کارت ویزیت شرکت های ساختمانی چه ویژه گی دارد ؟

کارت ویزیت شرکت های ساختمانی و پیمانکاری به عنوان یک روش مهم در بازاریابی و تبلیغات شناخته می‌شود اما هر مدیر کسب و کار و تجارتی باید پیش از طراحی کارت ویزیت خود، از اهداف این وسیله تبلیغاتی به خوبی آگاهی داشته و آنها را درک کند، زیرا عدم شناخت کافی از این مهم، باعث تضعیف تبلیغات خواهد شد.

کارت ویزیت چیست ؟

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشد باشد. به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.

اهمیت کارت ویزیت در چیست ؟

با اینکه هنوز در این بازار که تکنولوژی در همه زندگی ما رسوخ کرده و باید اطلاعات افراد در مورد اهمیت کارت ویزیت ها بیشتر شده باشد ولی هنوز دیده میشود که بسیاری از طرح های آماده و بی مفهوم برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده می کنند که در بیشتر مواقع این کارت ویزیت کمکی به شرکت ساختمانی یا پیمانکاری شما در امر مارکتینگ نمیکند و باعث بی اعتمادی مشتریان به این شرکت هم خواهد شد. پیشنهاد میشود برای طراحی کارت ویزیت خود وقت گذاشته و در صورتی که وقتی برای این کار ندارید حتما طراحی و چاپ اختصاصی آن را به تیمی متخصص و با تجربه واگذار نمایید و خود بر روی طراحی ها نظارت داشته باشید.

کارت ویزیت تجاری چیست؟

کارت ویزیتی که اغلب برای تجارت و معرفی شخص به مشتریان استفاده می شود و جنبه بازاریابی ندارد به کارت ویزیت تجاری معروف است. البته باید از این نکته که کارت ویزیت تجاری بصورت غیر مستقیم هم میتواند در امر بازاریابی و تبلیغات نقش بسزایی داشته باشد هم نباید گذشت و باید برای طراحی و چاپ کارت ویزیت تجاری وقت گذاشت و آن را برای ایجاد رابطه در میان مخاطبان خود آماده کرد.
در کارت ویزیت های تجاری میتوان در صورتی که لوگوی شرکت ساختمانی و پیمانکاری بزرگ بود از کارت ویزیت عمودی هم استفاده کرد.البته کارت ویزیت های افقی بیشتر جلب توجه می کنند اما نباید از تاثیر کارت ویزیت های عمودی هم در کسب و کار و نشان دادن خاص بودن کار غافل شد.

سربرگ شرکت ساختمانی چگونه است حتما بخوانید : سربرگ شرکت های ساختمانی چگونه است ؟

اگر هنوز برای افزودن کارت ویزیت به جعبه ابزار بازاریابی خود فکر نکرده اید؛ هنوز هم دیر نیست! شاید شما خبر ندارید که کارت ویزیت می تواند کلیدی ترین عنصر برای رشد بیشتر برند شما باشد.

۷ دلیلی که کارت ویزیت شرکت های تجاری موثر است

کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. این دلایل عبارتند از :

۱- نداشتن موبایل هوشمند

همه مردم که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند. برخی ها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. به همین سبب مشخص می شود که پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد. شما برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود به افرادی که از تکنولوژی استفاده نمی کنند، به روش های سنتی نیاز دارید. با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند.

۲- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما

آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند.

● شما چه کسی هستی؟
● شما چه کاری می توانی برای آن ها انجام دهی؟
● آدرس و موقعیت شما کجاست؟
● چگونه با تو ارتباط بگیریم؟

برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تواند باشد! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند.

نتیجه مشروعیت یک کسب و کار چیست؟ فروش و برگشت مشتری کارت های بیزنس یا کارت ویزیت ها، شبکه سازی را در دنیای تلفن های هوشمند جذاب تر می کنند.

۳- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست. وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد.

دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند.

۴- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی

اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد. برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند.

وقتی که وارد یک گفتگو با شخصی شدید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. این ابزار مخاطبان جذب شده را سریع با شما ارتباط می دهد. به همین شیوه، کارت ویزیت ها راه برقرای ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان می دهد.

