دپارتمان‌های کانون تبلیغاتی بلـوط

Vector (4)

خلاقیت، استراتژی، بازایابی و تبلیغات موفق

در راستای طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موثر تا رشد و توسعه کسب و کار شما، بر اساس اهداف برند و شاخص‌های کلیدی عملکرد، رسانه‌های موثر و مناسب کسب و کارها برای تبلیغات و بازاریابی هرچه بهتر، به کارگرفته می‌شوند تا برند شکل بگیرد، صاحب شخصیت شود، مورد توجه کاربران قرار گیرد و تجربه‌ای دلپذیر برای مخاطبان رقم بزند. همچنین تمام فعالیت‌ها، به صورت ماهانه گزارش خواهد شد.

 

دپارتمان بازاریابی و تبلیغات

بلوط صاحب امتیاز برخی رسانه ها بوده و با سایر رسانه‌ها همکاری دارد و با توجه به زمینه فعالیت کسب و کارها و اهداف کمپین تبلیغاتی، از رسانه‌هایی مشخص استفاده می‌کند، لذا همواره رسانه‌ها در راستای اهداف کمپین، بررسی، انتخاب می‌شوند و مدام مورد بهینه سازی قرار می‌گیرند تا تبلیغات برندها به شکلی کاملا اثرگذار برای مخاطبان هدف به نمایش درآید.

“ما فقط مجری نیستم بلکه مشاوری امین در کنار شماییم تا با کسب اعتماد شما رابطه ای پایدار و مستمر و مبتنی بر برد طرفین بسازیم.”

هر صنعتی نیازها و روش های مخصوص به خود را در فروش و بازاریابی و تبلیغات دارد و باید تخصصی بر آن کار کرد تا فوت کوزه گری را به نهایت اعلای خود رساند. لذا علاوه بر فعالیت در تمامی صنایع و انجام پروژه‌های موردی، فعالیت خود را با رویکرد ورود تخصصی به حوزه های خاص توسعه داده‌ایم و اکنون به عنوان متخصص تبلیغاتی در حوزه صنعت ساختمان و پزشکی گشته‌ایم و در چشم انداز آتی شرکت در حوزه های دیگر نیز تخصصی وارد خواهیم شد.

بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
دکمه بازاریابی و تبلیغات
دکمه برندسازی در بازاریابی و تبلیغات
buttons-Services
دکمه تخصص در بازاریابی و تبلیغات

عکس برداری و فیلم برداری

انتخاب رسانه و تبلیغات دیجیتال

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات هدفمند CPC.CPCV.CPI.CPA

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات بنری

استراتژی بازایابی

شعار تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی

طراحی و اجرای ایونت

صنعت ســاختمان

پزشــــکان

گام‌های ما و دستاوردهای شما به شرح زیر می‌باشد:

بلوط صاحب امتیاز برخی رسانه ها بوده و با سایر رسانه همکاری دارد و با توجه به زمینه فعالیت کسب و کارها و اهداف کمپین تبلیغاتی، از رسانه‌هایی مشخص استفاده می‌کند، لذا همواره رسانه‌ها در راستای اهداف کمپین، بررسی، انتخاب می‌شوند و مدام مورد بهینه سازی قرار می‌گیرند تا تبلیغات برندها به شکلی کاملا اثرگذار برای مخاطبان هدف به نمایش درآید. اینگونه زمینه لازم برای دسترسی به اهداف معین و قابل اندازه‌گیری محیا می‌شود تا کاربران به مخاطبان و مشتریان برند تبدیل شوند.

همگام با شما: برنامه‌ریزی و انتخاب رسانه / تبلیغات در حوزه وب و شبکه‌های اجتماعی / تبلیغات ویدیویی / تبلیغات گوگل (SEM) / تبلیغات اعلان خبری (push notification) / انتشار خبر و مقاله (PR) / آنالیز و بهینه‌سازی کمپین‌ها

دستاورد: آگاه سازی برند (دسترسی به مخاطبان هدف در زمان و جایگاه مناسب برای افزایش نرخ تبدیل و اجرای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی به طور موثر برای دستیابی به اهداف)

اکنون دیگر اهمیت بالای شبکه‌های اجتماعی بر تمامی فعالان حوزه‌های مختلف ثابت شده‌است و تمامی برندها در پی ایجاد تعامل و ارتباطی صمیمی با مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی هستند و به همین دلیل شاهد رقابت کمپانی‌های کوچک و بزرگ برای راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی هستیم. بلوط نیز بر همین اساس و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود و به کارگیری جدیدترین تاکتیک‌های شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به پیش از ۲۰۰ اینفلوئنسر از افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، این خدمات را در راستای ساختن چهره‌ای محبوب از برند ارائه می‌کند. کمپین های تبلیغاتی به مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی گفته می شود که در مدت کم بدنبال رسیدن به بیشترین مخاطب می باشد. همچنانکه می‌دانید تعداد کانال ها در شبکه های اجتماعی و وب سایت های خبرگزاری و یا اختصاصی صنعت ساختمان بسیار زیاد می باشد و اثربخشی هر کدام از آنها روی گروه های خاصی بیشتر می باشد. به همین دلیل شناسایی مخاطب، نحوه دسترسی به آنها و مشخص کردن کانال های تبلیغاتی موثر، بسیار مهم می باشد.

