تخصص و تجـربه مهمترین عامل در کیفیت و هزینه نهایی است

تصویربرداری

عکاسی از محیط های صنعتی
عکاسی صنعتی به منظور ثبت مراحل و فرایند تولید ، تجهیزات ، پرسنل و ویژگی های هر مجموعه استفاده می گردد. کارخانه ها برای ثبت تصاویر ماشین آلات و روند خط تولید ، پروژه های ساختمانی برای ثبت روند ساخت ساختمان و مستند سازی مراحل طی شده و مصالح به کار رفته در تولید ، و یا ایجاد تصاویر تایم لپس (فیلم با سرعت بسیار بالا از فرایند ساخت ساختمان از ابتدا تا انتها در چند دقیقه) ، شرکت های تولیدی برای عکسبرداری از محصولات جهت استفاده های گوناگون (بسته بندی ، تبلیغات و …) ، رستوران ها و هتل ها برای ایجاد جذابیت بصری در تبلیغات خود و غیره از این نوع عکاسی استفاده می کنند.

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی از فضاهای تجاری ، خدماتی و اداری گزینه ی خوبی برای شروع یک کمپین تبلیغاتی خواهد بود. برای چاپ انواع کاتالوگ و پوستر ، تبلیغات اینترنتی ، ایجاد آلبوم عکس و ژورنال های تبلیغاتی ، اولین قدم شما باید انجام عکاسی حرفه ای از اماکن تجاری ، خدماتی و یا محصولاتتان باشد. ما در استودیو عکاسی کانون تبلیغات تصویر نوین ، با صبر و حوصله به نظرات شما گوش می دهیم و سپس با تکیه بر تجربه و تخصص ، تصاویری خارق العاده به شما تقدیم خواهیم نمود

عکاسی از محصولات
عکاسی از محصولات به شیوه درست از ارکان پایه ای هنر عکاسی است. صاحبان کالا و خدمات برای نشان دادن محصولات در رسانه ها و یا انواع کاتالوگ و پوستر ، نیاز به داشتن عکسهایی ظریف و دقیق از محصولات خود دارند. رعایت دقیق اصول عکاسی ، سایه ها ، زوایا ، انعکاس نور و غیره از مواردی هستند که یک عکس تبلیغاتی بی نقص را از سایر عکسها متمایز می سازند. هنگامی که این خدمات با قیمت هایی بسیار عالی در یک مجموعه جمع گردند ، بهترین گزینه برای انتخاب پیش پای شما خواهد بود. ما در استودیو عکاسی کانون تبلیغاتی کانون تبلیغات تصویر نوین خدماتی در سطح کیفی بسیار عالی با قیمت هایی بسیار مناسب را به شما پیشنهاد می دهیم.

تیزر تبلیغاتی

ویدیو مارکتینگ تعریف زیاد پیچیده‌ای ندارد: در کلامی ساده یعنی ارتقای برند با استفاده از ویدیو.
در دنیای امروزی بازاریابی‌ ویدئویی یا همان ویدئو مارکتینگ به عنوان یکی از پر بازده‌ترین زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته می‌شود و توانسته است نقش غیرقابل انکاری را در رشد و ارتقا هر نوع کسب و کار ایفا کند. با در اختیار داشتن یک فیلم کوتاه تبلیغاتی (۵ تا ۱۵ دقیقه) یا یک تیزر تبلیغاتی (۱۵ تا ۵۰ ثانیه) می توانید در کمترین زمان و به بهترین نحو ، خدمات موسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی نمایید. چه در نمایشگاه باشید ، چه در محل شرکت خود و چه در مسافرت های خارجی ، فرقی نمی کند. بهترین ابزار تبلیغاتی شما در اختیارتان است. کافی است فیلم مخصوص به خوتان را در موبایل، تبلت، لپتاپ، فلش دیسک همراه داشته باشید و یا در وبسایتتان قرار داده باشید.

عوامل موثر در کیفیت نهای تیزر تبلیغاتی عبارتند از :
ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری
تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاع‌رسانی به مشتری
استفاده از عوامل حرفه‌ای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
اصلاح رنگ و افزودن آیتم‌های گرافیکی
ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری

ویدیو مارکتینگ چه سودی برای صاحبان کسب‌وکار دارد؟
معرفی شما به عنوان یک برند برجسته و متخصص در بین رقیبان
کمک شگفت‌انگیز به سئو وب‌سایت
بررسی آسان‌تر محصولات یا خدمات به صورت آنلاین

عکس برداری و ساخت تیزر تبلیغاتی

خدمات و سرویس های ما :