ایجاد یک حساب کاربری و نام کاربری

برای ایجاد یک حساب کاربری از اپ اینستاگرام: 

برنامه Instagram  را از فروشگاه App (iOS) یا Google Play  Store (Android)  دانلود کنید.

هنگامی اپ دانلود شد، ان را باز کنید. حال با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن وارد شوید. بعد ایمیل ادرس یا تلفن خود را جهت دریافت کد تائید وارد کنید و گزینه بعد را فشار دهید.

شما می توانید از طریق حساب فیس بوک خود نیز وارد اینستاگرام شوید.

اگر با ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام نمودید می توانید حال نام کاربری و رمز عبورتان را ایجاد کنید و اطلاعات پروفایل را وارد کنید و بعد دگمه ” انجام شد” را بزنید.

برای ایجاد حساب اینستاگرام از کامپیوتر :

به instagram.com بروید

ادرس ایمیل خود را وارد کنید و بعد یک نام کاربری و رمز عبور بسازید و یا با فیس بوک خود وارد شوید.

اگر با ایمیل خود ثبت نام کرده باشد، روی ساین اپ (ثبت نام) کلیک کنید و اگر با فیس بوک خود وارد شده باشید، وارد حساب فیس بوک خود خواهید شد اگر قبلا از ان خارج شده باشید.

اگر با ایمیل وارد شوید، مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید و ایمیل ادرسی را انتخاب کنید که فقط خودتان به ان دسترسی دارید. اگر از حساب خارج شوید و رمز عبور خود را فراموش کنید، شما باید به ایمیل تان جهت برگشت به اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

قبل از اینکه بتوانید اطلاعات نمایه خود را به روز کنید، لازم است تا وارد حساب تان شوید.

در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش کرده اید در اینجا ” یاد بگیرید” که چکار بکنید.

برای بروز رسانی اطلاعات پروفایل (نمایه) که شامل نام کاربری و ادرس ایمیل هست به صورت ذیل عمل کنید:

  • به پروفایل (نمایه) خود بروید
  • روی ویرایش پروفایل (نمایه) کلیک کنید.
  • در قسمت اطلاعات، داده های خود را وارد کنید حال دگمه ” انجام شد” را در ایفون یا اندروید در قسمت بالا راست ضربه بزنید.

شما میتوانید این اطلاعات را از وب نیز به روز کنید. اگر فکر می کنید که حساب کاربری شما هک شده است،  یادبگیرید که ” اینجا” چه چیزی باید انجام دهید.

اگر نام کاربری که می خواهید استفاده کنید توسط کسی دیگر گرفته شده باشد که به نظر غیر فعال هم باشد، شما می توانید نسخه دیگری از همان نام را برای استفاده در اینستاگرام ایجاد کنید. شما می توانید عدد،  نشانه ، اختصارات استفاده کنید تا نامی که قبلا استفاده نشده بدست آید.

ما مردم را تشویق می کنیم تا وارد اینستاگرام بشوند و از آن استفاده کنند. برای اینکه حساب خود را فعال نگهدارید، مطمئن شوید که وارد اینستاگرامتان شده اید و عکس به اشتراک می گذارید و در مورد پست های دیگران فعال هستید آنهارا لایک می کنید یا اینکه نظر می گذارید. حسابهایی که برای مدت خیلی زیادی استفاده نشوند پاک خواهند شد.

نقض امتیاز نام تجاری عبارتست از : استفاده از نام شرکت ، لوگو یا سایر علائم تجاری به صورتیکه باعث گمراهی یا اشتباه دیگران در مورد آن برند و کسب و کار آن شرکت باشد.

استفاده از یک نام تجاری دیگر به نحوی که باعث آسیب نرساندن به نام و محصولات شرکت باشد نقض نام تجاری نخواهد بود و این برخلاف سیاست و خط مشی تجاری اینستاگرام نیست. توجه کنید که در اینستاگرام هرکس اولین بار نام را گرفته باشد نام متعلق به او خوهد بود و نام را نمی توان محفوظ و رزرو نگه داشت.

من یک ایمیل دریافت کرده ام که می گوید یک حساب اینستاگرامی باز کرده ام اما من حسابی باز نکرده ام.

به احتمال قوی، فردی تلاش کرده است تا با استفاده از ایمیل شما به اشتباه یک نام کاربری درست کند.

برای قطع ارتباط ایمیل شما با نام کاربری که به نامتان ساخته شده به صورت ذیل عمل کنید ، اگر حساب اینستاگرامی دارید از آن خارج شوید . قبل از خارج شدن مطمئن شوید که به اطلاعات حساب همانند آدرس ایمیلی که مرتبط با حساب است و کلمه عبور خود دسترسی دارید. ” یاد بگیرید چگونه ایمیل خود را آپدیت کنید” اگر حساب اینستاگرامی ندارید به مرحله ۲ بروید.

روی ” اجازه بده بدونم یا مرا باخبر کن” کلیک کنید تا ما بدانیم که این حساب شما نمی باشد. این کلید در زیر کلمه ” به اینستاگرام خوش امدید” می باشد.

شما اکنون باید بتوانید از این آدرس ایمیل برای ورود به اینستاگرام یا افزودن به حساب کنونی تان استفاده کنید.

اگر بازهم با ایمیل یا تلفن تماس خود مشکل دارید اجازه دهید تا ما بدانیم.

اگر سعی کردید که با ایمیل یا شماره تلفن خود وارد اینستاگرام شوید اما نام کاربریتان را به خاطر نمی آوردید می توانید کلمه عبور خود را بازنشانی کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر ایمیل آدرس خود یا تلفن خود را به درستی وارد کردید یک پیام خواهید دید که این تلفن یا ایمیل موجود می باشد و بنابراین باید به ما خبر بدهید.

به خاطر داشته باشید که هرایمیل آدرس فقط به یک حساب اینستاگرامی تعلق دارد.