همگام با شما: شناسایی جامعه هدف / انتخاب موثرترین و مرتبط ترین کانال ها و پیج ها و با توجه به شناخت کامل از آنها / مدیریت و ترویج محتوا در شبکه‌های اجتماعی / به کارگیری ترندهای روز / انتشار تبلیغ اولیه در ساعات اوج بازدید، دریافت بازخوردها و بهینه سازی تبلیغ در نوبت اصلی / اینفلوئنسرمارکتینگ/تبلیغات اسپانسری هدفمند در اینستاگرام / ارائه برنامه ماهانه محتوا

دستاورد: محبوب سازی برند (ایجاد ارتباطی صمیمانه، پایدار و بدون واسطه با مخاطبان و ساخت اجتماعی مستعد برای اجرای کمپین‌های بازاریابی تاثیرگذار)، افزایش فروش محصولات و خدمات

برای طراحی و تدوین یک استراتژی منسجم برای موفقیت و حضور موثر برندها در رسانه‌های دیجیتال، بلوط وضعیت کسب و کارها را به طور کامل و با در نظر گرفتن تمام جزئیات، مورد مطالعه قرار می‌دهد. در این حالت، یک استراتژی مشخص و اختصاصی برای مشتری تدوین می‌گردد و کلیه فعالیت های تبلیغاتی و بازایابی دیجیتال براساس آن صورت می‌پذیرد.

  • هدف بندی کمپین تبلیغاتی
  • طراحی شعار تبلیغاتی
  • بررسی مخاطبان هدف
  • تحلیل رسانه های موجود مرتبط و انتخاب بر اساس اولویت
  • برنامه ریزی زمانی ویژه
  • بودجه بندی براساس اثربخشی
  • بررسی رقبا و بازار
  • آنالیز تبلیغات و بهبود و افزایش اثربخشی تبلیغات

همگام با شما: مطالعه بازار / طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی / ایجاد تعامل با مشتریان / بررسی رفتار مخاطبان / بررسی رقبا

دستاورد: حرکت در مسیر برندسازی (ارائه راهکارهای بازاریابی و تبلیغاتی و مشخص کردن اهداف قابل اندازه‌گیری برای تحلیل کمپین ها)

در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان تبلیغات پیامکی، ایمیلی را از ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی دانست. شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود. همچنین با  نمایش بنر های تبلیغاتی و رپرتاژ مطالب شما را در کلیه سایت های مرتبط با محصول، خدمات، برند و کسب و کار شما که با توجه به دانش این مجموعه از بازخورهای قبلی بهترین و موثرترین ها انتخاب می شوند، می توان بهترین نتیجه را برای برند به ارمغان آورد.

همگام با شما: تبلیغات هدفمند به روش‌های CPC,CPCV,CPI,CPA / ارائه بانک‌های اطلاعاتی ایمیل و موبایل مشاغل و دسترسی مستقیم به جامعه هدف / همکاری و درج بنر و رپرتاژ در سایت های پربازدید کشور

دستاورد: دسترسی همه جانبه به جامعه هدف برند

برگزاری مراسم و ایونت‌های مختلف فرصت خوبی را برای برقراری ارتباطات موثر برای کسب و کارها و برندها فراهم می‌آورد و از سوی دیگر فرصتی ایده‌آل برای برندها رقم می‌زند تا در محیطی مناسب، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان و مشتریانشان معرفی کنند. کانون تبلیغاتی بلوط با در اختیار داشتن لوکیشن‌های جذاب با کاربردها متنوع و متفاوت آماده ارائه تمامی خدمات برای برگزاری مراسم و ایونت های شرکت‌های مختف است.

همگام با شما: طراحی تِم و فضای ایونت / انتخاب محل برگزاری و لوکیشن مناسب / میزبانی و ارائه خدمات کیترینگ / برنامه ریزی برای سرگرمی میهمانان / تولید محتوای باکیفیت از ایونت / تهیه و مدیریت لیست مهمانان / طراحی ایده و تهیه گودی بگ های میهمانان

دستاورد: ساختن تجربه برند (تجربه‌ای نو، متفاوت و لذتبخش برای برند، مخاطبان و مشتریانش)

استراتژی بازاریابی و تبلیغات

برای عضویت در خبرنامه و دریافت آخرین مقالات منتشر شده، ایمیل خود را وارد کنید.