تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات در گوگل (گوگل ادز)

کسب و کار خود را با تبلیغات در گوگل متحول کنید

کافیست یکبار تبلیغ در گوگل را با ما تجربه کنید


روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید.

پارتنر تبلیغات گوگل ادز کانون تبلیغاتی بلوط

نماینده رسمی گوگل ادز از سال ۱۳۹۶

بهینه سازی کلمات کلیدی

KeyWords Optimization

نمایش تبلیغ شما زمانی که کاربر کلمه مورد نظر شما را جستجو می کند.

بهینه سازی هزینه کلیک

CPC Optimization

کاهش هزینه های شما با استفاده ار بهینه سازی الگوریتم های جستجو

بهینه سازی متن آگهی ها

Content Optimization

بهینه سازی متن تبلیغاتی شما باعث افزایش بازخورد می شود.

بهینه سازی لندینگ پیج

Landing Page Optimization

با بهینه سازی صفحه فرود شما، افزایش بهره وری و بازخورد مشتریان را خواهید داشت.

مراحل سفارش تبلیغات گوگل ادز

  • آمادگی کامل جهت پاسخگویی به مشتریان

    پس از شروع تبلیغات، شما در سریع ترین زمان ممکن در بالاترین مکان نتایج جستجو قرار خواهید گرفت و مشتریان شما را به راحتی پیدا می کنند. در نتیجه باید آمادگی برای پاسخگویی و جذب مشتریان را داشته باشید.

  • ارسال درخواست خدمات از طریق فرم آنلاین

    از طریق فرم آنلاین، درخواست خود را برای کارشناسان گوگل ادز ما ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

  • تکمیل فرم اطلاعات

    مهم ترین بخش تبلیغات، تکمیل با دقت فرم اطلاعات، جهت ست کردن تنظیمات گوگل ادز می باشد. کانون تبلیغاتی بلوط این فرم را با دقت آماده کرده است که با دریافت اطلاعات مورد نیاز از شما بتواند بهترین کمپین تبلیغاتی را تنظیم نماید. مطمئنا اطلاعات ارسالی از سمت شما، بعد از بررسی بهینه سازی خواهد شد که بالاترین بازخورد تبلیغات را داشته باشید.

    دانلود فرم اطلاعات گوگل ادز

  • تعیین بودجه تبلیغات

    براساس بودجه مد نظر شما و همچنین تعداد روزی که می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود، بودجه کل مشخص می شود. پیشنهاد بلوط شروع تبلیغات با بودجه حداقل ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

    پس از تعیین بودجه و واریز وجه، تیم گوگل ادز کانون تبلیغاتی بلوط، در کوتاه ترین زمان، کمپین شما را آماده و فعال می کنند.

  • دریافت گزارشات

    پس از استارت کمپین تبلیغاتی، اکانت مورد نظر به ایمیل شما نیز متصل می شود تا شما بتوانید به صورت آنلاین، روند تبلیغات خود را مشاهده نمایید. همچنین گزارشات روزانه نیز به صورت فایل pdf توسط گوگل برای شما ارسال می شوند.

  • پشتیبانی کمپین

    کانون تبلیغاتی بلوط در زمان کمپین، به صورت رایگان پشتیبانی خدمات را انجام می دهد و شما می توانید از طریق تلفن یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار گوگل ادز

خیر. با توجه به تحریم‌های صورت گرفته، سیستم گوگل امکان نمایش آگهی به صورت انحصاری فقط در ایران را در اختیار شما نمی‌گذارد. اما ناامید نباشید. ما با استفاده از روش‌های خاص خود، می‌توانیم آگهی شما را فقط در ایران به نمایش بگذاریم؛ و بیشترین بازدهی را برای شما به ارمغان آوریم.

بله. شما می‌توانید در هر زمان دلخواه، از طریق پشتیبانی تبلیغات خود را قطع کنید.

در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. ولی بهتر است که همیشه لغات انتخابی شما مربوط به آگهی و کسب و کار شما باشد. این روش کمک خواهد کرد که شما با هزینه کمتر، بازدهی بالاتری داشته باشید. همچنین بهتر است در انتخاب کلمات کلیدی فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید: کلمات شناخته شده‌ای باشند. یعنی قبلا توسط کاربران به اندازه کافی جستجو شده باشند. در کنار شناخته شده بودن، خیلی هم عمومی نباشند. یعنی به طور تخصصی‌تر محصول شما را معرفی کنند. به عنوان مثال اگر شما نوع فعالیت‌تان اعزام دانشجو به کشور مالزی است؛ کلمه تحصیل در مالزی در مقایسه با کلمه تحصیل، گزینه بهتری است. در نهایت هم اینکه کلمات انتخابی شما حتما در سایت شما موجود باشد.

در سیستم تبلیغات گوگل برای هر کلیک نمی‌توان قیمت ثابتی را مشخص کرد؛ و هر لغت یا کلیدواژه از ارزش متفاوتی برخوردار است. در واقع تعیین‌کننده قیمت هر کلیک، عوامل گوناگونی از جمله موارد زیر است: فارسی یا انگلیسی بودن لغت بازار رقابتی روی لغت مورد نظر وب‌سایت مربوطه و ترکیب آن لغت با لغت‌های دیگر استانداردهایی که از طرف سایت شما باید رعایت شود. مثل هاست و دامین مناسب، لود تایم سایت و… البته کمترین قیمت تقریبی تبلیغات گوگل به ازای هر کلیک ۱ سنت (بر مبنای دلار آمریکا) است.

