرصت زیادی نیست.

برای صحبت با متخصصان بلـوط تماس بگیرید.

وجهۀ اجتماعی کاندیدا (برندینگ)

برندینگ تصویری و شعاری نامزد انتخاباتی خط مقدم شماست تا اولین برداشت از کاندیدا عالی و قابل اعتماد باشد. برندینگ فردی به کاندیدا کمک میکند تا به رای دهندگان پرمشغله که فقط دو دقیقه وقت بررسی دارند یک پیام تبلیغاتی مناسب ارائه دهد.

ایجاد روابط پایدار

شبکه های اجتماعی فرصتی هستند تا در دسترس مخاطب باشید، با رای دهندگان رابطه صمیمی برقرار کنید، تعامل دوطرفه مداوم داشته باشید و به رای دهندگان احساس شنیده شدن را القاء کنید.

رسانۀ کاندیدای انتخابات

با فعالیت درست و اصولی در وبسایت شخصی و شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر رسانه های جمعی در نهایت شما رسانه‌هایی برای اطلاع‌رسانی‌های خود خواهید داشت.

تبلیغات ویژه کاندیدهای انتخاباتی (1)

دغدغه های کاندیدای انتخاباتی

 اعلام مواضع انتخاباتی

معرفی همایش ها و نشست ها

بررسی بازخـورد مخـاطبان

بررسی میزان آرا قبل از شروع رأی‌گیری

اعلام شرکت در انتخابات به صورت گسترده

تبلیغات ویژه کاندیدهای انتخاباتی (2)

خدمات تخصصی بازاریابی، برندینگ و تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی (مجلس، شورای شهر، نظام مهندسی و…)

۰.  طراحی استراتژی بازاریابی و تبلیغات کاندیدا

قبل از هر نوع تصمیم گیری و هزینه‌ای باید با یک تیم متخصصی استراتژی و روند پیشروی را طراحی کرده و در نهایت آن را اجرایی کنید. بازاریابی، برندینگ و تبلیغات بدون در نظر گرفتن استراتژی و خط مشی هزینه های بالا و نتایج عدم رضایت بر جا خواهد گذاشت.

۱.  طراحی وبسایت شخصی کاندیدا

هر داوطلب باید یک وبسایت با طراحی مناسب و کاربر پسند داشته باشد. این نه تنها یک بروشور دیجیتالی است که به بازاریابی نامزد شما کمک می کند بلکه در یافتن داوطلبان و جمع آوری بودجه نیز کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که وب سایت را به نفع انواع رای دهندگان بهینه کنید. در سایت شخصی امکان نشان دادن مواضع و رزومه قوی شما نسبت به رقیب وجود خواهد داشت. شرکت بلوط با شناخت این دغدغه در کوتاهترین زمان سایت کاندیدا را با امکانات مورد نیاز آماده می نماید.

  • امکان نمایش در هر دستگاهی (واکنش گرا)

  • امکان نمایش تقویم نشست‌ها و سخنرانی کاندیدا

  • امکان نمایشن روزمه آنلاین و برنامه‌های کاندیدا

  • هاست و دامین رایگان/گواهی امنیت SSL

  • پشتیبانی رایگان

۲.  ساخت و مدیریت اکانت شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی راهی خوب برای افزایش حضور آنلاین نامزد شما است. ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای متناسب و حضور پررنگ به برندینگ شما کمک کرده و نشان دهنده بروز بودن کاندیدا و اهمیت قائل شدن برای اعضا و کاربران می باشد که امکان راهی نوین را برای در دسترس بودن و پاسخگو بودن را فراهم می کند. شرکت بلوط این امکانرا دارد تا ساخت اکانت، تولید محتوا و مدیریت شبکه اجتماعی شما را بعهده گیرد.

