نحوه تبلیغ شرکت های مصالح ساختمانی

/, صنعت ساختمان, کسب و کار, مقالات/نحوه تبلیغ شرکت های مصالح ساختمانی

نحوه تبلیغ شرکت های مصالح ساختمانی

تبلیغات خدمات پیمانکاری و محصولات شرکت های ساختمانی به همان اندازه که شما برای دریافت شغل از خودتان تعریف می کنید و یا در مصاحبه های زیادی شرکت می کنید تا بهترین موقعیت را بدست بیاورید، شبیه می باشد.

شرکت های مصالح ساختمانی باید خود را به شرکت های ساختمانی معرفی کنند. بازاریابی کسب و کار به سایر شرکت ها با تبلیغات به افراد مقداری متفاوت است و البته در بسیاری از مفاهیم شبیه هم عمل می شوند.

تبلیغ شرکت ها و تولید کنندگان مصالح ساختمانی

۱- رابطه خود با شرکت های ساختمانی را حضورا تقویت کنید و بازاریابی نمایید. بازاریابی حضوری یعنی دیدن خیلی از شرکت های فعال در حوزه ساخت و ساز و سایت های آنها.

نکات مهم در ملاقات حضوری :

  • تا جای ممکن که می توانید به شرکت های ساختمانی مراجعه کنید، کارت ویزیت و بروشورتان را به آنها بدهید و سعی کنید با شخص مرتبط یا اول شرکت ملاقات داشته باشید.
  •  اگر برنامه ملاقات را از قبل تنظیم نکرده اید توصیه می شود که در اول روز یا ساعات اخر کاری به ملاقات بروید.
  • دیدارهای خود را کوتاه، موثر و هدفمند برگزار کنید.
  • لباس مناسب به تن داشته باشید مثلا اگر به سایت ساختمانی می روید از کفش های مناسب و کلاه با آرم خودتان استفاده کنید.

۲- در فواصل زمانی مناسب، به لیست تماس های خود ایمیل ارسال کنید تا آنها از آخرین پروژه های شما اطلاع داشته باشند و یا اینکه از خدمات جدید و تخفیف های فروش شما مطلع گردند.

لیست ایمیلی یک ابزار مناسب برای تبلیغ مخصوصا برای کسانی که قبلا رو در رو شناخته اید می باشد. لیست ایمیل را از تماس های اخیرتان ایجاد کنید و بعد ایمیل سایر شرکت ها را از وب سایتشان یا کاتالوگ های تبلیغی استخراج کنید و به لیست خود اضافه کنید.
از برنامه های ایمیل مارکتینگ جهت مدیرات تماس های خود استفاده کنید که اگر کسی تمایل به دریافت نداشت بتواند غیر فعال بنماید.

تبلیغات چیست و چه اهمیتی دارد حتما بخوانید : تبلیغات و بازاریابی ویژه حوزه صنعت ساختمان

 

۳- با لیست خود یک یا دوبار در ماه تماس بگیرید.

نامه ای کوتاه که در آن خدمات شما را بیان میکند ارسال نمائید و از قیمت های رقابتی خود آنها را با خبر سازید. متن خود را کوتاه و در حد یک دقیقه نگهدارید که بعدا با تماس با شرکت ها می توانید پیام صوتی طبق آن ایجاد کنید و از اینکه وسط صحبت، مکالمه تان قطع شود نگران نشوید.

۴- در مجلات اینترنتی یا چاپی برای خود یک فضای تبلیغاتی بخرید.

در مجله هایی که در محل شما توزیع می شوند نیز تبلیغ نمائید. جزئیات چگونگی تبلیغ در مجله ها و یا وب سایت ها موجود است و از آنها پیروی کنید.
چیزهایی که همواره مورد نیاز هستند عبارتند از :

  • کارت ویزیت
  • بسته های تبلیغاتی
  • لیست اطلاعات شرکت های ساختمانی
  • کپی مجوز های لازم
بازاریابی شرکت های ساختمانی حتما بخوانید : بازاریابی شرکت های ساختمانی جدید

 

نکته : شرکت در نمایشگاهها را بخشی از برنامه تبلیغاتی خود قرار دهید. نمایشگاه های ساختمانی مصالح، یک موقعیت بی نظیر برای شبکه سازی با شرکت های بزرگ و کوچک پیمانکاری است.

نکته : ایمیل ها و تماس های هر کسی که دوست دارد در لیست شما باشد جمع آوری کنید. کوپن های تخفیف را به شرکت کنندگان و غرفه داران بدهید. شماره مجوز خود را روی تمام مواد تبلیغاتی بزنید.

هشدار : کار یا خدماتی را که نمی توانید یا مجوز ندارید تبلیغ نکنید.

ثبت ديدگاه

5 × 1 =