وب سایت مناسب شرکت های ساختمانی

/, کسب و کار, وبسایت/وب سایت مناسب شرکت های ساختمانی

مشخصات یک وب سایت مناسب شرکت های ساختمانی و ساخت و ساز

وب سایت مناسب شرکت های ساختمانی وب سایتی است که وقتی یک مشتری آن  را چک می کند و به دنبال اطلاعات درباره خدمات شرکت و مدارکی دال بر تائید این خدمات میگردد به راحتی بتواند به آنها برسد. مشتری تحت تاثیر گرافیک یا موسیقی شما نمی خواهد قرار بگیرد پس به مشتری اطلاعاتی را که می خواهد بدهید و چند تا مدرک و مرجع مثلا یکی یا دوتا در این مورد نشان دهید.

اطمینان حاصل کنید:

وب سایت ساختمانی حاوی موارد ضروری است از اشتباهات رایج بپرهیزید و در مکان درست خود را نشان دهید

ضروریات

۱- خدمات محوری :

وب سایت شرکت ساختمانی باید  خدمات محور باشد و شواهد و مدارک کافی بر ارائه این خدمات به مشتری در وب سایت داشته باشد. این شواهد می توانند نقل قولی از رضایت مشتریان قبلی، اشاره به یک قرارداد عمده یا انجام یک کار برجسته توسط شرکت باشد.

۲- سوابق:

برطبق شواهد و یافته های محقیقن هرکسی با یک بیل یا یک ماشین ساختمانی فکر می کند که پیمانکار هست.  اما در بین این همه شرکت های ساختمانی در اینترنت فقط مقدار کمی از آنها ضروریات گفته شده را در وب سایت خود دارند یا اینکه یک نظرسنجی در وب سایت خود فعال کرده اند.  گذاشتن بازخورد مشتریان قبلی، به افزایش اعتبار شما در نزد مشتریان احتمالی کمک می کند و به آنها اعلام می کند که شما شرکت بی تجربه ای نیستید.

۳- طراحی :

به منظور دسترسی راحت تر به ذهن مشتری از طراحی های رسمی که نشانگر صنعت متعلق به شما هست استفاده کنید از نشانه های ملی و محلی برای نشان دادن بهتر خود و اینکه در چه رسته ای فعالیت می کنید استفاده کنید.

۴- تمایز یا تفاوت:

از وب سایت خود برای تمایز با سایر شرکت های یا پیمانکاران فعال در این زمینه استفاده کنید.  از سابقه شرکت خود به سادگی نگذرید و با مشتریان احتمالی از مزایای انجام کار با شما نسبت به سایرین سخن بگوئید.

۵- طراح وب سایت:

ساخت و ساز خوب ارزان نیست، و ساخت و ساز ارزان، خوب نیست. همین را برای شرکت های طراحی وب سایت هم می توان گفت که هیچ ارزانی بی علت نیست.  پس دنبال شرکتی باشید که نیازهای شما را دقیقا بداند و در این صنعت تجارب خوبی داشته باشد.

۶- سئو یا مدیریت محتوا:

بسیاری از سایت های ارزان قیمت برای موتورهای جستجو، سئو یا مدیریت محتوا بهینه سازی نشده اند  و خوب نیستند.  حتما توجه کنید که طراح حرفه ای وب سایت و فعال در این صنعت و  آشنا با صنعت ساختمان را انتخاب کرده باشید. که بعدا هم در سئو به شما بتواند به خوبی کمک کند.

اگر در حال حاضر یک وب سایت ساختمانی دارید و از شرکتی برای بهینه سازی آن برای شما استفاده می کنید، از آنها بخواهید تا به شما نمونه های خود را که چگونه رتبه را در موتورهای جستجو مثل گوگل یا … بهبود داده اند بپرسید. (مطمئن شوید که این رتبه در بخش فعالیت شرکت هست نه در نام شرکت)

۷- منو:

در قسمت منو بیش از حد ایکون نگذارید، مردم باید به راحتی چیزی را که می خواهند در کمترین زمان پیدا بکنند و با چند کلیک ساده به مقصد اصلی برسند.

