زمان مطالعه : ۱۵ دقیقه

معرفی ۲۴ ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی

چگونه می توانید در بالاترین نقطه مدیریت بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، باقی بمانید؟ از تولید و انتشار محتوا گرفته تا آنالیز و تجزیه و تحلیل و ارائه گزارش، فکر کردن به تمام این موارد که بازاریابان و مدیران شبکه های اجتماعی باید هر روز آن را مدیریت کنند، می تواند بسیار طاقت فرسا و گیج کننده باشد. خوشبختانه، گروهی از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی بسیار جذاب و قابل دسترس برای کمک وجود دارد. این ابزارها می توانند فرآیند کاری را آسانتر کرده و باعث صرفه جویی زمان گردد. حتی می توان اطمینان حاصل کرد که محتوا در زمان مناسب به مخاطبان مناسب می رسد.

چطور تصمیم می گیرید که از کدام ابزار استفاده کنید؟ با وجود ابزارهای متنوع مدیریت شبکه‌های اجتماعی بینظیری که وجود دارد، ما تصمیم گرفتیم با معرفی برخی از برترین های آنها، به شما کمک کنیم تا آنچه که برای کسب و کار شما بهتر است را انتخاب و استفاده کنید. با بلوط همراه باشید تا در ادامه ۲۴ مورد از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی را بررسی کنیم:

برنامه‌ریزی‌های اساسی با ابزارهای بینظیر برای مدیریت شبکه های اجتماعی

بطور کلی لیست این ابزارهای فوق‌العاده به دو قسمت تقسیم می شود. البته لازم به توضیح است تمایز ایجاد شده عمدتا براساس قیمت صورت گرفته و خیلی روشن و واضح نیست. اگر شما یک کسب و کار کوچک تا متوسط دارید، شاید یک ابزار در لیست دوم برای شما مناسب باشد، و بالعکس.

۱- ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی مناسب کسب و کارهای کوچک تا متوسط

۲- ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی مناسب شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری

بخش اول: معرفی ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی (مناسب کسب و کارهای کوچک تا متوسط) – ۱۵ مورد

این ابزارها به هیچ وجه با نظم خاصی مرتب نشده اند و همه آنها به خودی خود، منحصر به فرد و عالی هستند. اگر به هر دلیلی، یک ابزار را دوست دارید و در این مقاله آن ابزار ذکر نشده، در بخش نظرات برای کمک به دیگران برای شناخت بهتر و بیشتر این ابزار خاص، آن را ذکر و مختصرا معرفی کنید.

برای آنکه مقایسه ابزارها آسان تر شود، یک صفحه گسترده با اطلاعات لازم راجع به هر کدام از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی، ایجاد کرده ایم. به راحتی با این برگه گسترده ابزارها (فرمت اکسل) را با هم مقایسه کنید. در ادامه به بررسی موردی هر ابزار می‌پردازیم.

  • هزینه ها
  • برنامه رایگان یا آزمایش آزاد؟
  • ارائه محصول
  • پشتیبانی شبکه های اجتماعی
  • ارزش منحصر به فرد

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

 

? حتما بخوانید: لیست شبکه‌های اجتماعی

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱. ابزار مدیریت موفق رسانه‌های اجتماعی: Buffer

شرح ابزار: Buffer یک پلتفرم مدیریت شبکه های اجتماعی بصری و آسان بوده که مورد اعتماد برندها، کسب و کارها، سازمان ها و افراد می‌باشد و به برقراری مدیریت معنادار و کسب نتایج در شبکه های اجتماعی، کمک می کند.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۲. ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی در یک مکان: Hootsuite

شرح ابزار: Hootsuite، تقریبا بزرگترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است، که توسط بیش از ۱۵ میلیون نفر و بیش از ۸۰۰ فرد ثروتمند و ۱۰۰۰ شرکت استفاده می شود.

دلایل موفقیت این پلتفرم: یک پلت فرم کاملا یکپارچه (همه چیز در یک مکان) است که به شما امکان می دهد تا محتوا را تنظیم و برنامه‌ریزی کنید، تبلیغات شبکه های اجتماعی را اداره کنید، ROI اجتماعی خود را اندازه‌گیری کنید (Return On Investment – ROI معمولا به عنوان یک درصد بیان می‌شود و معمولا برای تصمیم‌گیری های مالی شخصی استفاده می شود، برای مقایسۀ سودآوری شرکت یا مقایسه بهره‌وری سرمایه‌گذاری‌های مختلف. در این فرمول بازگشت سرمایه‌گذاری: ROI = (سودخالص / هزینه سرمایه‌گذاری) x 100.) و…

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: به عنوان یک پلتفرم جامع، مواردی در خصوص Hootsuite وجود دارد که کابران آن دوست دارند: امکان نظارت بر چندین حساب و کلمات کلیدی، ارتباط با بیش از ۳۵ شبکه اجتماعی و برنامه‌ریزی پست‌های شبکه‌های اجتماعی به صورت انبوه است.

