زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

شرکت های ساختمانی زیادی در بازار می باشد و همه برای زنده ماندن در بازار باید تلاش کنند تا نام خود را به عنوان یک کسب و کار معتبر به دیگران معرفی کنند. با ارسال سیگنال های درست برندینگ به مخاطبان، این کار انجام می پذیرد و طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی مناسب یکی از ابزارهای موثر در دادن اعتبار به کسب و کار می باشد.

با توجه به وسعت بازار، دامنه وسیعی برای رشد شرکت ساخت و ساز شما وجود دارد. بنابراین، علی رغم رقابت سخت، شرکت های نوین و استارت آپ ها فرصت رشد دارند.

از طرف دیگر، رقابت در این بازار با ورود بازیکن جدید افزایش می یابد. پس لازم است تا صاحبان کسب و کار و دارندگان شرکت یک هویت برای شرکت ایجاد نمایند که توسط مشتریان شناخته شود .

تمام استراتژی های بازاریابی در شرکت های ساختمانی و تولید مصالح نیاز به یک آرم یا لوگوی خوب دارند تا آین آرم به عنوان نمادی از شرکت عمل  کند. با گذشت زمان، آرم های شرکت تبدیل به نماد کیفیت شرکت می شوند. که بعدها، مردم،  لوگو را به عنوان علامت اعتماد و قابلیت اطمینان شناسایی خواهند کرد.. هویت نام تجاری ایجاد شده توسط لوگوی شرکت های ساختمانی و ساخت و ساز کمک می کند تا بتوان پایگاهی از مشتریان وفادار که پایه و مبنای رشد سریع هر کسب و کار است ایجاد کنند.

اگر شما یک شرکت خدمات ساختمانی، مصالح ساختمانی یا ابزار ساختمانی هستید مطمئین شوید که طراحی لوگوی شرکت ساختمانی شما یک طرح جذاب و قابل توجه دارد. لوگوهای حرفه ای ایجاد شده این توانایی را دارند که برای کار شما قرارداد جذب کنند. اگر شما طراح لوگو هستید سعی کنید لوگوهایی ایجاد کنید که دارای عناصر شگفت انگیز جذب مشتری باشند.

۲۰ لوگوی الهام بخش و به یاد ماندنی شرکت های ساختمانی

در اینجا با ۲۰ نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی به یاد ماندنی و الهام بخش اشنا می شویم:

۱- شرکت R&D Building Solutions

یکی ازین ۲۰ طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی، لوگوی R & D می باشد که از عناصر متعارف برای تحریک احساسات وطن دوستی استفاده می کند. این شرکت می خواهد مردم کشور خود یعنی آمریکا را تحسین کند. از طریق مسیر وطن پرستی، این شرکت می خواهد مخاطب بالقوه خود را تبدیل به یک  مشتری کسب و کار کند. پس استفاده زیادی از عناصر پرچم مخصوصا رنگ ها و ستاره ها نموده است. جغد در فرهنگ امریکا نماد عقل است و با افزودین خانه، پنجره ، درختان سعی نموده تا لوگو منحصر بفرد باشد.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۲- لوگوی شرکت ساختمانی CM Home Solutions

یکی از طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی ، این لوگوی ساده و در نوع خود منحصر به فرد است. دو پشت بام در لوگو به نمایندگی از زمینه ساخت و ساز شرکت وجود دارد. در پس زمینه درختان که نماد شادی خانه و محیط زیست هستند دیده می شود. پس آرم یک پیام از خانه های بزرگ و خانوادگی به مردم می فرستد. رنگ سبز به صورت زیاد برای تاکید بر طبیعت استفاده شده است.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۳-لوگوی شرکت ساختمانی Wise Home Building

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی wise Home، یک نمونه عالی از چگونگی استفاده و ایجاد آرم های به یاد ماندنی است. رنگ نارنجی که در خانه استفاده می شود نشان دهنده انرژی، امید و شور و شوق است. به دلیل این رنگ، لوگوی منحصر به فرد می شود و در حافظه ما باقی می ماند.  این چنین لوگویی به سایر آیتم های طراحی همانند کارت ویزیت جان می بخشد.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

 ۴- شرکت Asphalt Paving

با نگاه کردن به لوگو ما بلافاصله به زمینه کاری شرکت پی می بریم. این شرکت جاده و پیاده روی می سازد رنگ زرد به طور گسترده ای در  ترافیک و پروژه های جاده ای استفاده می شود. رنگ زرد رنگ غالب است و شکل شش ضلعی بیانگر ساختمان و ساخت ساز است.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

? حتما بخوانید: تبلیغات شرکت های ساختمانی چگونه موثر است؟

 ۵- The Gutter Guy

این لوگوی زمینه کاری شرکت را واضح و روشن بیان می کند. شرکت ناودان می سازد و رنگ سبز یعنی تمیزی محیط. مرد حاضر در لوگو به نظر هوشمند و حرفه ای است که پیام شرکت را به خوبی منتقل می کند.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۶-لوگوی شرکت ساختمانی Concrete Caulking

برای طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی ، این لوگو با توجه به استفاده مدرن از حروف اولیه نام شرکت، منحصر به فرد است. رنگ در لوگو متوسط ​​و کم نور است تا یک حس حرفه ای به آن بدهد.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۷-لوگوی شرکت ساختمانی Frontline Roofing (سقف کاذب)

این لوگو دارای عنصر سنتی سقف است که بلافاصله به مشتریان نوع خدمات شرکت را منتقل می شود. در طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی Frontline Roofing حرف O بعنوان یک هدف مشخص شده است که نشان دهنده تمرکز شرکت بر خدمات سقف می باشد. رنگ نارنجی روشن در حرف آخر یعنی E باعث جذب توجه ببیننده به لوگو می شود. رنگ نارنجی روشن در آخرین نامه جذب توجه بیننده به لوگو است.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۸- Lobo

