زمان مطالعه : ۴ دقیقه

سایز عکس در لینکدین

یکی از مهم‌ترین مواردی که در بازاریابی و تبلیغات آنلاین باید رعایت شود، بهینه‌سازی اندازه تصاویر در شبکه‌های اجتماعی است! هر شبکه اجتماعی بر اساس سایز مشخصی از تصاویر مدیریت می‌شود و اگر نتوانید به بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی بپردازید، ممکن است نتوانید بازاریابی موفقی در شبکه‌های اجتماعی را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین سایز عکس در لینکدین بپردازیم تا بتوانید لینکدین خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید!

آخرین بروزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸ – January 28, 2020 توسط مجموعه بلوط

سایز تصاویر در شبکه های اجتماعی - لینکدین

بهینه‌سازی سایز عکس در لینکدین

لینکدین با ۴۶۷ میلیون کاربر ثبت شده، بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان است. در جایی که سایر شبکه‌های اجتماعی ممکن است محرک‌های خوبی برای ترافیک و مشتریان باشد، LinkedIn مکانی عالی برای شماست که بتوانید کارمندان بزرگی بکار گرفته و با دیگر رهبران صنعت ارتباط برقرار کنید.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که کسب‌وکارها دچار می‌شوند، این است که فکر می‌کنند لینکدین شبکه اجتماعی مهمی نیست و به بهینه‌سازی تصاویر در لینکدین اهمیت نمی‌دهند. این در حالی است که کاربران لینکدین تعامل بسیار خوبی با افراد فعال در لینکدین برقرار می‌کنند و نباید این مورد را دست کم گرفت! با بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه اجتماعی لینکدین به راحتی می‌توانید کاربران وفادار جذب کنید. همچنین می‌توانید برای شرکت خود افراد متخصص و حرفه‌ای جذب کنید که این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی دیگر کمتر رخ می‌دهد.

تصویر پروفایل (صفحه شخصی) Personal Profile Image

سایز عکس در لینکدین

LinkedIn استفاده از یک طرح جدید برای پروفایل های شخصی را آغاز کرد و نماد جعبه را برای صفحات بیزینسی نگه داشت. با این حال، ابعاد پروفایل شخصی برای LinkedIn بسیار سرراست است. تصویر پروفایل، تصویر اصلی است که شما را در نمایه شخصی شما نشان می دهد. بنابراین در هر زمان شخصی برای اطلاعات سریع به پروفایل شما نگاه کند، عکس پروفایل، تصویر برجسته ای است که شما را نشان می دهد بنابراین مهم است که از اندازه‌های درست برای این تصاویر استفاده کنید.

  • سایز تصویر پیشنهادی برای پروفایل: بین ۴۰۰×۴۰۰ پیکسل و ۲۰.۰۰۰×۲۰.۰۰۰ پیکسل
  • مینیمم سایز: ۲۰۰×۲۰۰ پیکسل
  • حداکثر سایز فایل: ۱۰ مگابایت
  • فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

تصویر پس زمینه پروفایل شخصی Personal Background Image

سایز عکس در لینکدین

تصویر پس زمینه LinkedIn یک ویژگی جدید برای پروفایل شخصی شما است. پیدا کردن عکسی که برای این فضا مناسب باشد شاید کمی دشوار به نظر برسد، اما با انتخاب تصویر مناسب، نمایه شما عالی به نظر خواهد رسید.

  • سایز تصویر بک‌گراند لینکدین: ۳۹۶×۱۵۸۴ پیکسل
  • حداکثر ساز فایل: ۴ مگابایت
  • انواع فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

تصویر لوگوی شرکت Company Logo Image

سایز عکس در لینکدین

یکی از دو آرم تجاری که باید در LinkedIn بارگذاری کنید، آرم استاندارد شرکت است. بزرگتر از هر دو مورد دیگر است و درست در کنار نام تجاری شما در صفحه اصلی LinkedIn نمایش داده می‌شود. این تصویر همچنین در قسمت “شرکتهایی که ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید” ظاهر می‌شود. هرچه عکس فریبنده تر باشد، پیروان بیشتری پیدا خواهید کرد.

  • سایز لوگوی پروفایل: ۳۰۰×۳۰۰ پیکسل
  • حداقل سایز: ۳۰۰×۳۰۰ پیکسل
  • حداکثر حجم فایل مربعی: ۴ مگابایت
  • انواع فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

لوگوی مربعی Square Logo

سایز عکس در لینکدین

این همان علامت تجاری است که در هنگام جستجوی شرکت شما نشان داده می شود. اطمینان حاصل کنید که از چیزی که برای برند شما قابل تشخیص است استفاده می کنید و به مشتریان اطلاع دهید که کدام شرکت متعلق به شماست.

