اینترنت و تاثیر آن بر ارتباطات کاندیداها با رای دهندگان

//اینترنت و تاثیر آن بر ارتباطات کاندیداها با رای دهندگان

اینترنت و تاثیر آن بر ارتباطات کاندیداها با رای دهندگان

رسانه ها تاثیر بسیار مهمی در رای دادن افراد دارد. در قرن بیستم روزنامه ها و رادیوها بر آرای افراد و مردم موثر بودند و از اول قرن ۲۱ این تلویزیون بود که گوی رقابت را از آنان ربود و اخیراً نیز اینترنت و شبکه های اجتماعی.

اینترنت تاثیر بسیار بزرگی بر تعامل کاندیداها و رای دهندگان گذاشته است و آن را کاملاً دگرگون کرده است. شبکه های اجتماعی، رسانه های آنلاین و ابزار ارتباطی اینترنتی همانند وب سایت تاثیر بسیار زیادی در رای همه افراد بخصوص نسل جوانتر دارند. همانطور که گفتیم اینترنت تاثیر بسیاری بر فرایند رای دهی دارد و بی توجهی کاندیداها به آن می تواند نتایج بسیار متفاوتی به بار آورد و بالعکس توجه به آن می تواند شانس افراد را در نیل به اهداف خود بسیار افزایش دهد. کاندیداهای موفق معمولا کسانی هست که بتوانند از این ابزار به نحو احسن استفاده نمایند و نگاهی به افراد موفق نشان می دهد کسانیکه که زودتر از دیگران وارد این کارزار شده اند شانس بسیار بیشتری از دیگران بدست آورده اند و موفق شده اند.

۸ راه موثر تبلیغات انتخاباتیحتما بخوانید : ۸ راه موثر تبلیغات انتخاباتی

تاثیرات تکنولوژی و فناوری شانس کاندیداها را برای ارتباط با رای دهندگان افزاش می دهد. داشتن یک وب سایت و دریافت نظرات مردم و پاسخگویی به آنها نشان از قدرت پاسخگویی یک کاندیدا دارد. داشتن یک کلیپ تصویری در یک رسانه پر بازدید بسیار تاثیر گذارتر از هزاران نوشته می باشد و یک کاندیدا باید بداند که بیشتر از آنچه حزب یا لیست به وی می دهد تصاویر و ذهینتی است که وی در رسانه های الکترونیکی از خود ساخته است.

این روزها نسل جوانتر برای تحقیق در مورد کاندیدا به اینترنت مراجعه می کنند چرا که یکی از ابزارهای ارزیابی آنها دسترسی راحت به کاندیدا از طریق وب سایت یا شبکه های اجتماعی چون اینستاگرم و لینکدین می باشد. این افراد در صورتیکه اطلاعات لازم را در اینترنت پیدا نکنند و یا اینکه نتوانند از این طریق سوالات خود را از کاندیدا بپرسند به راحتی از وی رد می شوند.

استراتژی تبلیغاتحتما بخوانید : تبلیغات ویژه کاندیداهای نظام مهندسی تهران

عامل دیگری که در رای افراد تاثیر می گذارد قدرت یک کاندیدا در مقابل سایر رقبا می باشد اولین مناظرات از تلویزیون پخش شد که عموم مردم به آن دسترسی داشته اند و حال این مناظره ها به رسانه های آنلاین کشیده شده است و انجام یک مناظره چالشی یا پاسخگویی به سوالات رای دهندگان در یک رسانه اجتماعی پر مخاطب که توسط هزاران نفر می تواند دیده شود تاثیر بسیار عمیق تری بر ذهن و انتخاب مردم خواهد داشت.

۱۳۹۷/۷/۶ ۲۱:۵۹:۳۱۶ام مهر ۱۳۹۷|صنعت ساختمان|بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه

13 − 3 =