زمان مطالعه : ۴ دقیقه

سایز عکس در توئیتر

یکی از مهم‌ترین مواردی که در بازاریابی و تبلیغات آنلاین باید رعایت شود، بهینه‌سازی اندازه تصاویر در شبکه‌های اجتماعی است! هر شبکه اجتماعی بر اساس سایز مشخصی از تصاویر مدیریت می‌شود و اگر نتوانید به بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی بپردازید، ممکن است نتوانید بازاریابی موفقی در شبکه‌های اجتماعی را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین سایز عکس در توئیتر بپردازیم تا بتوانید توئیتر خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید!

آخرین بروزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸ – January 28, 2020 توسط مجموعه بلوط

سایز تصاویر در شبکه های اجتماعی - توئیتر

بهینه‌سازی سایز عکس در توییتر

یکی دیگر از شبکه‌هایی که در بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی اهمیت دارد، توییتر است. اجازه ندهید لوگوی این شبکه اجتماعی شما را فریب دهد چون توییتر فقط مخصوص پرندگان نیست! توییتر با ۳۱۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، یکی از شبکه‌های اجتماعیست که مشتریان اغلب برای بحث در مورد برند و کسب و کار شما استفاده می‌کنند. با وجود آن که توئیتر برای انتشار محتوای متنی (توئیت کردن) است، اما گزارش‌ها نشان داده است که محتواهای بصری ۱۵۰ درصد بازخورد بیشتری می‌گیرند. بنابراین شما با انتشار تصاویر بهینه می‌توانید بازاریابی موفق‌تری داشته باشید و از طرفی، برای بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی باید سایزهای مناسب آن را بدانید.

عکس پروفایل (صفحه شخصی) Profile Picture

سایز تصاویر در شبکه های اجتماعی - توئیتر (1)

عکس نمایه توییتر شما اصلی ترین تصویری است که شما یا برند شما را در سراسر شبکه نشان می دهد، بنابراین مطمئن شوید که از بالاترین کیفیت برخوردار است. موارد زیر مکانهایی است که عکس نمایه شما در توئیتر قابل مشاهده خواهد بود.

در صفحه شما: بزرگترین نمایش تصویر نمایه شما در صفحه اصلی شما است و می تواند توسط طرفداران شما و همچنین افرادی که روی صفحه شما می‌آیند، مشاهده شوند.

In-Stream: هر بار که توییت کنید، نسخه کوچکی از عکس نمایه شما در استریم توییتر دنبال کننده ظاهر می شود. همچنین در هر بار بازخوانی مجدد، در استریم دنبال کنندگان دنبال کننده شما ظاهر می شود.

Who to Follow: تصویر نمایه شما در کنار پیوند به صفحه شما در کادر “Who to Follow” ظاهر می‌شود که تقریبا در سمت راست استریم توییتر شما واقع شده است. یک تصویر قابل تشخیص را در اینجا انتخاب کنید.

  • سایز پیشنهادی عکس پروفایل در توییتر: ۴۰۰×۴۰۰ پیکسل (نمایش ۲۰۰×۲۰۰)
  • ماکزیمم سایز فایل ۲ مگابایت
  • فرمت تصویر: JPG , GIF , PNG

عکس سرتیتر Header Photo

سایز تصاویر در شبکه های اجتماعی - توئیتر (2)

عکس هدر شما تصویری است که در بالای صفحه پروفایل توییتر شما قرار دارد که بزرگتر از عکس نمایه شما است، بنابراین مطمئن شوید که در بالاترین وضوح ممکن باشد. از آنجا که فضای بیشتری برای خلاقیت با این عکس دارید و احتمالاً اولین چیزی است که بازدیدکنندگان شما مشاهده می کنند، آنرا به چیزی فریبنده تبدیل کنید.

  • سایز هدر توییتر در صفحه پروفایل: ۱۵۰۰×۵۰۰ پیکسل
  • ماکزیمم سایز فایل ۵ مگابایت
  • فرمت تصویر: JPG , GIF , PNG

عکس استریم In-Stream Photo

سایز تصاویر در شبکه های اجتماعی - توئیتر (3)

کاربران توییتر می توانند تصاویری را به هر یک از توییتهای خود وصل کنند. خوشبختانه، توییتر به روز شده است تا دیگر محدودیت کارکتر نداشته باشد. عکسهای آپلود شده در استریم دنبال کنندگان شما و استریم دنبال کننده آنها (در صورت توئیت مجدد) ظاهر می شوند.

توجه به این نکته مهم است که ممکن است توییتر عکس شما را به یک نسخه کوچکتر تبدیل کند تا در استریم کاربر قرار بگیرد. اطمینان حاصل کنید که توییتر با تنظیم کردن نسبت طول و عرض تصویر، بخشی از عکسی را که می خواهید دنبال کنندگان آن را ببینید، نشان می دهد. همچنین، محتوای خود را به صورت افقی متمرکز کنید تا مهمترین عناصر تصویر در نسخه انتشار داده شده، قابل مشاهده باشد.

توجه داشته باشید که اگر پیوندی را با یک تصویر برجسته در توییتر به اشتراک می گذارید، می توانید تصویر را به عنوان بخشی از یک کارت پیشرفته توییتر نمایش دهید. رندر خودکار برای لینک انتشاری، تصویر را کمی کوچکتر از یک عکس استاندارد در استریم نشان خواهد داد. بنابراین اگر می خواهید تصویر برجسته را برای توییتر بهینه کنید، مطمئن باشید که مهمترین قسمت های تصویر به صورت افقی محور هستند. اگر تصمیم دارید به Twitter Card route بروید، می توانید قبل از انتشار نتیجه نهایی را در پنجره Sprout بصورت پیش نمایش ببینید.

  • حداقل سایز برای نمایش: ۲۲۰×۴۴۰ پیکسل
  • نسبت ابعاد توصیه شده: ۹ به ۱۶ است.
  • امکان توئیت ۴ تصویر بطور همزمان
  • امکان ادیت تصویر در اپلیکیشن موبایلی IOS , Android
  • حداکثر سایز برای نمایش: ۱۰۲۴×۵۱۲ پیکسل
  • نمایش در قسمت استریم ۵۰۶×۲۵۳
  • ماکزیمم سایز فایل: ۵ مگابایت برای تصویر و گیف در موبایل و ۱۵ مگابایت در دسکتاپ

سایر سایز عکس ها

  • پست‌های توییتر: ۱۰۲۴ در ۵۱۲
  • سایز کارت‌های توییتر: ۱۲۰۰ در ۶۲۸
  • سایز ویدئوهای توییتر: ۷۲۰ در ۷۲۰ (مربع)، ۱۲۸۰ x 720 (landscape), 720 در ۱۲۸۰ (portrait)
  • حداکثر زمان ویدئوهای توییتر: ۱۴۰ ثانیه
  • سایز تصاویر تبلیغاتی در توییتر: ۱۲۰۰ در ۶۷۵
  • سایز ویدئوهای تبلیغاتی در توییتر: ۷۲۰ در ۷۲۰ (مربع), ۱۲۸۰ در ۷۲۰ (landscape), 720 در ۱۲۸۰ (portrait)
🔔 حتما بخوانید: سایز تصاویر در سایر شبکه های اجتماعی

نتیجه‌گیری

بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای فعالیت حرفه‌ای و بازاریابی توئیتر یا سایر شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز خواهید داشت. در این مقاله تمام سایزهای عکس در توئیتر که به آن نیاز دارید را بررسی کرده‌ایم. همچنین در لینک فوق فایل نمونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر نوع تصویری که قرار است در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید را بهینه‌سازی کنید.