  • تولید محتوای متنی

  • تولید محتوای بنری

  • تولید محتوای ویدئویی (تیزر و موشن)

  • پاسخگویی آنلاین به کاربران

  • ایجاد اکانت در اینستاگرام، توییتر، لینکدین،فیسبوک و صفحه ویکی پدیا

۳.  صفحه اختصاصی

ایجاد صفحه اختصاصی در سایت، شبکه و… مورد نظر کاندیدا (بسترهایی که در بازه زمانی انتخابات ایجاد شده) که با بازدید زیاد می تواند باعث افزایش آشنایی و آگاهی مردم و اعضا با کاندید مورد نظر خود شده و در نتیجه رای شما افزایش پیدا نماید. برخی سایت ها در بازه زمانی انتخابات به صورت مستقل به معرفی کاندیداها می پردازد.

  • درج رزومه و برنامه های کاندیدا

  • درج مناسبت ها، رویدادها و نشست ها در تقویم

  • نمایش فیلم های تبلیغاتی کاندیدا

  • ارائه گزارش از بازدید صفحه کاندیدا

  • پرسش و پاسخ، بخش حمایت ها و . . . 

۴.  طراحی و چاپ

کانون تبلیغات تخصصی بلوط با در اختیار داشتن تیم مجرب در حوزه طراحی و گرافیک و چاپ با آخرین تکنولوژی، بهترین کیفیت را در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت به کاندیداهای محتوم انتخاباتی ارائه می دهد.

  • طراحی گرافیکی تراکت، پوستر، بنر

  • طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی

  • طراحی و تولید لوگوموشن و موشن گرافیک

  • قیمت متناسب لابراتوری و چاپخانه‌ای

  • کیفیت عالی و ارائه در کوتاهترین زمان

۵.  عکسبرداری و فیلم برداری

برندینگ تصویری نامزد انتخاباتی خط مقدم شما می باشد تا اولین برداشت از کاندیدا عالی باشد. این تصویر باید اعتماد را جلب کند و همچین خوشایند چشم باشد. پس اینکار را به مجموعه‌ای حرفه ای بسپارید  تا بتوانید بهترین عکس و تصویر را از کاندیدا برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد نماید. مهمترین و موثرترین بخش در تبلیغات، ایجاد تصویر، فیلم و تیزرهای تبلیغاتی مقبولی می باشد که کاندید می تواند به صورت مستقیم برنامه های خود را برای اعضا شرح دهد و اعضا را با اهداف خود آشنا سازد. یک فیلم یک دقیقه ای تاثیری برابر با ۱.۰۰۰.۰۰۰ کلمه (محتواهای انتشاری) دارد.

  • عکس برداری استودیویی در مکان شما

  • فیلم برداری استودیویی در مکان شما

  • تصویربرداری و فیلم‌برداری در استودیوی بلوط

  • ویرایش فیلم و تصاویرها به سلیقه کاندیدا

  • خدمات ویژه نشست ها و همایش ها

۶.  ایمیل مارکتینگ

کانون تبلیغات تخصصی بلوط بانک های اطلاعاتی جامعی جهت اطلاع رسانی بصورت ویژه به مخاطبان هدف شما (مهندسان، شرکت ها و فعالان حوزه‌های تخصصی)، گردآوری کرده است. لازم به ذکر است این بانک‌های اطلاعاتی بصورت مداوم در حال بروزرسانی است. بنابراین با استفاده از خدمات تبلیغاتی بانک فوق می‌توانید به بهترین و سریع ترین روش ممکن اخبار رویدادها، خط مشی فکری و سایر موارد را به اطلاع جامعه هدف خود برسانید و آنها را از برنامه های خود آگاه سازید.

کاندیداها به دلایل زیر از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند:
۱. معرفی خود، تاریخچه و سابقه فعالیت
۲. آشنا کردن فعالان حوزه و افزایش آگاهی
۳. معرفی برنامه های آتی
۴. انتقال مخاطبان به سایت شخصی جهت آگاهی رسانی بیشتر
ایمیل به علت ماهیت خود امکان ارسال اطلاعات زیادی را دارد و همچنین امکان لینک شدن به سایت مورد نظر می تواند گزینه مناسبی جهت تبلیغات می باشد.

