زمان مطالعه : ۲ دقیقه

چگونه یک اپلیکیشن موبایل ایجاد نماییم

پلتفورم رایج در عرصه برنامه های موبایل در دو بستر اندروید و IOS می باشد. جهت ایجاد اپلیکیشن موبایل می بایست با زبان های رایج در تولید این برنامه ها آشنایی داشته باشید، همچنین میتوانید از برنامه‌های آماده و تولید خودکار برنامه های موبایل استفاده کنید که از دو دیدگاه به هیچ عنوان توصیه نمی شود:
• عدم قابلیت کنترل پذیری بر روی محتوای تولید شده
• ایجاد تبلیغات خودکار برنامه های تولید کننده در درون اپلیکیشن ها

زبان جاوا (JAVA)

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه سمت سرور وب سایت های پویا و اپلیکیشن های تحت وب است که توسط این زبان برنامه های موبایل برای اندروید نوشته می شود. با توجه به قابلیت های زبان برنامه نویسی جاوا و فریم ورک های توسعه یافته برای این زبان، توسعه دهندگان اپلیکیشن های تحت وب میتوانند سناریوهای متنوعی را پیاده سازی کند.
از طرف دیگر، زبان برنامه نویسی جاوا زبان اصلی برنامه نویسی برای اندروید است که این روزها با دراختیار داشتن آمار یک میلیاردی خود، پر استفاده ترین پلیفرم برای گجت های موبایل به شمار می رود. اگر جاوا یاد بگیرید می تواندی در آمد بسیار خوبی را با استفاده از تولید اپلیکیشن های موبایل اندروید تجربه کنید.

زبان SWIFT

SWIFT زبان برنامه نویسی سیستم عامل ios است که برنامه های برای این سیستم عامل توسط این زمان نوشته می شود.به صورت کلی هر اپلیکیشن موبایل تولید شده در پلتفورم های اندروید و ios می‌بایست ویژگی هاییی را داشته باشد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های اپلیکیشن موبایل

رابط کاربری کاربر پسند

برنامه نویسی موبایل، همگام با استانداردهای روز، مناسب برای تمامی اقشار جامعه و یا نسلهای متفاوت. همه این ویژگی های فنی را با یک استراتژی هدفمند در طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توانید در اختیار تجارت خود قرار دهید.

برنامه نویسی و پویایی برنامه

پیاده سازی اختصاصی سیستم های مدیریت اطلاعات (همچون CRMها ، سیستم های b2b و …)

مدیریت کارها توسط برنامه های موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل راهی برای کنترل و مانیتورینگ هرگونه دیتا و یا سخت افزار می باشد. شما میتوانید کنترل سخت افزارهای مختلفی را از طریق نرم‌افزار گوشی همراه خود انجام دهید و به سادگی محیط اطراف خود را مدیریت نمایید.

لوگو کانون تبلیغاتی بلوط

با ما همراه باشید