۶ نکته مهم بازاریابی در شرکت های ساختمانی و پیمانکاری

/, صنعت ساختمان, کسب و کار, مقالات/۶ نکته مهم بازاریابی در شرکت های ساختمانی و پیمانکاری

۶ نکته مهم بازاریابی در شرکت های ساختمانی و پیمانکاری

به عنوان یک پیمانکار حرفه ای دارای تخصص و استعداد، با رقبای خود چه تفاوتی دارید؟ شما نمیتوانید در خیل عظیمی از پیمانکاران روی پای خود بایستید مگر اینکه به طور فعال و کارآمدی بازاریابی کرده باشید.
بسیاری از پیمانکاران به طور کامل از راههای جدید بازاریابی که به شرکت ها کمک می کند تا به اهداف خود برسند استفاده نمی کنند. اما با استفاده از شگردهای بازاریابی می توانید به مرحله بعدی بروید.

نکات مهم بازاریابی شرکت ها :

بیایید شش روش مهم بازاریابی را که پیمانکاران باید در ترویج و افزایش برندینگ و نفوذ نام تجاری خود بکار ببند را بررسی کنیم و پیاده سازیم.

۱- در تمام کارهایی که انجام می دهید حرفه ای باشید!

فراتر از اهداف تکمیل پروژه، حرفه ای بودن که توسط پیمانکاری یا مدیر پروژه نشان داده می شود اهمیت شگرفی دارد. نقش شما به عنوان یک پیمانکار انجام درست کار، و تحویل به موقع کار و اعمال استاندارهای کیفی می باشد. اما مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مدیر پروژه یا مسئول پروژه خوب به نظر برسد. حرفه ای گرایی مهم ترین و بهترین راه برای انجام این کار می باشد.

چند بار در ماه، نمایندگان (مالک پروژه یا طراح پروژه یا مهندس یا سازمان نظارتی) پروژه را بررسی می کنند. شما می توانید حرفه ای بودن خود را به طرق زیر نشان دهید:

– کیفیت کار شما
– ظاهر منطقه کاری شما
– معرفی و وجود تیم و تجهیزات شما
– رعایت ایمنی

نشان دادن رفتارهای فوق یعنی اینکه مدیر پروژه بهترین تیم ممکن را در کنار هم جمع کرده است و ایمنی شغلی و سایت پروژه مورد توجه قرار گرفته است.

۲- نمایش آخرین دستاوردها

هر مرحله ای از تکمیل پروژه یا نقطه هدف شرکت یا هر عضو جدید در تیم فرصتی برای برجسته کردن اتفاقاتی است که در شرکت افتاده است. ایجاد نسخه های خبری تازه این فرصت را به شرکت شما می دهد که توسط افراد مرتبط دیده شوید. رسانه های منطقه خود را شناسایی کنید و آنهایی که به داستان شما تمایل دارند پیدا کنید و محتوای خود را برای نشان دادن و چاپ شدن و انتشار به آنها بدهید تا به سایر مخاطبانی که هم علاقه دارند برسد.

۳- با رسانه های اجتماعی دوست باشید

بسیاری از پیمانکاران فرعی اهمیت شبکه های اجتماعی و قدرت آن را در دیجیتال مارکتینگ نادیده می گیرند و این کانال را که برای نسل جوان تر است و یا در همان منطقه خاص فعالیت می کند از یاد می برند. اما در طول یک دهه گذشته همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرده است و شرکت ها از قدرت رسانه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.
با بیش از یک میلیارد کاربر (۴۵% بالای ۳۰ سال) به نظر می رسد که مشتریان آینده در رسانه های اجتماعی هستند و شما می توانید فرآیند جذب آنها و اعتماد به شما را با فعالیت موثر در شبکه های اجتماعی افزایش بدهید.

کار کردن با یک تیم بازاریابی معتبر که دارای یک بخش قوی در رسانه های اجتماعی هست به شما این ابزار را می دهد که استراتژی های موثری برای نشر مطالب شرکت در شبکه های اجتماعی داشته باشید و اعتبار خود را افزایش بدهید و ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید و در ارجاعات اجتماعی در بالای فهرست قرار بگیرید.