? حتما بخوانید: معرفی شاخص های ارزیابی عملکرد اینستاگرام

 

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۳. نرم‌افزار قدرتمند شبکه‌های اجتماعی: Sprout Social

شرح ابزار: مانند Hootsuite، ابزار Sprout Social نیز چندین ابزار شبکه‌های اجتماعی (از برنامه‌ریزی شبکه های اجتماعی گرفته تا نظارت، و گزارش دادن و…) را در یک پلتفرم با هم ترکیب می‌کند. Sprout Social یکی از معدود ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که ویژگی‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM: Customer Relationship Managment) را فراهم می کند. داشتن مشخصات کامل مشتریان شما به شما کمک می کند تا بهتر به آنها خدمت کنید و روابط قوی تر با آنها برقرار کنید.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: رایج ترین ستایش درخصوص پلتفرم Sprout Social در مورد گزارش های شگفت انگیز آن است. به نظر بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی این گزارش ها آنقدر زیبا بودند که آنها را دانلود کرده و بدون ویرایش به مدیران یا مشتریانشان ارسال می کنند.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۴. مدیریت آسان و مقرون به صرفه شبکه‌های اجتماعی: Agora Pluse

شرح ابزار: مانند پلت فرم های مدیریت شبکه های اجتماعی که در بالا ذکر شد، Agora Pulse نیز یک پلت فرم شبکه های اجتماعی همه جانبه (همه چیز در یک جا) با برنامه ریزی، پاسخ دادن و گزارش دادن ویژگی هاست.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: برخلاف بقیه، Agora Pulse دارای چندین ویژگی منحصر به فرد مانند تجزیه و تحلیل رقبا و اپ های رقابتی و مسابقه ای Facebook با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، است.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۵. ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی سازمان‌ها: Sendible

شرح ابزار: Sendible یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی است که به طور خاص برای آژانس هایی با چندین مشتری ساخته شده است. در بالای بسیاری از ویژگی هایی که ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی ارائه می دهند، قرار دارد چون Sendible به شما امکان می دهد داشبورد خود را با توجه به نام برندتان به دلخواه خود بسازید تا مشتریان جدید را جذب کنید.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: Sendable دارای برخی از ادغام های چشمگیر مانند ویرایشگر گرافیک Canva، جستجوی تصویر بدون داشتن حق کپی رایت و جستجوی YouTube، است. که این همچنین برخی اتوماسیون ها را برای کسانی که می خواهند در وقت خود برای انجام کارهای تکراری صرفه جویی کنند را فراهم می سازد.

? حتما بخوانید: شبکه‌های اجتماعی و ترفندهای آن

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۶. انتشار آسان در شبکه‌های اجتماعی: EveryPost

شرح ابزار: Everypost ساختن محتوا را برایتان آسان می کند، پست های شبکه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و به دلخواه خود بسازید. این ابزار، تمرکز زیادی بر محتواهای بصری دارد و به شما این امکان را می دهد تصاویر و فیلم های خود را از Instagram، Flickr، YouTube و RSS های خود بیرون بکشید. در حالی که قدرت تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی را در حال حاضر ندارد، در وب سایت اعلام شده این ویژگی به زودی اضافه می شود.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: Everypost یکی از چند ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است که این امکان را برای شما مهیا می کند تا پست های شبکه های اجتماعی خود را برای هر پلت فرم شبکه های اجتماعی به دلخواه خودتان یا به سلیقه مشتری، بسازید. همچنین ویژگی انتخاب محتوای بصری آن، شما را قادر میسازد به راحتی محتوای چند رسانه ای مورد نظرتان را پیدا کرده و آن را ضمیمه کنید.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۷. بازاریابی و برنامه‌ریزی ابزارها برای آژانس‌ها و متخصصان شبکه‌های اجتماعی: Social Pilot

