مشتری و کاربر

خانه » مشتری و کاربر

۷ عامل مؤثر در رضایت مشتری

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۰۳:۴۸۱۳۹۸/۰۵/۰۸|دسته موضوعی: مدیریت مشتری, مشتری و کاربر|برچسب ها: , , |

زمان مطالعه : 6 دقیقه 7 عامل موثر در رضایت مشتری راضی کردن و راضی نگه‌داشتن مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک کسب و [...]

اصول ارتباطات در مشتری مداری

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۲۱:۴۸۱۳۹۸/۰۵/۰۸|دسته موضوعی: مدیریت مشتری, مشتری و کاربر|برچسب ها: , , |

زمان مطالعه : 5 دقیقه اصول ارتباطات در مشتری مداری مشتری مداری همیشه یکی از چالش‌های مهم در بازاریابی است. جذب مشتری سختی‌های خاص خود [...]

شاخص تلاش مشتری در کسب و کارهای مشتری محور

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۵:۴۰:۵۷۱۳۹۸/۰۵/۰۲|دسته موضوعی: مدیریت مشتری, مشتری و کاربر|برچسب ها: , , |

زمان مطالعه : 4 دقیقه شاخص تلاش مشتری در کسب و کارهای مشتری محور پیش از بررسی شاخص تلاش مشتری به این تیتر دقت کنید. [...]

افزایش رضایت مشتری با ارج نهادن به مشتری

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۹:۳۳:۱۷۱۳۹۸/۰۴/۳۱|دسته موضوعی: بازاریابی و فروش, مدرسه کسب و کار بلوط, مدیریت مشتری, مشتری و کاربر|برچسب ها: , , |

زمان مطالعه : 4 دقیقه افزایش رضایت مشتری با ارج نهادن به مشتری عنوان به مقدار زیادی گویاست " افزایش رضایت مشتری با ارج نهادن [...]

اصول مشتری مداری

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۰:۱۱:۴۳۱۳۹۸/۰۴/۳۰|دسته موضوعی: مدیریت مشتری, مشتری و کاربر|برچسب ها: , , |

زمان مطالعه : 5 دقیقه اصول مشتری مداری چند بار شده که بعد از خروج از رستوران مورد علاقه تان، سالن زیبایی که همیشه میرفتید، [...]

سوگیری‌های شناختی: خوشه‌انگاری

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۳۷:۲۲۱۳۹۷/۱۱/۲۳|دسته موضوعی: مشتری و کاربر|برچسب ها: |

سوگیری‌های شناختی: خوشه‌انگاری بهمن شهری خوشه انگاری چیست ؟ خوشه‌انگاری (clustering illusion) نوعی سوگیری شناختی است که ذهن تمایل دارد رد و نشان یک ارتباط [...]

سوگیری‌های شناختی: نقطه کور تعصب

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۴۳:۱۹۱۳۹۷/۱۰/۲۷|دسته موضوعی: مشتری و کاربر|برچسب ها: |

سوگیری‌های شناختی: نقطه کور تعصب بهمن شهری دانشگاه اهایو نقطه کور تعصب (Bias blind spot) یک سوگیری شناختی است که فرد تعصب را در قضاوت‌های [...]

سوگیری‌های شناختی: اعتقادگرایی

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۴۴:۲۱۱۳۹۷/۱۰/۲۵|دسته موضوعی: بازاریابی و فروش, مدرسه کسب و کار بلوط, مشتری و کاربر|برچسب ها: |

سوگیری‌های شناختی: اعتقادگرایی بهمن شهری دانشگاه اهایو اعتقادگرایی (Belief Bias) تمایلی است ذهنی که در آن فرد هر استدلال را ‌با توجه به باورپذیری نتایجش [...]

سو گیری شناختی: اثر چشم و هم چشمی

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۴۵:۰۳۱۳۹۷/۱۰/۲۳|دسته موضوعی: مدرسه کسب و کار بلوط, مشتری و کاربر|برچسب ها: |

سوگیری‌های شناختی: اثر چشم و هم‌چشمی بهمن شهری دانشگاه اهایو اثر چشم و هم‌چشمی (bandwagon effect) نوعی سوگیری شناختی است که طی آن، فرد عملی [...]

چگونه از شر تعصبات ذهن خلاص شویم؟

۱۳۹۸/۶/۲۳ ۱۸:۴۵:۳۷۱۳۹۷/۱۰/۲۲|دسته موضوعی: مدرسه کسب و کار بلوط, مشتری و کاربر|

چگونه از شر تعصبات ذهن خلاص شویم؟ بهمن شهری پژوهشگر حوزه زبان، فرهنگ و آموزش شهروند قرن بیست و یک بودن سلسله مهارت‌هایی می‌طلبد. مناسبات [...]