زمان مطالعه : ۵ دقیقه

۱۲ راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی

آیا وقت آن است که کسب و کار ساختمانی خود را رشد دهید؟ آیا به دنبال گسترش بازارهای کنونی یا بازارهای های جدید هستید؟  رشد کسب و کار ساختمانی، صرف نظر از اینکه سال ها در این کار بوده اید یا تازه شروع کرده اید، مستلزم برنامه ریزی دقیق است. برای بزرگ کردن کسب و کار خود باید از منابع خود یعنی (کارگران، تجهیزات و غیره) مطمئن شوید. این مقاله شما را با ۱۲ راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی در دوران رکود آشنا می سازد و راهکارهایی بهینه و خلاقانه برای رشد و افزایش سود ارائه می دهد.

۱۲ راهنمایی مفید برای رشد موفقیت امیز شرکت های فعال در صنعت ساختمان

۱- ساختن یک تیم قدرتمند:

یکی از ۱۲ راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی این است که در صنعت ساخت و ساز، نیروهای شما ، قدرت پیش برنده شما هستند. پس کارمندان قابل اعتماد، آگاه و ماهر استخدام کنید. بهترین کارکنان خود را با ترفیع و پاداش بابت کارشان و دادن اطمینان به آنها نگهدارید.

۲- کسب و کار را مدیریت و نیروهای خود را رهبری کنید:

کارمندان شما می خواهند رهبری شوند نه مدیریت. یک رهبر بزرگ برای کارمندان خود باشید تا شما را در همه جا دنبال کنند. اگر بخواهید که در هر کار کوچکی انها را مدیریت کنند کارکنان فکر خواهند کرد که به انها اعتماد ندارید و فکر می کنید نمی تواننند که تصمیمات درست بگیرند.

۳- سرمایه گذاری در کسب و کار:

اگر می خواهید که کار بیشتری بگیرید باید زمان و پول خود را به شرکت اختصاص دهید که این به معانی خرید تجهیزات ، فن اوری ها جدید و آموزش کارمندان می باشد

۴-  انتخاب مناسب نوع کار:

در راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی آمده است که نوع کار را مناسب انتخاب کنید. بدست اوردن کار بیشتر کافی نیست. وقتی  کاری  سود آور گرفتید لازم نیست وارد کارهایی با سود کم و وقت زیاد وارد شوید.

? حتما بخوانید: ساخت کسب و کار موفق ساختمانی

۵- بازاریابی کسب و کار و بازاریابی دهان به دهان:

یکی از موارد مهم در گسترش کسب و کار در راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی ، بازاریابی می باشد مشتریان به سراغ شما نمی آیند شما باید به دنبال آنها باشید با داشتن و اموزش نیروهای بازاریابی و سرمایه گذاری در تبلیغات کار خود را رشد دهید. یکی از روش هایی که افراد برای بازاریابی خود استفاده می کنند تبلیغ دهان به دهان است. مشتریان خوب خود را تشویق کنید تا به دیگران در مورد کار شما بگویند

۶- با نقاط قوت خود وارد بازار شوید:

ایا شما بعنوان یک پیمانکار شناخته شده هستید پیدا کردن نقطه نفوذ در بازار بسیار مهم هست نقطه ای که منطبق بر توانایی می باشد و شما را از رقبا متمایز می کند.

راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی

۷- شبکه سازی :

یکی دیگر از ۱۲ راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی شبکه سازی است. یکی از بهترین راههای شبکه سازی پیوستن به انجمن های صنفی و تجاری می باشد این شبکه ها یک ابزار مفید برای ایجاد اگاهی از نام تجاری شرکت می باشد. همین امر منجر به تولید و پیدا کردن مشتریان و تامین کنندگان می شود. فعال بودن در این جامعه یک فرصت عالی برای کسب و کار است.

? حتما بخوانید: تبلیغات شرکت های ساختمانی چگونه موثر است؟

۸- کیفیت برگ برنده است: 

حتما با هر ابزاری که ممکن است کیفیت شما را از بین ببرد با دقت برخورد کنید. مثلا زدن از گوشه کنار کار برای کاهش قیمت می تواند روی تکمیل پروژه تاثیر بگذارد. اعتبار شرکت بستگی به آخرین پروژه شما دارد پس هرگز استانداردهای کیفی خود را قربانی نکنید.

۹- تغییرات خوب است:

سازگاری یکی از کلید های موفقیتشرکت های ساختمانی در صنعت ساخت و ساز است. در رکود اقتصادی اخیر ، صنعت ساخت و ساز یک صنعت راکد بوده است. در راهنمای شرکت های ساختمانی آمده که اگر خودتان را با تغییرات محیط تنظیم نکنید شکست خواهید خورد.

۱۰- ارائه خدمات برتر به مشتریان:

لذت بردن مشتری باید اولویت اول باشد. این به معنای اغراق در کار نیست بلکه باید با مشتری در مورد تمام جنبه های یک پروژه ارتباط برقرار کنید و تبدیل به یک شریک خوب در فرایند تصمیم گیری مشتری شوید. مشتریان راضی یعنی تکرار رجوع مشتری و بزرگ شدن کسب و کار

راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی

۱۱- کنشگر باشید نه واکنش گر (حرکت اول با شما باشد)

نمی توانید به عقب بشینید با لب تاپ خودتان کار کنید و انتظار کار بیشتر داشته باشید . باید که بدنبال فرصت های جدید بروید. در راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی آمده که به طور مداوم به سازندگان، معماران، پیمانکاران که پروژه انها در راستای کار شما هست سر بزنید.

۱۲- تصمیمات هوشمندانه بگیرید:

راهنمای موفقیت شرکت های ساختمانی در این زمینه عقیده دارد که هوشمندانه تصمیم بگیرید. ما هر روز هزاران تصمیم می گیریم که بیشتر انها غیرقابل پیش بینی هستند. وقتی بدنبال کار بیشتر هستیم یعنی تصمیمات سختی بگیریم که روی موفقیت سال های اینده تاثیر می گذارد. زمانی را برای بررسی همه زوایای تصمیم و گزینه های ممکن در نظر بگیرید هرگز با عجله یا تحت فشار تصمیم نگیرید.