بعد از عقد قرارداد، کانون تبلیغاتی بلوط تعهد می‌کند در کمترین زمان ممکن و حداکثر طی ۲۴ ساعت تبلیغات شما را در گوگل ثبت کند. بعد از درج شدن آگهی، معمولا طی ۱۵ دقیقه آگهی شما فعال و در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود. اما طبق تجربه چند ساله ما، بخصوص طی ماه‌های گذشته، این روزها سخت گیری‌های بیشتری در بررسی آگهی‌ها اعمال می‌شود؛ و در مواردی حتی چند ساعت تا چند روز تا زمان انتشار آگهی در گوگل، زمان گذشته است.

کارشناسان ما با توجه به نیاز و درخواست مشتریان می‌توانند گزارشات روزانه، هفتگی یا ماهانه ارایه دهند. گزارش‌ها به صورت فایل‌های پی‌دی‌اف یا اکسل قابل ارایه است؛ و مستقیما توسط سرورهای گوگل، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

با توجه به سیستم و سیاست‌های شرکت گوگل، محل نمایش تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل، در دو جایگاه بالا (۴ آگهی) و پایین (۳ آگهی) صفحه اول و به صورت داینامیک قابل ارائه است. در نتیجه عوامل گوناگونی از جمله بودجه تبلیغاتی، کیفیت وب‌سایت و مدیریت کمپین تبلیغاتی، بر روی محل نمایش آگهی تاثیرگذار است.

خیر، هیچ مبلغی کسر نمی‌شود. نحوه محاسبه این سیستم تبلیغاتی، تنها به ازای کلیک و ورود به سایت شما است. حتی زمانی که مخاطبین عبارت مورد نظر شما را جستجو کرده و شماره شما را در تبلیغات مشاهده کرده و با شما تماس گرفته باشند هم، در صورت کلیک نکردن روی آگهی، هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

در این زمینه ابتدا مقدار مشخصی اعتبار برای کمپین خود در نظر می‌گیرید؛ و وقتی روی آگهی شما کلیک شود، هزینه آن کلیک از اعتبار مشخص شده کم خواهد شد.

با توجه به سیستم مزایده ای گوگل، در شرایطی که رقابت وجود داشته باشد در نهایت گوگل هزینه ی تمامی رقبا را به یک ارز واحد تبدیل و بر این اساس هزینه هر کلیک را تعیین می کند. بنابراین تفاوتی بین ارز ها نیست و به هر ارزی تمایل داشته باشید اکانت شما ایجاد می شود.

بله، دسترسی اکانت اصلی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و میتوانید گزارش ها را در لحظه بررسی و اکانت خود را مدیریت کنید. شما همچنین گزارش تبلیغات خود را در پنل کاربری نیز میتوانید مشاهده کنید.

رقابت شما تنها بر اساس سایت هایی که از گوگل ادز استفاده می کنند، سنجید نمی شود. بلکه سایت هایی که سئو خوبی دارند نیز رقیب شما محسوب می شوند و عموما زمانی که سایت هایی که سئو خیلی خوبی دارند مثل wikipedia رقیب سئویی شما هستند، هزینه هر کلیک شما بالا خواهد شد.

مزایای گوگل ادز

چرا تبلیغ در گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد.

گوگل ادوردز یک رسانه تبلیغاتی جدید در ایران است

به دلیل تحریم‌های موجود، استفاده از سیستم تبلیغات گوگل کمی مشکل است و در نتیجه افراد و شرکت‌های چندان زیادی به سراغ آن نمی‌روند.

تقریباً به اکثر کاربران ایرانی دسترسی دارید

شکی نیست که اکثریت ایرانی‌ها از گوگل برای جستجوهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند. پس تبلیغ شما در دید ایرانی‌های بسیاری است.

هزینۀ تبلیغات گوگل چندان بالا نخواهد بود

شما تنها بابت هر کلیک هزینه پرداخت می‌کنید و این هزینه از ۱ سنت یعنی حدوداً چند صد تومان شروع می‌شود که چندان زیاد نیست.

فقط مشتریان واقعی را هدف قرار می‌دهید

فقط زمانی تبلیغ گوگل شما نمایش داده شده و کلیک دریافت می‌کند که کاربر همان کلمات کلیدی مورد نظرتان را جستجو کرده باشد.

خدمات تبلیغاتی ما

بهینه سازی متن تبلیغ

با یک متن خوب، امتیاز تبلیغ شما به طرز چشمگیری افزایش می باشد.

بهینه سازی صفحه فرود

ما می توانیم در بهینه سازی صفحه سایت شما برای تبلیغات کمک کنیم.

تنظیم افزونه های ادوردز

توضیحات اضافی، لینک های سایت و شماره تماس شما را اضافه می کنیم.

اندازه گیری نرخ تبدیل

با مشخص کردن میزان سود حاصل از تبلیغ، بازدهی آن را بیشتر می کنیم.