زمان مطالعه : ۴ دقیقه

طراحی سایت شخصی

سایت شخصی به معنی طراحی سایت برای اشخاص است (و نه شرکت ها) به این معنی به جای معرفی شرکت یا محصول، شخص معرفی می شود. به عنوان مثال یک طراح وب با دارا بودن یک سایت شخصی به معرفی مهارت های خود در زمینه طراحی سایت و یا یک مترجم زبان انگلیسی به معرفی مهارت های خود در زمینه ترجمه می پردازد.

از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت های شخصی می توان به طراحی و قالب اختصاصی، بخش معرفی در صفحه اصلی، امکان انتشار مطالب و ایجاد صفحات (مانند ارسال نمونه کار یا پست وبلاگ)، ایجاد دسته بندی، ارسال نظر توسط کاربران و فرم تماس اشاره داشت. از نظر هزینه طراحی و نگه داری آن، طراحی سایت شخصی هزینه کمتری نسبت به دیگر طراحی ها دارد.

مزایای طراحی سایت شخصی

برای توسعه تجارت بهترین راه تبلیغات کدام گزینه است؟ رادیو و تلویزیون، مجلات و روزنامه ها، بنرهای در سطح شهر؟ تمامی این موارد فقط برای مدت کوتاهی معرف حضور شماست. اما با طراحی یک سایت شخصی، شما برای همیشه بنر تبلیغاتی دارید، در هر کجای جهان قابل دسترس میباشید.

فرقی نمی کند شما کاسب باشید، دانشجو باشید، مدیر باشید، پزشک باشید، یا استاد دانشگاه در هر صورت شما برای رسیدن به درآمد شخصی بالا نیاز به یک رسانه یا وسیله ارتباطی برای تبلیغات و ارتباط با مشتری ، خواهید داشت.

امروزه کمتر کسی را پیدا میکنید که با اینترنت آشنا نباشد یا یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت نداشته باشد. بنابراین بهترین وسیله برای معرفی توانایی ها و محصولات به مشتری، داشتن یک سایت می باشد.

? پیشنهاد بلوط : شعار تبلیغاتی موثر کدام است؟

مزایای داشتن سایت شخصی

به طور خلاصه از مزایای داشتن سایت شخصی به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتشار میزان مهارت ها با نمودار و درصد
  • انتشار اطلاعات تماس و فرم تماس
  • گالری تصاویر شخصی
  • بخش نمونه کارها
  • گسترش مباحث آموزشی
  • گسترش مباحث برندینگ
  • انتشار سوابق کاری
  • طرح های گرافیکی(کارت ویزیت Vcard )
  • گسترش ارتباطات
  • رزومه آنلاین
  • آدرس اینترنتی شخصی

طراحی سایت شخصی

تاثیر سایت در اطلاع رسانی

طراحی سایت شخصی و داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد. بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای طراحی یک سایت داینامیک فقط کافیست هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بی نهایت صفحه ایجاد کنید که  هزاران و یا میلیونها کاربر از جاهای مختلف جهان می توانند بارها و بارها از آن ها بازدید کنند.

تاثیر سایت در بازاریابی

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند. فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

? پیشنهاد بلوط : وب سایت چیست؟

هزینه راه اندازی پایین تر

هزینه راه اندازیو طراحی سایت شخصی با توجه به نیاز شما، به مراتب پایینتر از خرید یک مکان فیزیکی در سطح شهر است. شما مالیات پرداخت نمیکنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!

پشتیبانی و رفع مشکلات به شیوه بهتر

طراحی سایت شخصی این امکان را به مشتریان شما میدهد تا در هر ساعت شبانه روز، مشکلات احتمالی خود را در خصوص محصولات یا خدمات با شما در میان بگذارند. شما نیز برای پشتیبانی از خدمات ارائه شده، نیاز به مکان فیزیکی ندارید.