لینکداین در ایران

لینکداین مسیر خود را در میان ایرانیان به‌عنوان یک شبکۀ اثرگذار اجتماعی حرفه و تخصص و استخدام پیدا کرده است. همچنین برای شرکت‌های خارجی که به‌دنبال بازار ایران هستند، به یک نوع منبع اطلاعات تبدیل شده است. با وجود محبوبیت لینکدین در ایران، این پلتفرم هنوز هم نمی‌تواند از اکثریت ایرانی‌ها به‌دلیل تحریم‌های اقتصادی اعمال‌شده بر کشور، درآمد مستقیم داشته باشد. با توجه به رتبه‌بندی الکسا، لینکداین سی‌و‌دومین وب‌سایت محبوب در ایران است.

آیا می دانید مخاطبان شما در لینکداین چه چیزی را می خواهند و به چه چیزی نیازی دارند؟

شبکه ارتباطی هر فردی در لینکداین با دیگران متفاوت است، اما شما می توانید بر اساس داده ها و اطلاعات موجود برخی مسائل مشترک را حدس بزنید. اگرچه لینکداین یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان بزرگسالان (۳۰ سال و بالاتر) است، اما بیشتر افراد جوان ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند.

این موضوع بدین معناست که نباید نگران بروز بودن باشید. یک رویکرد ساده ی ارتباطی نیز در لینکداین مفید خواهد بود و از این طریق می توانید بازدیدکنندگان و مشتریان با کیفیتی در لینکداین به دست آورید. برای انجام این کار باید محتوای منحصر بفرد و ارزشمند تولید کنید تا افراد را برای کلیک کردن بر روی لینک سایت شما تشویق کند.

عضویت پریمیوم یا پولی در لینکداین به شما اجازه می دهد اطلاعات مختلفی در مورد افرادی که از پروفایل شما بازدید می کنند، پست های شما را می خوانند یا با شما تعامل دارند به دست آورید. بهتر است هر چند وقت یکبار این معیارها را تجزیه و تحلیل کنید. تعاملات، پیام ها، لایک، فالوو، پُست و دیدگاه را فراموش نکنید. با سایر افراد ارتباط داشته باشید.

اینفوگرافیگ استفاده کاربران ایرانی از لینکداین

در این اینفوگرافیک سعی شده نحوه تعامل کاربران با این شبکه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد و علل استفاده آن از این شبکه مورد بررسی قرار گیرد :

لینکداین و کاربران ایرانی آن

کانون تبلیغاتی بلوط

با ما همراه باشید