شرح ابزار: Social Pilot باید بسیاری از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی (مانند برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل، اما نه نظارت) را در یک داشبورد ساده تنظیم کنند و آن را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به مشتریان ارائه دهند. با توجه به ویژگی مدیریت مشتری، این برای آژانس هایی که با چندین مشتری کار می کنند بسیار عالی است.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: Social Pilot، محتواها را از صنایع مختلف (مانند تکنولوژی، آموزش، و بهداشت و تناسب اندام) ارائه و پیشنهاد می دهند که این بسیار عالی است، اگر دنبال محتواهای وابسته باشید به این ترتیب می توانید به راحتی آنها را پیدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند، تقویم محتوای شبکه‌های اجتماعی است که به شما اجازه می دهد پست های برنامه ریزی شده خود را در یک چشم بهم زدن ببینید و آنها را با کشیدن و رها کردن مرتب کنید.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۸. سازماندهی تقویم بازاریابی برای همه نوع نیاز: CoSchedule

شرح ابزار: CoSchedule بیش از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است؛ این یک تقویم قدرتمند برای مدیریت بسیاری از جنبه های بازاریابی شما است. با CoSchedule، شما می توانید با تیم خود برای خلق پست های شبکه های اجتماعی، مطالب، رویدادها و وظایف خود، مدیریت و همکاری داشته باشید.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: CoSchedule عالی است برای بازاریابانی که می خواهند همه ی پروژه های خود (شبکه های اجتماعی، محتوا، رویدادها، ایمیل‌ها و…) را در یک مکان سازماندهی کنند. ویژگی ReQueue آنها به شما کمک می کند تا به طور خودکار زمان های ارسال مطلوب را پیدا کرده و شکاف های موجود در برنامه شبکه های اجتماعی خود را با بهترین پست های خود پر کنید.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۹. مدیریت مقرون به صرفه، آسان و نرم‌افزار تبلیغاتی: MavSocial

شرح ابزار: MavSocial یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی با تمرکز بر محتوای بصری است. به نظر می رسد که برای برنامه های با قیمت بالا مناسب است، شما همچنین می توانید تبلیغات Facebook خود را با MavSocial مدیریت کنید.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: در بالای ویژگی های متداول (مانند برنامه ریزی، نظارت و گزارش دادن)، MavSocial دارای یک کتابخانه دیجیتال است که در آن شما می توانید چندین شبکه خود را برای پست های شبکه های اجتماعی تان مدیریت، استفاده و ویرایش کنید و یک موتور جستجوگر است که می توانید از طریق آن میلیون ها از عکس های موجود را مرور کنید.

? حتما بخوانید: زمان مناسب فعالیت در رسانه‌های اجتماعی

 

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱۰. به اشتراک گذاری در همه جا: Friends+Me

شرح ابزار: Friends+Me تمرکز زیادی روی Google+ دارد، و اجازه می دهد محتوای خود را برای چندین پلتفرم اجتماعی دیگر برنامه ریزی کنید.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: Friends+me برنامه ریزی برای پروفایل های Google+، کالکشن ها و جوامع را پشتیبانی می کند. همچنین امکان دوباره فرستادن پست های Google+ در سایر حساب های کاربری شبکه های اجتماعی را مهیا می سازد. این امکان برای بازاریابانی که تمرکزشان روی Google+ است بسیار عالی است.

در نهایت شما می توانید تعداد نامحدودی پست در صف لیست خود داشته باشید!

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱۱. بازاریابی فوق‌العاده هوشمند: Crowdfire

شرح ابزار: Crowdfire مانند یک دستیار بازاریابی توانمند است. از طریق راه اندازی یک گفتگو، تلاش می کند تا اهداف شبکه های اجتماعی شما را درک کند و مواردی  که به شما کمک کند به اهداف خود (مانند رشد فالویینگ ها، ایجاد ترافیک در وبلاگ شما، یا فروش محصولات شما) برسید را توصیه می کند.

همچنین می توانید پست ها را تنظیم کنید و اتوماسیون ها را برای حساب های کاربری شبکه های اجتماعی آماده کنید و ویژگی تجزیه و تحلیل به زودی معرفی خواهد شد.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: Crowdfire یک سرویس شخصی را بسته به اهداف شما فراهم می کند. به عنوان مثال، اگر شما به فروشگاه Shopify متصل شوید و یک محصول جدید را به فروشگاه خود اضافه کنید، Crowdfire یک پست شبکه های اجتماعی را در مورد محصول برای اشتراک گذاری برای شما ایجاد و پیشنهاد می کند.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱۲. مدیر محتوا همراه با کم کردن هزینه‌ها: Edgar