این ایمیل ها از بسترها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعلق به کانون تبلیغاتی بلوط و همکاران جمع آوری شده است و هر ماه بروز رسانی می شود.

شرکت کانون تبلیغاتی بلوط با سابقه طولانی در زمینه تبلیغات تخصصی خدمات زیر را به کاندیداها ارئه می دهد.
طراحی ایمیل
مشاوره در زمینه طراحی ایمیل
طراحی عنوان مناسب و جذاب
طراحی استایل جذاب و مرتبط
مشاوره در خصوص نحوه لینک گذاری
مشاوره در خصوص بهترین زمان ارسال ایمیل ها
و…

هزینه با توجه به تعداد ایمیل و نوبت ارسال متفاوت می باشد. با توجه به اینکه شرکت کانون تبلیغات تخصصی بلوط برای ارسال ایمیل با شرکت های خارجی طرف قرارداد گوگل (حصول بهترین نتیجه در ارسال ها) همکاری می نماید در نتیجه هزینه ارسال متناسب با نرخ دلار امکان افزایش و کاهش دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۷.  پیامک مارکتینگ

شرکت بلوط دارای بانک‌های اطلاعاتی موبایل از سراسر کشور (به تفکیک مشاغل، استان و…) می باشد که می‌تواند با اطلاع رسانی از این طریق باعث افزایش آگاهی مخاطبان از کاندید مورد نظر خود (رزومه، خدمات، فعالیت ها، شعارها و…) شود. پیامک یکی از سریع ترین روش های ممکن می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است این بانک‌های اطلاعاتی بصورت مداوم در حال بروزرسانی است. بنابراین با استفاده از این خدمات می‌توانید به بهترین شکل ممکن رویدادها، نشست ها و اخبار خود را بصورت گسترده به دست جامعه هدف خود برسانید.

این شماره موبایل ها، متعلق به بسترهای بلوط بوده که به تفکیک استان، مشاغل و… موجود می باشد و با استفاده از این بانک‌های موبایل، می توانید آخرین اطلاعات و اخبار را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع مخاطبان و مجامعه هدف خود برسانید.

شرکت کانون تبلیغات بلوط با سابقه طولانی در زمینه تبلیغات تخصصی خدمات زیر را به شما ارئه می دهد.
مشاوره در زمینه طراحی متن پیامک
مشاوره در خصوص بهترین زمان ارسال پیامک ها
استفاده از بهترین سیستم ارسال پیامک (امکانات پنل پیامک بلوط)
ارسال پیامک حتی به شماره های بلاک شده
و…

هزینه با توجه به تعداد پیامک و نوبت ارسال متفاوت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پیامک هایی که به جهت معرفی های شخصی یا لیست ها می باشد و با لینک به یک صفحه خاص یا سایت خاص اطلاعات تکمیلی تر را ارائه می دهد و پیامک هایی که برای اطلاع رسانی اخبار رویدادها و نشست ها استفاده می شوند، رایج تر می باشند. البته همیشه پیامک های خاص نیز وجود دارند. علاوه بر موارد بالا، کاندیداها و لیست ها برای افزایش معروفیت برند از این گزینه در کنار سایر روش ها استفاده می کنند. در این روش تبلیغ، متن تبلیغ و بانک اطلاعاتی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار می باشند.

۸.  تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و…)

شما می توانید از طریق شرکت بلوط رویدادها، نشست ها و حتی خود را، در پرطرفدارترین کانال‌های فیسبوک، صفحه های اینستاگرام، تلگرام و… اطلاع رسانی کنید. لازم به ذکر است تمامی خدمات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی با تمقرون به صرفه انجام می گردد که باعث می شود این نوع تبلیغات بسیار موثر و پربازده باشند.

