زمان مطالعه : ۴ دقیقه

تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی

تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی و خدمات پیمانکاری به همان اندازه که شما برای دریافت شغل از خودتان تعریف می کنید و یا در مصاحبه های زیادی شرکت می کنید تا بهترین موقعیت را بدست بیاورید، شبیه می باشد.

شرکت های مصالح ساختمانی باید خود را به شرکت های ساختمانی معرفی کنند. بازاریابی کسب و کار به سایر شرکت ها با تبلیغات به افراد مقداری متفاوت است و البته در بسیاری از مفاهیم شبیه هم عمل می شوند.

روش های تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی و تولیدکنندگان:

۱- بازاریابی حضوری

برای تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی تان، رابطه خود با شرکت های ساختمانی را حضورا تقویت کنید و بازاریابی نمایید. بازاریابی حضوری یعنی دیدن خیلی از شرکت های فعال در حوزه ساخت و ساز و سایت های آنها.

نکات مهم در ملاقات حضوری :

  • تا جای ممکن که می توانید به شرکت های ساختمانی مراجعه کنید، کارت ویزیت و بروشورتان را به آنها بدهید و سعی کنید با شخص مرتبط یا اول شرکت ملاقات داشته باشید.
  •  اگر برنامه ملاقات را از قبل تنظیم نکرده اید توصیه می شود که در اول روز یا ساعات اخر کاری به ملاقات بروید.
  • دیدارهای خود را کوتاه، موثر و هدفمند برگزار کنید.
  • لباس مناسب به تن داشته باشید مثلا اگر به سایت ساختمانی می روید از کفش های مناسب و کلاه با آرم خودتان استفاده کنید.

تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی

۲- وضعیت خود را اطلاع دهید.

برای تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی در فواصل زمانی مناسب، به لیست تماس های خود ایمیل ارسال کنید تا آنها از آخرین پروژه های شما اطلاع داشته باشند و یا اینکه از خدمات جدید و تخفیف های فروش شما مطلع گردند.

لیست ایمیلی یک ابزار مناسب برای تبلیغ مخصوصا برای کسانی که قبلا رو در رو شناخته اید می باشد. لیست ایمیل را از تماس های اخیرتان ایجاد کنید و بعد ایمیل سایر شرکت ها را از وب سایتشان یا کاتالوگ های تبلیغی استخراج کنید و به لیست خود اضافه کنید.
از برنامه های ایمیل مارکتینگ جهت مدیرات تماس های خود استفاده کنید که اگر کسی تمایل به دریافت نداشت بتواند غیر فعال بنماید.

۳- با لیست خود یک یا دوبار در ماه تماس بگیرید.

نامه ای کوتاه که در آن خدمات شما را بیان میکند ارسال نمائید و از قیمت های رقابتی خود آنها را با خبر سازید. متن خود را کوتاه و در حد یک دقیقه نگهدارید که بعدا با تماس با شرکت ها می توانید پیام صوتی طبق آن ایجاد کنید و از اینکه وسط صحبت، مکالمه تان قطع شود نگران نشوید.

? حتما بخوانید: بازاریابی شرکت های ساختمانی جدید

۴- در مجلات اینترنتی یا چاپی برای خود یک فضای تبلیغاتی بخرید.

در تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی، در مجله هایی که در محل شما توزیع می شوند نیز تبلیغ نمائید. جزئیات چگونگی تبلیغ در مجله ها و یا وب سایت ها موجود است و از آنها پیروی کنید.
چیزهایی که همواره مورد نیاز هستند عبارتند از :

  • کارت ویزیت
  • بسته های تبلیغاتی
  • لیست اطلاعات شرکت های ساختمانی
  • کپی مجوز های لازم

نکته : شرکت در نمایشگاهها را بخشی از برنامه تبلیغاتی خود قرار دهید. نمایشگاه های مصالح ساختمانی، یک موقعیت بی نظیر برای شبکه سازی با شرکت های بزرگ و کوچک پیمانکاری است.

نکته : در تبلیغات شرکت های مصالح ساختمانی، ایمیل ها و تماس های هر کسی که دوست دارد در لیست شما باشد جمع آوری کنید. کوپن های تخفیف را به شرکت کنندگان و غرفه داران بدهید. شماره مجوز خود را روی تمام مواد تبلیغاتی بزنید.

هشدار : کار یا خدماتی را که نمی توانید یا مجوز ندارید تبلیغ نکنید.