  • سایز لوگوی مربعی: ۶۰×۶۰ پیکسل
  • حجم فایل: ۲ مگابایت
  • انواع فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

تصویر کاور صفحه بیزینس Company Cover Image

سایز عکس در لینکدین

برخلاف تصویر پس زمینه پروفایل شخصی، تصویر استاندارد پس زمینه تجاری یا شرکت کل قسمت بالای صفحه را پوشش می دهد. این تصویر بسیار بزرگتر از ابعاد شخصی به نظر می رسد و فضایی کمی بیشتر به مشاغل می دهد.

  • سایز مناسب کاور: ۷۶۸×۱۵۳۶ پیکسل
  • حاکثر حجم فایل: ۴ مگابایت
  • بصورت ۲۴۵×۱۴۰۰ نمایش داده می‌شود.
  • انواع فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

تصویر بنر برای صفحه بیزینس Banner Image for Company Pages

سایز عکس در لینکدین

تصویر بنر یکی از جدیدترین و برجسته ترین تصاویری است که می توانید در LinkedIn استفاده کنید. وقتی یک کاربر به صفحه اصلی نام تجاری شما مراجعه می کند، این تصویر ظاهر می شود. از آنجا که این تصویر در صفحه اصلی شما واقع شده است، به احتمال زیاد بازدید کننده در حال جستجوی نام تجاری شما است، بنابراین از این فرصت استفاده کنید تا با یک تصویر عالی بتوانید آنها را به دام بیاندازید.

  • سایز مناسب بنر: حداقل ۲۲۰×۶۴۶ پیکسل
  • ماکزیمم حجم فایل: ۲ مگابایت
  • نوع چیدمان: Landscape
  • انواع فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

تصویر قهرمان Hero Image

سایز عکس در لینکدین

پیدا کردن افراد عالی برای کار در شرکت شما یکی از مهمترین جنبه های LinkedIn است. شما می توانید براساس فرصت های شغلی در شرکت خود یک برگه جداگانه داشته باشید. در بالای این صفحه بنری قرار دارد که از سایر تصاویر موجود در LinkedIn بزرگتر است.
برای جذب برخی از کارمندان بالقوه عالی می‌توانید از این فضا برای انتخاب تصویری که از شرکت شما صحبت می کند استفاده کنید.

  • سایز پیشنهادی تصویر: ۳۷۶×۱۱۲۸ پیکسل
  • حداقل سایز تصویر: ۳۷۶×۱۱۲۸ پیکسل
  • ماکزیمم سایز: ۲ مگابایت
  • انواع فرمت تصویر: GIF, JPG, PNG

توجه داشته باشید که اندازه صفحه نمایش می‌تواند بین دسکتاپ و موبایل متفاوت باشد، بنابراین بهتر است تصویر خود را با تنظیمات متفاوت تست کنید.

تصاویر انتشاری یا لینک ها Shared Image or Link

سایز عکس در لینکدین

این اندازه برای پست های LinkedIn که یک عکس یا پیوندی با تصویر یک پست یا مقاله وبلاگ به اشتراک می گذارند، بکار می آید.

  • سایز پیشنهادی برای تصاویر یا پیوندها: ۷۳۶×۱۱۰۴ پیکسل
  • تصویر با سایز ۲۸۹×۵۵۲ پیکسل نمایش داده می شود.
  • حداکثر سایز تصاویر انتشاری: ۷۳۶×۱۱۰۴

سایر سایزهای تصاویر

  • تصاویر تصاویر پست‌های لینکدین: ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ (دسکتاپ) ۱۲۰۰ در ۶۲۸ (موبایل)
  • سایز تصاویر لینک‌ها: ۱۲۰۰ در ۶۲۸
  • سایز مناسب برای ویدئوها: ۲۵۶ در ۱۴۴ (حداقل) to 4096 در ۲۳۰۴ (حداکثر)
  • حداکثر طول مناسب برای ویدئوها: ۱۰ دقیقه
  • سایز مناسب تبلیغ پویا در بخش لوگوی کسب‌وکار: ۱۰۰ در ۱۰۰
  • سایز مناسب محتوای اسپانسری لینکدین: ۱۲۰۰ در ۶۲۸

با رعایت سایز‌های بالا به راحتی می‌توانید به بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی خود کمک کنید.

🔔 حتما بخوانید: سایز تصاویر در سایر شبکه های اجتماعی

نتیجه‌گیری

بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای فعالیت حرفه‌ای و بازاریابی لینکدین یا سایر شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز خواهید داشت. در این مقاله تمام سایزهای عکس در لینکدین که به آن نیاز دارید را بررسی کرده‌ایم. همچنین در لینک فوق فایل نمونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر نوع تصویری که قرار است در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید را بهینه‌سازی کنید.