شرکت کانون تبلیغات بلوط با سابقه طولانی در زمینه تبلیغات تخصصی خدمات زیر را به شما ارئه می دهد.
طراحی پست و بنر
طراحی تیز و موشن
مشاوره در زمینه طراحی متن
مشاوره در خصوص بهترین زمان ارسال
مشاوره در خصوص بهترین کانال و صفحه مرتبط با حوزه تبلیغ برای حصول بهترین نتیجه
مشاوره در خصوص چگونگی کاهش هزینه تبلیغات
و …

تعرفه تبلیغات در فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام با توجه به تعداد اعضای کانال یا فالوورهای پیج، کاملا متفاوت می باشد و تا حدی نیز به دلخواه ادمین کانال یا پیج می باشد ولی به طور تقریبی
تبلیغ در کانال تلگرامی: بازدیدی ۱۴ تومان
تبلیغ در اینستاگرام : ۲۴ ساعته از ۱۰۰ تومان به بالا
تبلیغ در فیسبوک: دلاری و روزانه قابل محاسبه است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۹.  تبلیغات در اپلیکیشن (تبلیغات موبایلی)

ارسال نوتیفیکیشن بر روی موبایل‌هایی که اپلیکیشن را نصب دارند با امکان لینک دهی به سایت، پیج اینستاگرام، لینکدین، کانال تلگرام و… امکان درج بنر در اپلیکیشن با توجه به افزایش روزافزون استفاده از موبایل و برنامه های موبایلی می تواند یک روش مناسب و جدید جهت ارتباط با اعضا می باشد. افزایش بازدید آنی از سایت، پیج اینستاگرام، لینکدین، کانال تلگرام، رویداد، نشست ها و… باعث افزایش ارتباط شما با اعمخاطبان جامعه هدف شما خواهد شد.

با توجه به بررسی های انجام شده (ملی و بین المللی) و همچنین جدید بودن این شیوه تبلیغات، در حال حاضر نوتیفیکیشن دارای بالاترین نرخ بازگشت سرمایه و اثربخشی می باشد.

بله، امکان این وجود دارد که نوتیفیکیشن ارسالی دارای لینک صفحات و کانال‌های شبکه های اجتماعی شما باشد و کاربران پس از کلیک به کانال شما منتقل شوند.

هزینه تبلیغات براساس نوع، محتوا ، لینک، تعداد درخواستی و اپلیکیشن انتخابی متفاوت است.

انواع تبلیغات در اپلیکیشن:
۱. اسلایدر صفحه نخست
۲. ارسال نوتیفیکیشن
۳. بنری (مدتی و کلیکی)

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۱۰.  تبلیغات نامحسوس

این نوع تبلیغات از راهکارهای استراتژیک شرکت کانون تبلیغاتی بلوط همگام با استانداردهای بین المللی تبلیغات انتخابات می باشد، شما می‌توانید در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.

  • شرکت در برنامه های زنده مردمی

  • معرفی توسط گروه های بیطرف

  • برای اطلاع از موارد بیشتر با ما در تماس باشید

مزایای تبلیغات با متخصصین کانون تبلیغات تخصصی بلــوط

https://baloot.agency/wp-content/uploads/2018/11/https-_blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_232886_applocation_thumb.jpg
پشتیبانی حرفه ای
بزرگترین جامعه کاری

هدف کانون تبلیغاتی بلوط انجام پروژه های متعدد بدون مسئولیت نیست بلکه شعار و چشم انداز کاری ما انجام پروژه هایی با کیفیت است. سرعت، کیفیت، مقرون به صرفه بودن، پشتیبانی حرفه ای و داشتن بزرگترین جامعه آماری از بسترهای مرتبط کسب و کارهای کشور از جمله ویژگی های ماست که باعث رضایت مشتریان ما شده و آنها را به مشتریان وفادار ما تبدیل کرده است. با ما دیده شوید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید.