یکی از مهمترین اصول بازاریابی در نشر کتاب، تبلیغات هدفمند و موثر است. رمز موفقیت در این کار، انتخاب درست جامعه هدف و استفاده از بهترین روش های تبلیغاتی است. بدین ترتیب ناشر می تواند با صرف هزینه ای منطقی و حساب شده، علاوه بر اطمینان از بازده بالای تبلیغات، به چند برابر شدن فروش خود بیندیشد.

کانون تبلیغاتی بلوط با تجربه فراوان در زمینه تبلیغات تخصصی صنعت ساختمان، خدمات زیر را ارائه می کند:

۱- ارسال ایمیل و پیامک: شرکت بلوط دارای بانک های اطلاعاتی بسیار بزرگ و فوق العاده ای از جامعه مهندسی عمران و معماری کشور بصورت تفکیک شده است.
توجه: بانک اطلاعاتی فوق بصورت مداوم در حال بروز رسانی است. بنابراین با استفاده از خدمات تبلیغاتی بانک فوق می توانید به بهترین شکل ممکن محصولات خود را اطلاع رسانی کرده و از نتیجه کار اطمینان حاصل نمائید.

۲- تبلیغات بنری در سایت های تخصصی:
کانون بلوط با بهترین سایت های مهندسی عمران و معماری همکاری دارد. شما از طریق کانون بلوط می توانید تبلیغات بنری کنفرانس خود را در این سایت ها با تخفیف ویژه نمایش دهید.

۳- تبلیغات در کانال های عمران، معماری تلگرام و اینستاگرام:
شما می توانید از طریق کانون تبلیغات تخصصی بلوط، کنفرانس خود را در پرطرفدارترین کانال های تلگرام و صفحه های اینستاگرامی عمران و معماری اطلاع رسانی کنید.

شرکت کانون تبلیغات تخصصی بلوط به منظور حمایت از ناشران کتب تخصصی، خدمات تبلیغاتی بانک اطلاعاتی فوق را با شرایط ویژه ارائه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات به صفحه تبلیغات ویژه حوزه صنعت ساختمان مراجعه فرمایید.