تبلیغات موبایلی

امروزه بیش از نیمی از زمانی که در تمام رسانه‌های دیجیتال گذرانده می‌شود به استفاده از موبایل اختصاص دارد. بنابراین، تبلیغات موبایلی از جایگاه ویژه‌ای برای جذب مشتری برخوردار است. همانطور که از عنوان پیداست این نوع تبلیغ، دسته‌ای از تبلیغات دیجیتال است که بر روی صفحه موبایل کاربر نمایش داده می‌شود.

تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی در حقیقت به انجام هر گونه تبلیغات از طریق دستگاه موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های ارتباط بی سیم اطلاق می‌گردد. بهترین ویژگی تبلیغات موبایلی که باعث محبوبیت و رشد آن شده این است که وسیله ای که بر روی آن تبلیغ انجام میشود، وسیله ای شخصی و مربوط به یک فرد خاص است. در نتیجه موبایل ها دقیقترین وسیله و بهترین کانال ارتباط شما برای هدف قرار دادن مخاطبین خاص هستند البته در صورتی که بتوانید مخاطب هدف را به درستی بشناسید. امروزه تبلیغات موبایلی عموما در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت ها انجام می شود. تبلیغات موبایلی می‌تواند از هر نوع متن (text)، فیلمهای فلش (flash movies)، بنر، صوت (audio) و ویدئو باشد.

بطور کلی چهار مدل تبلیغات بر روی دستگاه‌های موبایل نمایش داده می‌شود: تبلیغات ویدئویی مبتنی بر پاداش (.Rewarded Video Ad)، تبلیغات بینابینی (Interstitial)، تبلیغات پیش‌نمایشی (Pre-roll) و تبلیغات هم‌نما (Native).

در کمپین های تبلیغاتی دیجیتال نیز چهار روش متداول برای تبلیغات در موبایل وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از CPA،CPI، CPCV،CPV.

تبلیغات موبایلی cpa

هزینه به ازای فعالیت خاص

حداقل بودجه : ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تبلیغات موبایلی cpi

هزینه به ازای نصب

به ازای هر نصب از ۳.۰۰۰ تومان

حداقل بودجه : ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تبلیغات موبایلی cpcv

هزینه به ازای نمایش کامل ویدئو

از ۳۰ تومان به ازای هر بازدید

حداقل بودجه : ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تبلیغات موبایلی cpc

هزینه به ازای هر کلیک

ویدئو: از ۷۵۰ تومان به ازای هر کلیک

بنر: از ۷۵ تومان به ازای هر کلیک

حداقل بودجه : ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تبلیغات موبایلی1

پوش نوتیفیکیشن

توسعه دهندگان وب و اپلیکیشن های موبایل برای ارتباط با کاربران خود نیاز به یک ابزار ارتباطی داشتند. از آنجا که دسترسی به شماره کاربر نیاز به مجوز داشته و اکثر کاربران اجازه دسترسی به شماره تماس خود را نمی دهند، ابزاری ایجاد شد تا بتواند بدون نیاز به شماره تماس و یا ایمیل، بتواند با کاربران ارتباط ایجاد کند.

ابزاری بدون نیاز به شماره تماس و یا ایمیل، برای ارتباط توسعه دهندگان وب با کاربران ارتباط ایجاد شد. نام این امکان پوش نوتیفیکیشن (Push notification) می باشد. اکثر اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی جهت اطلاع کاربر از پیامها و رخدادها، از این سرویس استفاده می کنند.

پوش نوتیفیکیشن در اصل حاوی پیامی است که در صفحه موبایل کاربر نمایش داده شده و کاربر با کلیک بر روی این پیام به صفحه مورد نظر ارجاع داده می شود. صفحه ارجاع داده شده می تواند یک صفحه وب، اپلیکیشن و یا حتی صفحه ارسال ایمیل باشد.

این ابزار فوق العاده، پتانسیل خوبی برای تبلیغات نیز ایجاد نموده است. وسعت بالای کاربران اپلیکیشن های موبایلی و کارایی های مختلف این ابزار می تواند کاربران را به نسبت تبلیغات پیامکی و یا ایمیلی، بسیار بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

امروزه بازاریابان دیجیتال برای بازاریابی و تبلیغات وب سایت ها، اپلیکیشن ها و… از این ابزار فوق العاده قدرتمند استفاده می نمایند.

از جمله مزایای پوش نوتیفیکیشن، این است که در صورت آنلاین نبودن کاربر، پیام در صف انتظار قرار گرفته و یلافاصله پس از آنلاین شدن او، ارسال می گردد. امروزه سرویس دهنده های زیادی هستند که به توسعه دهندگان جهت اتصال اپلیکیشن هایشان به پوش نوتیفیکیشن خدمات آنلاین ارائه می دهند. توسعه دهنده با استفاده از پنل این سرویس دهندگان می تواند پیام های مختلفی به کاربران خود با عملکردهای گوناگون ارسال نماید.

تبلیغات موبایلی در اپلیکیشن های عمومی و تخصصی

  • جامعه های کاربران فعال

  • اپلیکیشن های برتر حوزه های عمومی و تخصصی

  • اپلیکیشن های منتشر شده در هر دو پلتفرم اندروید و ios

  • تبلیغات هوشمند در اپلیکیشن

  • ارائه گزارش های کاربردی (تبلیغاتی کلیکی و ویویی)

هزینه ارسال نوتیفیکیشن به تمام کاربران براساس محتوا ، لینک و تعداد درخواستی متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بله، امکان این وجود دارد که نوتیفیکیشن ارسالی دارای لینک دلخواه شما باشد و کاربران پس از کلیک به سایت شما منتقل شوند.

بله، امکان این وجود دارد که نوتیفیکیشن ارسالی دارای لینک کانال تلگرام شما باشد و کاربران پس از کلیک به کانال شما منتقل شوند.

جهت رعایت حقوق کاربران، تنها هفته ای ۲ نوبت نوتیفیکیشن ارسال می گردد که حداقل باید از ۲ هفته قبل رزرو نمایید.

با توجه به بررسی های انجام شده و همچنین جدید بودن این شیوه تبلیغات، در حال حاضر نوتیفیکیشن دارای بالاترین نرخ بازگشت سرمایه و اثربخشی می باشد.