۸- پروژه ها:

از عکس های پروژه و شرح آنها استفاده کنید و زمان تکمیل پروژه را حتما قید کنید.

۹- برچسب ها (تگ) :

همچینین از تگ ها (برچسب ها) مناسب برای تصاویر در سایت خود استفاده کنید. این امر نه تنها باعث مزیت در موتورهای جستجو می شود بلکه مطلب برای مشتریانی هم که از این تگ ها استفاده می کنند نشان داده می شود.

۱۰ -هدف سایت :

هدف سایت را همیشه شفاف و روشن در بالای هر صفحه بنویسید. وقتی که کسی از گوگل وارد وب سایت یا صفحه ای می شود می خواهد در کسری از ثانیه بداند که آیا در صفحه درستی قرار گرفته است یا خیر.

لوگو بلوطحتما بخوانید : تبلیغات و بازاریابی ویژه صنعت ساختمان

 

دوری از اشتباهات

۱- نداشتن تلفن تماس:

اولین و مهم ترین، شما می خواهید به مشتریان هرچه زودتر برسید و انها را پشت خط تلفن خود ببینید. شما نمی توانید همواره به مشتریان احتمالی با ایمیل بازی اعتماد کنید این راه بهترین راه برای فروش خدمات به آنها نیست.  عدم گذاشتن یک شماره تلفن در یک مکان برجسته و مناسب در سایت یک مشکل و گناه بزرگ در بازاریابی یک وب سایت ساختمانی هست.

۲- استفاده از فلش :

وب سایت های با جلوه های ویژه ، متحرک و فلش برای صنعت ساخت و ساز بیش از حد فانتزی هستند. بسیاری از موتورهای جستجو در خواندن فایل ها فلش مشکل دارند و این یعنی اینکه شما فرصت های محدودی در بهینه سازی یک وب سایت فلشی برای کلمات کلیدی خواهید داشت یک وب سایت فلش محور معمولا یک صفحه است که تغییر می کند اما وب سایت ها معمولی تا ۱۵ صفحه هم می توانند بروند که هر صفحه می تواند برای یک سری کلمات کلیدی بهینه سازی شده باشد و مستقل از صفحه دیگر باشد.

۳- نام نامناسب:

نام وب سایت باید کوتاه باشد و از داشتن خط تیره یا نامهای بلند بپرهیزید سعی کنید تا انجا که امکان پذیر است کوتاه باشد و در حافظه بماند

۴- محتوای ناکافی وب سایت :

اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه محتوای مناسب دارید و متن خیلی کوتاه نباشد. بعضی افراد دوست دارند که اطلاعات خیلی کمی بدهند اما باید در هرصفحه اطلاعات مفید و مناسبی ارائه شده باشد چرا که می گویند محتوا پادشاه هست مخصوصا وقتی که برای گوگل سئو و مدیریت محتوا انجام می دهید و هرچقدر که کلمات کلیدی بهتری استفاده کرده باشید و اطلاعات مناسب تری داشته باشید امکان دیده شدن توسط مشتری احتمالی بیشتر خواهد شد.

۵- موسیقی :

اجتنناب از گذاشتن موسیقی در سایت ساختمانی، وب سایت شما یک رستوران یا فستیوال موسیقی نیست موسیقی باعث حواس  پرتی مشتری می شود.

۶- فونت و رنگ نامناسب :

تناقضات غیرمعمول در اندازه فونت و رنگ، اینکه افراد مسن تر نیز بتوانند وب سایت شما را بخوانند (البته باید نوع مخاطب خود را خوب بشناسید و سلیقه وی را لحاظ کنید) اما در فونت رنگ به این توجه کنید که افراد چه پیر چه جوان چه با مشکلات کوررنگی یا ضعف بینایی بتوانند وب سایت را به خوبی بخوانند. معمولا فونت های بزرگ روی پشت زمینه روشن در خواندن راحتتر است.

