صنعت ساختمان سازی از زمان های قدیم به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره وری کم شناخته شده است. بر اساس مطالعات اخیر این فرآیند زمان بر بوده و به کندی پیش می رفته است؛ اما با ورود تکنولوژی به این صنعت در دهه های اخیر با استفاده از قطعات پیش ساخته، ساخت ساختمان ها سریع تر به پایان می رسد.
تبلیغات شرکت های ساختمانی درست به اندازه معرفی و توانایی های آنها اهمیت دارد. فروشندگان محصولات ساختمانی هم نیاز دارند تا خدمات شان را به شرکت های ساختمانی معرفی کنند. که تمام اینها و مواردی که بعدا به آن اشاره خواهیم کرد نشان از آن دارد که تبلیغات شرکت های ساختمانی جزو جدا نشدنی از سیر موفقیت این شرکتها می باشد.