زمان مطالعه : ۵ دقیقه

ساخت کسب و کار موفق ساختمانی

برای کسانی که یک شرکت ساختمانی دارند، موارد ذیل اقدامات ساده ای است که می توانند برای اطمینان از موفقیت، رشد و رضایت مشتری برای ساخت کسب و کار موفق ساختمانی، انجام دهند. در اینجا هفت راهکار اساسی برای کمک به شما اعلام می شود.

برای یک رشد واقعی، کسب و کار نیاز به مراقبت و نگهداری و گاهی اوقات بازسازی و به روز رسانی دارد. اگر شما مالک یک شرکت ساختمانی باشید اقدامات ساده ای وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت، رشد و رضایت مشتری انجام دهید حال به ۷ عامل اساسی می پردازیم.

۷ مرحله برای ساخت یک کسب و کار موفق ساختمانی:

ساخت کسب و کار موفق ساختمانی

۱- اولویت بندی خدمات مشتری

برای ساخت کسب و کار موفق ساختمانی، هنگام استخدام کارمندان، باید ببینید که آیا آنها مهارت های لازم را دارند یا خیر و باید ببینید که آیا می توانند خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه کنند یا خیر.

مشتریان شما کارهایی که برای آنها انجام داده اید را به یاد می آورند و به یاد خواهند داشت که با آنها چگونه برخورد شده است. گرد آوردن یک تیم از کسانی که به مشتری احترام می گذارند و مشتری را درک می کنند و صبر و شکیبایی از خود نشان می دهند باعث می شود که مشتری تجربه خود را تکرار بکند و همچنین شما را به دیگران توصیه بکند.

 

۲- پیدا کردن مسیر نفوذ در بازار

برای ساخت کسب و کار موفق ساختمانی، زمینه های مختلفی برای کار وجود دارد. اگر چیزی وجود دارد که در آن تخصص دارید، بگذارید با آن شناخته شوید. ارتقا شرکت بعنوان یک بالادست یا عنوان برتر چه مثلا نصب پنجره یا تعمیر عالی یک سقف باشد، یک راه عالی برای اطمینان از تماس مشتری در موقع رویارویی با آن مشکل می باشد.

حتی اگر یک پیمانکار عمومی هستید، باز می توانید طیف گسترده ای از خدمات را با کیفیت عالی ارائه دهید که نام شرکت شما را در بهترین ها قرار دهد.

کسب و کار موفق ساختمانی

۳- بازاریابی، بازاریابی، بازاریابی

صحبت از نام تجاری یعنی اینکه همیشه بازاریابی شرکت خود را انجام می دهید. واقعا خیلی عالی هست که مشتریان از طریق دهان به دهان بازاریابی شما را انجام بدهند. (وقتی که خدمات برتر ارائه بدهید این اتفاق می افتد) توسعه یک بازاریابی هوشمندانه راه بسیار موثری برای رشد بیشتر کسب و کار است. استفاده از برخی قوانین و ابزار برندینگ می تواند واقعا به ساخت نام شرکت شما کمک کند و از طریق آن می توانید مطمئن شوید که وقتی مردم به دنبال پیمانکار و معمار هستند سراغ شما می ایند.

۴- پوشش بیمه ای

یک کسب و کار موفق ساختمانی نیاز به بیمه دارد، به ویژه هنگامی که با ماشین آلات سنگین و ابزارهای الکتریکی روزانه کار می کند. مطمئن شوید که بیمه تمام موارد مخصوصا آسیب های احتمالی، خرابی دستگاه و پرونده های قضایی را پوشش می دهد. این روزها، پیدا کردن یک بیمه نامه مناسب بسیار ساده هست مخصوصا که می توانید بیمه نامه های ارزان قیمت برای صنعت خود پیدا کنید.

۵- درگیر بودن و مشغول بودن

این مرحله شامل دو بخش است. اولا، باید همیشه برای مشتریان خود در دسترس باشید. ساخت و ساز می تواند برای کسانی که با آن آشنایی ندارند، یک فرایند گیج کننده باشد. مشتریان شما ممکن است سوالاتی داشته باشند یا اینکه بخواهند درگیر موضوع شوند. هر قدر زمان بیشتری برای شنیدن آنها کنار بگذارید و نگرانی هایشان را کاهش دهید بیشتر با شما احساس راحتی خواهند کرد و بیشتر شما را به دوستانشان توصیه خواهند کرد.

دوما، درگیر بودن یعنی نظارت کردن بر کار. بدیهی است که شما نمی توانید همه جا به یکباره ظاهر شوید اما بسیار مهم هست که مشتریان شما و کارکنانتان بدانند که به طور منظم در کار ظاهر می شوید. این به مشتری می گوید که آنها در اولویت شما هستند و به کارکناتان می گوید که باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند.

? حتما بخوانید: تبلیغات شرکت های ساختمانی چگونه موثر است؟

۶- از مواد و مصالح نزیند.

ممکن است وسوسه شوید که مواد ارزان تری استفاده کنید، اما باید به یاد داشته باشید که هزینه کمتر الان یعنی خرج کردن بیشتر در آینده. مطمئن شوید که تجهیزاتی که با آن کار می کنید به روز هستند و می توانند در طول زمان مقاوم باشند. برای مثال خریدن پیچ های فولادی ضد زنگ وقتی در محیط مرطوب کار می کنید کار بسیار عاقلانه ای است. شاید مشتریان به اندازه کافی در ساخت و ساز دانشی نداشته باشند که تفاوت را درک کنند اما در مرور زمان شکستن یا زنگ زدن می تواند یک نتیجه منفی برای کار شما باشد.

۷- سازماندهی

برای ساخت کسب و کار موفق ساختمانی، در نهایت، منظم بودن و همه چیز را در سرجای خود قرار دادن یک امر مهم و حیاتی در کار می باشد. شما می خواهید که به طور مناسب حسابداری کنید و اطمینان حاصل کنید که طبق بودجه حرکت می کنید و پرداخت هایتان منظم است.

این یعنی اینکه بدانید برای هر نوع کاری چقدر زمان و انرژی صرف می کنید. این امر باعث می شود تا بیش از حد به بعضی موضوعات گیر ندهید یا اینکه زیاد طولانی نکنید و اینکه برای مشتریان خود زمانبندی مناسبی داشته باشید. شاید به این نظر برسد که مشتری بیشتر یعنی اوضاع بهتر اما این وقتی خوب هست که نخواهید یک مشتری را قربانی مشتری دیگر کنید.