در طراحی لوگو شرکت های ساختمانی ، شرکت لوبو در زمینه تاسیسات فعالیت می کند. و می خواهد یک تصویر قوی در زمینه کیفیت خدمات مخابره کند. یک تصویر از شیر در لوگو وجود دارد که نشان دهنده کیفیت بالا و رویکرد متمرکز شرکت بر سرویس های ساختمانی است.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۹- لوگوی شرکت ساختمانی Ennis Roofing

 طراحی لوگوی شرکت ساختمانی Ennis باشکوه  می باشد و در پس زمینه لوگو برج هایی وجود دارد که در بالا شبیه سقف هستند. و بعد در مقابل آنها یکسری خانه با سقف های قرمز. به عنوان یک اثر ترکیبی از برج ها و خانه ها ، لوگو قادر به ساخت یک نام تجاری مناسب برای کسب و کار است. اینگونه لوگوها در بازاریابی از طریق وب سایت ها بسیار موفق عمل می کنند.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۱۰ – I-Mac Commercial

این لوگو یک ظاهر مدرن به خاطر نوع حروف دارد. در حروف لوگو یک نوع سادگی و حس پیش روندگی وجود دارد. رنگ ابی بیان گر روشن فکری و تحقیقاتی است که شرکت در ساخت ساز پیاده می کند.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

? حتما بخوانید: رنگ برند شرکت های ساختمانی را چگونه انتخاب کنیم؟

۱۱-High Mark

استفاده از قله های کوههای برفی آرم شرکت را منحصر به فرد می کند.  این قله ها برای نشان دادن اوج در شرکت است و این لوگوها در طراحی تی شرت ها و سایر ایتم های بازاریابی بسیار خوب است.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۱۲- MRG

شما می توانید برخی از عناصر نجاری را در لوگوی شرکت مشاهده کنید. حرف R همانند یک صندلی طراحی شده است که نماد جنبه طراحی شرکتی را دارد و در نهایت در حرف G یک چکش دیده می شود که نمادی از کارهای ساختمانی برای شرکت ها می باشد.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی
۱۳- Rodriguez

این نمونه لوگوی شرکت ساختمانی ، آرم شرکتی است که استخر شنا طراحی می کند. نمونه ای جالب ازیک طراحی مینمالیستی که پیام را با کمک چند عنصر طراحی منتقل می کند. در اینجا، شکل قطره ای آرم در مورد کسب و کار شرکت بسیار راحت صحبت می کند.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۱۴- لوگوی شرکت ساختمانی Zenobi Roofing Inc

این آرم دارای سقف های فراوان است که نشان دهنده فعالیت اصلی شرکت یعنی سقف است. لوگوی طراحی چشمگیر و به نظر می رسد به همان اندازه در تمام سطوح عالی است.

طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی

۱۵- Waverly

یکی از آرم های جذاب است که فورا چشم ما را جذب می کند از رنگ قرمز برای جلب توجه ببیندگان استفاده شده که نماد شور، انرژی و جسارت است.

نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی

۱۶- Illustration

یک طرح ساده با یک رنگ زرد که ویژگی اصلی لوگو می باشد. یک طرح ساده از خانه که بیانگر طراحی و توسعه کسب و کار شرکت است. این هم یک نمونه از طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی مینمال است که اجازه می دهد تا تنها با چند عنصر ساده پیام را برسانیم.

نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی

? حتما بخوانید: ویژگی کارت ویزیت شرکت های ساختمانی

۱۷- Works

این شرکت تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی اجاره می دهد.  یک چرخ مکانیکی که در لوگو می باشد و به زیبایی عنصر حرکت را نشان می دهد و تماشاگران را تشویق می کند تا از خدمات اجاره تجهیزات شرکت استفاده نمایند.

نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی
۱۸- لوگوی شرکت ساختمانی HR Horizon

این شرکت در زمینه ارائه راه حل های سقف و نمای خارجی است.  چیدمان قرمز تیره جذابیت اصلی لوگو است. رنگ قرمز فورا چشم را می گیرد و لوگو از آنچه هست بزرگتر دیده می شود و به راحتی توجه بینندگان و مشتریان بالقوه را جلب می کند.

نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی

 ۱۹-لوگوی شرکت ساختمانی Max

برای طراحی لوگوی شرکت های ساختمانی در آرم این شرکت دو سقف دیده می شود که شبیه دو کوه هم دیده می شود.  این لوگو نمادی از ساخت خانه ها با تکنولوژی جدید است و رنگ های آبی و سیاه رنگهایی قدرتمند برای بیان پیچیدگی و انرژی هستند. این رنگ ها کنتراست لازم را برای جذب چشم تماشاگر فراهم می کند.

نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی

۲۰-لوگوی شرکت ساختمانی CWS Construction

این آرم بدلیل استفاده از برج های آسمان خراش یک تاثیر سنگین بر فرد می گذارد. از یک رنگ در لوگو استفاده شده است که باعث تمرکز بیننده می شود. ما بعضی از بهترین لوگو ها را در اینجا آوردیم تا برای شما الهام بخش باشد. چیزهای بسیار زیادی می توانید از این لوگوها بیاموزید از رنگ ها، ترکیب آنها، خلاقیت، عناصر ساده و سایر موارد.

نمونه لوگوی شرکت های ساختمانی

نتیجه گیری :

لوگوها و آرم های شرکتی بعلت استفاده منحصر بفرد از رنگها، فونت ها، یا سقف ها و غیره گیرا می شوند.  پس همیشه سعی کنیم که در طراحی خود به این عناصر ساده توجه کنیم.