۷- قدیمی بودن وب سایت و عدم به روز رسانی :

فراموش نکنید که ظاهر وب سایت را هر یک تا دو سال یکبار به رو کنید تا تازه باشد. از یک سیستم مدیریت محتوا با قابلیت های محتوا محدود پرهیز کنید. و مطمئن شوید که طراحی سایت و توسعه دهند آن به راحتی بتواند مطالب را مدیریت کند و تغییرات را اعمال نماید. در زمان استخدام یک طراح وب سایت یا انعقاد قرارداد با شرکت حتما در مورد مدیریت محتوا اطلاعات را کسب کنید.

۸- عدم سازگاری با مرورگرها:

سازگاری با مرورگرها و موبایل برخی شرکت ها دارای وب سایتی ناسازگار با مرورگر ها هستند مثلا در موبایل خوب نشان داده نمی شود یا در موزیلا یک مدل و در گوگل کروم یا اینترنت اکسپلور خوب دیده نمی شوند پس حتما برای وب سایتتان از این موضوع مطمئن شوید.

۹- ایمیل های غیر شرکتی:

از ایمیل ها رایگان یاهو، جی میل، هات میل در وب سایت خود استفاده نکنید. معمولا در طراحی وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که ۵ تا ۸ عدد ایمیل بسازید و اعتبار شما را بالا می برد

۱۰- باز شدن آهسته وب سایت:

بار دیگر سایت های مبتنی بر فلش از منظر بارگیری سایت باید بررسی شوند گاهی وقتها فایل ها سنگین هستند و زمان بارگذاری زیاد است. هر ثانیه بیشتر در نمایش وب سایت یعنی از دست دادن یک مشتری.

سئوی محلی یا local seo چیستحتما بخوانید :طراحی سایت چیست ؟

 

در کجا باشیم

باید بدانیم شرکت های ساختمانی با یک شرکت مثلا تمیز کردن فرش فرق دارد این شرکت هر روز به مشتریان خود می گوید که اماده خدمت رسانی هست و پلت فرم این شرکت مناسب یک شرکت ساختمانی نیست. پس نمی توان با استراتژی انها بدنبال مشتری گشت و تبلیغ کرد.

۱- شبکه های اجتماعی:

ارسال خبرنامه ، شرکت در شبکه های اجتماعی مثل توئیتر، فیس بوک، وب لاگ ، اینستاگرام ، تلگرام، مکان های خوبی برای فروش محصولات یا دیدن مشتریان دائمی هست

۲- فرومهای اینترنتی:

در مورد شرکت های ساختمانی باید به جاهای دیگر نیز فکر کرد. فروم های اینترنتی و هر نوع تعامل با کاربران و شرکت در بحث های تخصصی می توانند نسبتا مفید هستند و به ترافیک سایت شما کمک کنند. ولی در استفاده از آنها باید هوشیار باشید که شما را اسپم در نظر نگیرند بعد از گذاشتن هر پیام می توانید لینک خود را در آنجا قرار دهید تا از طریق آن به وب سایت شما برسند.

۳- کارهای خیریه:

یک روش دیگر نیز مشارکت در کارهای بشردوستانه و خیریه ها می باشد مثلا در ساخت و سازهایی که مربوط به خیریه هاست مشارکت کنید شما می توانید با پرداختن مقداری ناچیز در لیست کمک کنندگان به پروژه قید شوید .

در نهایت برای بهینه سازی وب سایت و ترافیک سایت و بهبود رتبه گوگل بهترین راه مشاوره با یک شرکت فعال در این زمینه می باشد پس همین امروز با ما شرکت بلوط تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان درخواست کنید.

 

تلفن تماس :   ۸۸۷۱۵۲۰۲   – ۰۲۱

ثبت ديدگاه

دو + شانزده =