تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام و سوالات در مورد این تبلیغ در اینستاگرام در این بخش از راهنمای اینستاگرام پاسخ داده شده است :

اطلاعات بیشتر روی تبلیغات

با ” ارتقا یک پست” می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید یا اینکه از طریق ” ایجاد تبلیغ” در قسمت مدیریت تبلیغات در فیس بوک و یا ازطریق API این کار را بکنید.

بهترین راه برای افزایش مخاطبان خود تقویت خودتان می باشد تا بتوانید محتوای باکیفیت و متناسب با برند خود  و آنچه مردم می خواهند در اینستاگرام شما ببینند ایجاد کنید.

ایجاد یک محتوا قوی باعث افزایش احتمال کشف اینستاگرامتان توسط سایر افراد که دنبال کننده شما نیستند می شوند این عمل از طریق ” جستجو و کشف یا فعالیت ” بدست می آید و سایر افراد می توانند پست هایی که دنبال کنندگانشان دوست داشتند ببینند.

شما می توانید مخاطبان خود را با فعالیت هر روزه در اینستاگرام نیز افزایش دهید و البته در کنار آن از بازاریابی استفاده کنید. برای مثال :

با حساب اینستاگرامی خود از محل خرده فروشی خود ، پست بگذارید یا آن را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید

حساب خود را در رسانه هایی که پست می گذارید بنویسید

حساب اینستاگرامی خود را در سایر شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک یا توییتر به همراه لینک حسابتان پخش کنید یا اینکه در صفحه وب سایت خود آن را قید کنید

از وب لاگ هایی که مربوط به حساب های کاری می باشد دیدن کنید ببنید که چگونه برندها از هنر جذابیت بصری (چشمی) برای پست های اصلی خود استفاده می کنند و مشتریان و دنبال کنندگان خود را متحیر می کنند و الهام بخش انها می شوند.

آیا می خواهید در مورد اطلاعاتی که دریافت می کنید و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید پس قسمت ” سیاست داده ها” را مشاهده کنید.

قوانین محافظت از داده های عمومی از ۲۵ می ۲۰۱۸ اجرایی شد و یک سری قوانین منظم در اروپا ایجاد کرد. این قوانین بر روی کلیه شرکت هایی (فارغ از اینکه کجا هستند) که اطلاعات فردی افراد را در اروپا پردازش می کنند اعمال می شود.

با اینکه بسیاری از قوانین بر مبنای قوانین جاری اتحادیه اروپا در حفاظت از اطلاعات هست اما GDPR استانداردهای مجزا و جرایم قابل توجهی دارد. به عنوان مثال، برای استفاده از برخی از انواع داده ها و یا انتقال داده ها با توجه به حقوق خصوصی افراد نیاز به رضایت فرد دارد.

کسب و کارهایی که با اینستاگرام و فیس بوک تبلیغ می کنند می توانند از پلت فرم و راه حال های ما همانگونه که الان استفاده میکنند ، استفاده بکنند . هر شرکتی وظیفه تطبیق با قوانین GDPR را دارد و مسوول این تطبیق خود شرکت می باشد و باید این قوانین را اعمال کند.