زمان مطالعه : ۴ دقیقه

ایده های ارتقا ساخت و ساز

ایده های تبلیغاتی به شما کمک میکند تا بتوانید خدمات خود را بهتر به مشتریان خود معرفی کنید . کارگران ساختمانی نیروی جسمانی و مهارت خود را در ساخت و ساز میگذارند و در قبال آن پولی دریافت کرده و می روند اما وقتی یک مشتری بدنبال خدمات ساخت و ساز هست به سراغ گزینه های موجود می رود اگر می خواهید در بازار رقابتی صنعت ساختمان بدرخشید، باید در ایده های ارتقا ساخت و ساز و تبلیغات نیز سرمایه گذاری کنید.

ایده های تبلیغاتی در صنعت ساختمان

۱- وسایل و هدایای تبلیغاتی

یکی از ایده های ارتقا ساخت و ساز استفاده از وسایل و هدایای تبلیغاتی است. حفظ نام شما در ذهن مشتریان بالقوه یک اصل بسیار مهم می باشد. یک روش موثر رساندن مواد تبلیغاتی به کسانی هستند که دنبال آن می باشند. آیا نام خود را روی یک متر یا سررسید پرینت کرده اید، ممکن است یک مشتری بخواهد این وسیله را در خانه یا محل کار با خود داشته باشد. این نمونه ها معمولا ارزان هستند اما به مدت زیاد نزد مشتری باقی می مانند و در زمانی که احتیاج به خدماتی داشته باشند می توانند با شما تماس بگیرند.

۲- بسته های پیش قیمت

ساخت و ساز و یا تعمیرات از دیدگاه مشتریان یک کار بسیار هزینه بر می باشد. پس سعی کنید که با دادن راهنمایی به مشتری و پیشنهادات به صرفه تر، پروژه را جذاب کنید. یعنی به جای اعلام نرخ نفر ساعت یا سایر نرخ ها یک پکیج آماده بابت کارهای عمومی ارائه دهید مثل تعمیر دستشویی یا …
بعد این محصولات را تبلیغ نمائید و آن را وسوسه انگیز کنید و البته باید شفافیت لازم را حفظ کنید چرا که خریدار ممکن است از ترس هزینه بیشتر به سراغ شما نیاید.

? حتما بخوانید: استراتژی تبلیغات در صنعت ساختمان

۳- برجسته کردن مهارت و حرفه ای بودن

تصویر اولیه ای که از برخی کارگران ساختمانی یا معماران به ذهن می آید معمولا تصویر مطلوبی نیست. انجام کارهای مناسب برای برطرف کردن این تصاویر منفی می تواند با برجسته کردن حرفه ای بودن کارگران و شرکت کمتر گردد. در ایده های ارتقا ساخت و ساز ، نشان دادن کارگران با چهره های خندان می تواند به مشتریان ذهنیت مناسب را انتقال بدهد و بدانند که اگر شما را انتخاب کنند خدماتی با کیفیت بالا و با افراد آموزش دیده و حرفه ای دریافت خواهند کرد و از اینکه شما را به خانه خود دعوت کنند خوشحال خواهند شد.

۴- عکس تبلیغاتی

یکی از ایده های ارتقا ساخت و ساز عکس تبلیغاتی است. یک تصویر هزاران حرف میزند. اجازه دهید تصاویر از کار شما بگویند با ایجاد یک تبلیغات غنی از عکس می توانید هزاران حرف بگویید.

ایده های ارتقا ساخت و ساز

از مشتریان سابق خود بپرسید آیا اجازه می دهند که از کاری که برای آنها انجام داده اید عکس بگیرید و بعد یک کاتالوگ از تصاویر با عکس های براق تهیه نمائید و آن را برای هر کسی که مشتری بالقوه شما هست بفرستید و با این تصاویر مشتریان تمایل بیشتری برای انتخاب شما خواهند داشت.