شرح ابزار: Edgar رویکرد جدید خلاقانه‌ای برای به اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی ارائه می کند. ایده به این صورت است که شما فقط باید یک کتابخانه از محتوا با مقوله های مختلف ایجاد کنید و شکاف های زمانی را با یک مقوله خاص (یا یک مقوله تصادفی) به آن اضافه کنید. Edgar به طور خودکار این شکاف های زمانی در کتابخانه شما را با محتوا شما پر می کند.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: آنچه کاربران در مورد Edgar دوست دارند این است که ایجاد پست‌های شبکه‌های اجتماعی و برنامه ریزی هوشمندانه را به صورت خودکار انجام می دهد. به جای ارسال چندین باره پست‌های شبکه های اجتماعی خود، کتابخانه محتوای شما را طبق مقوله های مورد نظرتان بازیافت می کند.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱۳. ابزار مدیریت شبکه اجتماعی برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر: Post Planner

شرح ابزار: Post Planner به بازاریابان شبکه‌های اجتماعی در سه شغل کلیدی کمک می‌کند: ۱.پیدا کردن محتواهایی با کیفیت بالا، ۲.برنامه‌ریزی برای تنظیم تقویم انتشار عالی، و ۳.فرستادن پست به طور منظم و مداوم. این پیشنهادات محتوا را تنظیم و ارزیابی می کند و به شما اجازه می دهد تا یک برنامه مبتنی بر محتوا ایجاد کنید.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: این برنامه، ابزار را پیدا می کند، Post Planner باعث می‌شود که پیدا کردن محتوای اثبات شده است برای تعامل با مردم بسیار آسان تر شود. همچنین به جای انتخاب شکاف های زمانی در برنامه‌ریزیتان (برای انتشار برنامه خود)، می توانید نوع محتوا را برای هر شکاف زمانی انتخاب کنید و Post planner نهایتا شکاف‌های زمانی را بر اساس محتوای انتخاب شده توسط خود پر می‌کنند. (شما همچنین می توانید پست های خارج از این برنامه را برنامه ریزی کنید.)

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱۴. بازاریابی بصری دقیق‌تر: Tailwind

شرح ابزار: Tailwind یکی از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی Pinterest و Instagram است. جدا از این به شما در برنامه‌ریزی پست‌هایتان، نظارت بر مکالمات و آنالیز و تحلیل  نتایج، کمک می‌کند.  Tailwind توصیه‌هایی را هم برای بهبود عملکرد Pinterest و Instagram ارائه می دهد.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: Tailwind برای بازاریابان Pinterest و Instagram عالی است؛ زیرا ویژگی هایی را ارائه می دهد که مخصوص این سیستم های بصری هستند، مانند ارتقاء محتوای Pinterest و مدیریت محتوای Instagram UGC.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱۵. افزایش بهره‌وری شبکه‌های اجتماعی: SocialOomph

شرح ابزار: SocialOomph به اجازه می دهد تا هر دو حساب رسانه اجتماعی و وبلاگ خود را از یک داشبورد مدیریت کنید و ویژگی‌های متعددی برای مدیریت توییتر مانند اتوماسیون و مدیریت فالوئر دارد.

ارزش منحصر به فرد پلتفرم: به نظر می رسد چیزی که کاربر را به SocialOomph جذب می کند، اتوماسیون خودکار Twitter و ویژگی های جالب آن مانند پاکسازی توییت‌ها برای راه اندازی مجدد حساب کاربری است.

بخش دوم: معرفی ۹ ابزار برتر مدیریت شبکه‌های اجتماعی (مناسب شرکت‌های سرمایه‌گذاری)

اگر هیچ کدام از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی فوق با استراتژی شبکه‌های اجتماعی شما سازگار نباشند، شاید به چیزی شایسته تر نیاز داشته باشید. در اینجا چندین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که به طور کلی برای تیم‌های بزرگتر و سازمانی طراحی شده اند.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۱. کامل‌ترین ابزار و پلتفرم مدیریت رسانه‌های اجتماعی: Sprinklr

شرح ابزار: Cloud Experience برای مدیریت شبکه اجتماعی بخشی از مجموعه محصولات Sprinklr است که به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان خود در هر کانالی و در هر مقیاسی متصل شوند و به آنها خدمت کنند. این ابزار مدیریت شبکه اجتماعی تیم‌های شرکتی را قادر می سازد تا به طور مؤثر همکاری و به مشتریان خود در بیش از ۲۵ کانال اجتماعی خدمات دهند و آنها را مدیریت کنند.

