خدمات تخصصی ویژه پزشکان و دندانپزشکان

خدمات تبلیغاتی و بازاریابی حوزه بهداشت و سلامت را می توان در ۳ بخش اصلی زیر دسته بندی نمود که هر کدام برای اثربخشی بالاتر نیازمند بسترسازی می باشند. در زیر به اختصار بخش ها و زیر مجموعه های هر کدام آمده است.

  1. حوزه آنلاین
  2. حوزه آفلاین
  3. مدیریت بیماران دکترپلاس
تبلیغات و بازاریابی ویژه پزشکان

حوزه آنلاین

سایت

شبکه های اجتماعی

  • مدیریت و تولید محتوا

  • اینفلوئنسر مارکتینگ

  • تبلیغات اینستاگرامی

  • تبلغات تلگرامی

سایر

  • انواع پیامک

  • پیامک صوتی

  • پیام انبوه واتس آپی

  • نوتیفیکیشن دسکتاپی
  • نوتیفیکیشن موبایلی

حوزه آفلاین

هویت بصری

  • عکس برداری و فیلم برداری

  • تیزرهای تبلیغاتی

  • انواع تراکت و بروشور

  • انواع کارت ها (ویزیت / مشتریان / VIP)

محیطی و اسپانسری

  • بیلبورد شهری

  • تابلوهای فروشگاهی

  • تابلوهای محیط های ورزشی

  • تابلوهای محیط های زیبایی

مدیریت مطب و بیماران

CRM دکترپلاس

  • لیست بیماران / خدمات / نوبت ها / هزینه ها

  • پیامک های اطلاع رسانی خودکار (نوبت / هزینه / مراقبت ها / یادآوری وقت / یادآوری ویزیت دوره ای)

  • بخش معرفی و پورسانت (کیف پول / پیامک های اطلاع رسانی خودکار)

  • افزایش بازدید سایت (پیامک های مراقبتی)

  • پنل بیماران با امکانات پیشرفته

  • سایر (سطوح دسترسی / آنلاین / قابلیت دسترسی از هر مکان)

خدمات بازاریابی و تبلیغات تخصصی پزشکان

خدمات اینستاگرام

  • تولید محتوای ویدئویی جهت برندسازی پزشک

  • مدیریت صفحه اینستاگرام

  • تبدیل صفحه شخصی به صفحه تجاری در اینستاگرام

  • درج مطالب (عکس و فیلم) مرتبط

  • جذب فالوور واقعی

  • برگزاری مسابقات متنوع جهت ارتقا پیج

  • ارائه گزارش های کاربردی

مدیریت اینستاگرام شامل تولید و طراحی پست های خلاقانه، استفاده از هشتگ‌های تِرِند مرتبط با محتوای تولیدی و انتشار آنها در زمان مناسب بهمراه کپشن جذاب که قابلیت تعامل با مخاطبان صفحه را داشته باشد. علاوه بر تولید محتوای متنی و بصری، مدیریت صفحه و پاسخ به کامنت ها و پیام های دایرکت نیز از جمله خدمات بازاریابی و تبلیغات پزشکان می باشد.
اینستاگرام با حدود ۲۵ میلیون کاربر در ایران می تواند باعث رونق کسب و کار شما بشود اما مدیریت این صفحه یکی از مشکلاتی است که پزشکان به علت مشغله زیاد قادر به انجام آن نمی باشند. شرکت کانون تبلیغات تخصصی بلـوط پکیچ هایی را برای مدیریت اینستاگرام ارائه کرده که در زیر جزئیات آن آمده است.

برند سازی و کمپین تبلیغاتی

  • هدف بندی کمپین تبلیغاتی

  • طراحی شعار تبلیغاتی

  • بررسی مخاطبان هدف

  • تحلیل رسانه های موجود مرتبط و انتخاب بر اساس اولویت

  • برنامه ریزی زمانی ویژه

  • بودجه بندی براساس اثربخشی

  • بررسی رقبا و بازار

  • آنالیز تبلیغات و بهبود و افزایش اثربخشی تبلیغات