زمان مطالعه : ۲ دقیقه

رونمایی اینستاگرام از حساب حمایت کننده تولیدکنندگان محتوا

اینستاگرام در حال راه اندازی یک حساب کاربری جدید در شبکه اجتماعی خود است که @creators نام دارد. این حساب که حساب حمایت کننده اینستاگرام از تولیدکنندگان محتوا است به منظور تشویق کسانیست که می‌خواهند اینفلوئنسر شوند و بخشی از تولیدکنندگان محتوا هستند.

وظیفه‌های حساب جدید اینستاگرام در مقابل تولیدکنندگان محتوا

در توضیحات این صفحه نوشته شده است که در آن مطالبی مانند نکات، ترفندها، بروزرسانی‌ها و پشت صحنه، IGTV، دسترسی‌ها، Insights و آموزش منتشر می‌شود. برای این کار چند اینفلوئنسر از سوی اینستاگرام انتخاب شده‌اند که وظیفه آنها همراه کردن کاربران با مسیر فرایند تولید محتوا و منتقل کردن تجربیات مختلف است.

همچنین ظاهرا این صفحه حساب حمایت کننده اینستاگرام به عنوان یک بخش جدید برای جواب دادن به سوال‌های متدوال نیز عمل می‌کند و در اولین هایلایت آن به سوالات اساسی درباره تائید حساب کاربری، فید الگوریتمی و فیلتر کامنت پاسخ داده شده است. این حساب کاربری بیشتر تمرکز خود را روی ویدئو‌های IGTV قرار داده است. جاستین آنتونی، رئیس محتوا و مشارکت‌های سازندگان در اینستاگرام، نیز در این باره صحبت‌هایی کرده است.

درآمدزایی مستقیم از اینستاگرام

اکثر کاربران تنها برای تولید کردن یک محتوای جدید به این کار نمی‌پردازند و قصد اصلی آن‌ها ایجاد یک حرفه در این زمینه است. تا کنون اینستاگرام به هیچکدام از کاربران یک روش داخلی برای کسب درآمد ارائه نکرده است. اگرچه آنتونی در ماه آوریل به یکی از خبرگذاری‌ها گفته بود که IGTV اولین جایی است که کاربران این شرکت از آن کسب درآمد می‌کند. با این حال، هفته گذشته در تماس تلفنی، وی گفت که این پلتفرم هنوز وجود ندارد. همچنین کاربران باید به ساختن محتوای خود ادامه دهند.

البته سازندگان تنها به فکر درآمدزایی نیستند زیرا مسائل دیگری مانند قلدری مجازی، سلامت روانی و فرسودگی نیز گریبان‌گیر آن‌ها است. بروک اوزای الدینی، مدیر بازاریابی اینستاگرام، می‌گوید که این حساب کاربری علاوه بر مسائل ذکر شده به این موارد نیز اشاره می‌کند.

منبع : آخرین خبر