۲. ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی Oktopost :B2B

شرح ابزار: Oktopost یک پلتفرم و ابزار مدیریت شبکه اجتماعی برای بازاریابان business-to-business) B2B) است که می خواهند رهبری کردن را از طریق شبکه های اجتماعی و سنجیدن ارزش تجاری کسب و کارهای اجتماعی انجام دهند. از نشر شبکه‌های اجتماعی گرفته تا تجزیه و تحلیل برای حمایت اجتماعی، Oktopost دارای تمام ابزارهای مورد نیاز بازاریابان B2B می‌باشد.

۳. ابزار برای هر نوع بازاریاب شبکه اجتماعی: Falcon.io

شرح ابزار: Falcon.io شامل همه چیزهایی است که بازاریابان رسانه های اجتماعی در یک پلتفرم واحد نیاز دارند: مدیریت شبکه اجتماعی، تعامل، تجزیه و تحلیل، مدیریت تجربه مشتری و DIY سازنده صفحه خانگی وب سایت.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۴. پلتفرم بازاریابی فراگیر در همه جا: HubSpot

شرح ابزار: یکی از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی HubSpot بخشی از پلتفرم بازاریابی همه جانبه است. از آنجایی  که HubSpot تمام تلاش های بازاریابی خود (مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، SEO و CRM) را به یک پلتفرم متصل می کند، شما به راحتی می‌توانید نتایج بازاریابی کانال‌ها و مقیاس ROI اجتماعی خود را اندازه‌گیری کنید.

۵. فروش، بازار و خدمات با رتبه اول جهانی Salesforce Social Studio: CRM

شرح ابزار: Salesforce تقریبا جامع ترین محصولات را برای شرکت ها فراهم می کند. استودیو اجتماعی آن، بخشی از پلتفرم بازاریابی Cloud است، که می‌تواند در تقویت روابط با مشتریانتان از طریق هماهنگ کردن بازاریابی، خدمات مشتری و تلاش‌های فروش در رسانه های اجتماعی کمک کند.

۶. پلتفرم مفید مدیریت شبکه های اجتماعی: Social Hub

شرح ابزار: Social Hub یک پلتفرم مدیریت شبکه اجتماعی است که برای کسب و کارها، سازمان‌ها و دولت ها ساخته شده است و بر اساس هدف مخاطبان و مشتریان، یک راه حل کارآمد، مقیاس پذیر و امن را فراهم ساخته است.

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۷. پلتفرم هوشمند شبکه اجتماعی بزرگترین شرکت‌های جهان: Spredfast

شرح ابزار: Spredfast یک نرم‌افزار شبکه های اجتماعی است که توسط برخی از بزرگترین شرکت های جهان مانند ۳M، LinkedIn و Johnson & Johnson برای بکار بردن تمامی جنبه های مدیریت شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

۸. مدیریت شبکه اجتماعی، بازاریابی و انتشارات، مبتنی بر داده ها: Social Flow

شرح ابزار: Social Flow ابزار انتشار و تبلیغاتی رسانه های اجتماعی است که توسط بسیاری از ناشران برتر مانند The New York Times، National Geographic Channel و Fast Company استفاده می شود. جالب است بدانید با استفاده از Social flow، شرکت‌ها به سرعت توانستند سهام فیسبوک خود را ۳۰% افزایش دهند!

ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی

۹. حیرت‌انگیزترین مجموعه بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی در جهان: NUVI

شرح ابزار: NUVI  آخرین معرفی بلوط از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی در حال ارائه تجربیات اطلاعات در زمان واقعی و بینش های شبکه های اجتماعی برای کمک در تصمیم گیری استراتژی شبکه های اجتماعی است. همچنین ابزارهایی برای انتشار و تعامل شبکه های اجتماعی موثر، در اختیار قرار می‌دهد.

چرا شما باید از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید؟

بزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی در تمام اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند، و آنچه که مناسب شماست، بستگی به اهداف و نیازهای شبکه های اجتماعی شما دارد. امید است توانسته باشیم حداقل یک ابزار را که ممکن است با نیازهای شما منطبق باشد را ذکر کنیم.

این لیست تنها ظاهر اکوسیستم ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی را گردآوری شده است. اگر ابزار مورد علاقه شما در فهرست است، خوشحال خواهیم شد نظرتان را در مورد آن بشنویم. اگر هم ابزار مورد علاقه شما را از قلم انداخته ایم (متاسفیم!) لطفا آن را در بخش کامنت ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید و علت محبوبیت آن را بنویسید.