۵- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند

وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید. این کار باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند.

۶- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما

کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند.

۷- چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن (به اشتراک گذاشته شدن) هستند

افزایش میزان آگاهی از کسب و کار، فاکتور اصلی در رشد کسب و کار است. وقتی که مردم شما را بیشتر بشناسند، بیشتر دوست دارند که کالا و خدمات شما را خریداری کنند. جلب توجه می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی می تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزیع کارت ویزیت های خلاقانه، راه شگفت انگیز جلب توجه مردم است. اگر کارت های خلاقانه شما بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در بین مردم دست به دست می شود.

بدترین اشتباهات در ظراحی وب سایت شرکت ساختمانی حتما بخوانید : بدترین اشتباهات شرکت های ساختمانی در طراحی وب سایت

لیست انواع کاغذ کارت ویزیت

کاغذ کارت ویزیت از نظر جنس انواع مختلفی دارد که مشتری هنگام سفارش کارت ویزیت باید آن را انتخاب کند. این انواع عبارتند از :

۱- انواع کارت ویزیت کتان

  • کارت ویزیت کتان امباس

      دارای جنسی انعطاف پذیر بوده که به راحتی تا شده و قابل پاره شدن می باشد

  •  کارت ویزیت کتان کهلر

     ویژگی های کارت ویزیت کتان امباس را دارد.

۲- کارت ویزیت سلفون

  • کارت ویزیت سلفون مات

      ضد خط و خش, انعطاف پذیر است و به راحتی تا می شود ولی پاره نمی شود.

  • کارت ویزیت سلفون براق

     دارای روکش سلفون براق می باشد که زیبایی خاصی به کارت بخشیده و باعث می شود کارت ویزیت ماندگاری بالایی داشته باشد.

  • کارت ویزیت سلفون مات مخملی

     ضد خط و خش, انعطاف پذیر, روکش سلفون مخملی

۳- کارت ویزیت لمینت مات

  • کارت ویزیت لمینت مات

     ضخامت بیشتری نسبت به کارت های ویزیت سلفون دارد.

  • کارت ویزیت لمینت براق

     انعطاف پذیر, ضد خط و خش, ماندگاری زیاد, با خودکار نمی توان روی آن نوشت, مقاوم در برابر آب.

  • کارت ویزیت لمینت مات برجسته

    ضد خط و خش, (انعطاف پذیری پایین) به راحتی تا نمی شود, این کارت پاره نمی شود, ماندگاری بالا, با خودکار به سختی می توان روی آن نوشت, مقاوم در برابر آب.

۴- انواع کارت ویزیت شیشه ای

  • کارت ویزیت شیشه ای شفاف

      این کارت ویزیت نوعی طلق است که با نام کارت ویزیت شیشه ای شفاف شناخته می شود.

  • کارت ویزیت شیشه ای مات
  • کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی برفکی
  • کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی ۳۰۰ میکرون
  • کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی ۵۰۰ میکرون
  • کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی ۷۶۰ میکرون

قیمت کارت ویزیت شرکت های ساختمانی

قیمت کارت ویزیت به دو بخش تقسیم می شود. بخشی از آن جهت طراحی کارت ویزیت و بخشی دیگر برای چاپ کارت ویزیت می باشد. قیمت طراحی کارت ویزیت در دفاتر تبلیغاتی وشرکت ها که ارائه می شودبا توجه به نوع و کیفیت کار آن ها متفاوت است و تعیین مبلغ استاندارد از دسترس ما خارج است. ولی قیمت چاپ کارت ویزیت بر خلاف طراحی آن دارای نوسان کمی در قیمت گذاری است. و تعرفه چاپ کارت ویزیت در تمامی شهرستان ها و استان ها اختلاف بسیار کمی دارد.

کارت ویزیت شرکت های ساختمانی و پیمانکاری برای کسب و کار ضروری است. قابل لمس بودن، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، آیتم های مفید کرده است. همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری ها شما را به خاطر بسپارند.

با ما همراه باشید

راهکار گستر بلوط