بازاریابی ویروسی چیست حتما بخوانید : تبلیغات و بازاریابی ویژه حوزه صنعت ساختمان

 

با استفاده از اینستاگرام، تلگرام، بلاگ ها، پست های انحصاری، خبرنامه ها، ویدئوها می توانید دنبال کنندگان و فالورهای خود را از پیشرفت های شرکت مطلع سازید. پس بدانید اگر در شبکه های اجتماعی کشور خود فعال نباشید نمی توانید به طور کارآمد با مخاطبان بالقوه خود رابطه برقرار کنید.

۴- استمرار نام تجاری

پس از ایجاد یک آرم به یاد ماندنی، مطمئن شوید که در تمام مطالب، هم دیجیتال هم چاپی آرم همه جا هست. لوگوی شما، فونت، رنگ و پیام رسمی و سبک تجاری شما در تمام کانال ها باید یکپارچه باشد.

در وب سایت شرکت، بروشورها، تمام صفحات شرکت، وسایل نقلیه شرکت و کارت های ویزیت. این استمرار و تکرار باعث افزایش آگاهی برند می شود و تمام کارهای بازاریابی شما را به هم متصل و تقویت خواهد کرد.

استراتژی بازاریابی شرکت های ساختمانی حتما بخوانید : تدوین استراتژی بازاریابی شرکت های ساختمانی

۵- وب سایت قوی یعنی برند قدرتمند

اگر می خواهید نام تجاری شما حرفه ای و فعال باشد باید یک وب سایت به روز و تمیز داشته باشید. مطمئن شوید که از دیگر پیمانکاران با استفاده از یک طراحی منحصر بفرد و محتوای قابل اعتماد و دقیق متفاوت هستید. باید بدانید که وقتی افراد به وب سایت شما مراجعه می کنند متوجه می شوند که اطلاعات شما بروز نشده یا کپی می باشد یا غلط های املایی دارد بنابراین آنها به سرعت بدون اینکه بدانند شما شرکت معتبری هستید یا خیر وب سایت شما را رد می کنند و با این کار مشتریان بالقوه را از دست می دهید. کار کردن با شرکت های بازاریابی قوی در صنعت ساختمان که با نام تجاری و برند شما آشنا باشد به شما امنیت بیشتری بابت طراحی وب سایت می دهد. به آنها اجازه بدهید تا تیم شان وب سایت شما را ایجاد کنند و طراحی آنها به نحوی باشد که مشتریان بالقوه را تحریک کند تا تلفن را بردارند و به شما زنگ بزنند. مطمئن شوید که وب سایت شما ریسپانسیو (واکنش گرا) می باشد (خود را با هر سایز و اندازه موبایلی وفق می دهد) و با مسائل فنی گوگل همخوانی دارد.

طراحی سایت ریسپانسیو و واکنش گرا حتما بخوانید : طراحی سایت شرکتی حرفه ای به همراه سئو و بهینه سازی

۶- به مشتریان خود کمک کنید تا بدانند چگونه باید پیمانکار مناسب انتخاب کنند.

کار شما مدیریت عمومی یا مدیریت پروژه است ؟ پس به آنها در انجام پروژه های موفق به صورت ارائه رایگان نظرات تخصصی در وب سایت خود کمک کنید.
به آنها این بینش را بدهید و آگاهی آنها را در مورد تجهیزات مختلف و تخصص ها بالا ببرید و توضیح دهید که چگونه باید برای پروژه های خود پیمانکار بگیرند به چه نکاتی توجه کنند آنها را راهنمایی کنید تا بیشتر بدانند و به نکات پیدا و پنهان کار آگاهی پیدا کنند. بعد فرآیندهایی که مرتبط به کار هست را بگویید.

از آنجاییکه ایمنی محل کار نیز قسمت بزرگی از پروژه می باشد مطمئن شوید که فقط حرف و حرف نمی زنید. ایمنی چیزی هست که شما هر روز با آن سر وکار دارید وقتی که موارد واقعی را نشان دهید و در کارتان یکپارچگی و دانش فنی داشته باشید موفقیت به سراغ شما می آید.
از این موراد برای افزایش موفقیت شرکت استفاده کنید شما باید در این راه از یک مشاور خوب بهره ببرید مطمئین شوید که یک شرکت مشاوره خوب انتخاب کرده اید تا با تیم مناسب و ترکیبی از راه حل های مناسب بازاریابی، بتوانید تجارت خود را افزایش و شهرت قدرتمندتری در منطقه جغرافیایی خود داشته باشید.

ثبت ديدگاه

19 + هفده =