تبلیغات در لینکداین را جدی بگیرید

لینکداین یکی از موثر ترین ابزارها در جهت تبلیغات اینترنتی هدفمند است که اگر از ویژگی های آن استفاده کنید در زمینه تبلیغات پیشرفت ویژه ای خواهید داشت. پس حتما از تبلیغات در لینکداین در راستای آگاهای بخشی و آشنایی بیشتر کاربران از محصولات و خدمات خود بهره ببرید و نتایج آن را در بهبود وضعیت کسب و کار خود مشاهده کنید .

تبلیغات در لینکداین

لینکداین یکی از شبکه های اجتماعی است که تعداد کاربران آن در حال افزایش است، این شبکه اجتماعی مربوط به تخصص و کار می باشد و نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی فضای تخصصی تری دارد. سعی کنید حتماً یک صفحه برای کسب و کار خود در لینکداین ایجاد کنید زیرا این شبکه اجتماعی جایگاه ویژه ای در توسعه کسب و کار دارا می باشد.

لینکداین بزرگترین بانک متخصصان جهان را در خود جای داده است و باعث می‌شود محیطی بسیار حرفه ای را برای کاربران به ارمغان آورد. اگر تاکنون از این شبکه استفاده نکرده اید اکنون نیز دیر نیست همین الان به صورت رایگان یک اکانت برای خود ایجاد کنید.  سعی کنید پروفایل خود را کامل کنید، از نام تجاری برند خود برای نام گذاری صفحه استفاده کنید، به عنوان پروفایل از لوگوی تجاری شرکت استفاده کنید. اطلاعات ارزشمند و سوابق مفید شرکت را در صفحه خود ذکر کنید. افتخارات خود را در این صفحه بیاورید. و مطمئن باشید این صفحه در سرچ گوگل به افراد نشان داده خواهد شد بنابراین بهتر است کامل و جامع باشد.

جالب است بخوانید : LinkedIn و نکات مهم درباره آن

اهمیت حضور متخصصان آگاه به تکنولوژی در linkedin

به عنوان یک بازاریاب شما باید حرفه ای ها را هدف قرار دهید و لینکداین شامل میلیون ها نفر از این افراد است. به گفته‌ی کیم سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء حرفه ای لینکداین به شدت از پروفایل های خود مراقبت میکنند و جزئیات کار خود را به روز نگه میدارند. متخصصان تازه کار نیز معمولا از پروفایل لینکداین خود به عنوان رزومه استفاده میکنند و متخصصان با تجربه هم از اطلاعات حساب خود برای اهداف شبکه ای استفاده میکنند.

درواقع یک بازاریاب میتواند از لینکداین به عنوان یک معدن طلای اطلاعات که به طور مداوم به روز میشود استفاده کند. بازاریابان که تبلیغات در لینکداین را خریداری می کنند، می توانند هدف خود را از میان داده های باکیفیت پروفایل‌های کاربران برای یک هدف گذاری بسیار دقیق استفاده کنند.

سیستم تبلیغات لینکداین اطلاعات کاملی را درباره همه کاربرانش جمع آوری میکنند تا آن را در اختیار ما قرار دهد. به این صورت ما میدانیم که هر شخص چه شغلی دارد ، در چه شرکتی کار میکند و در کدام شهر یا کشور ساکن است.

انواع روش های تبلیغات در لینکداین

لینکداین نیز مشابه سایر شبکه های اجتماعی می تواند میزبان تبلیغات شما باشد تا با استراتژی عالی شروع به تبلیغات نموده و یا کارمندان جدیدی را استخدام کنید و حتی با دیگر رقبای خود آشنا شوید ، این شبکه اجتماعی از لحاظ تبلیغات انعطاف پذیر بوده و می تواند باعث رشد کسب و کار شما بشود . برای تبلیغات در لینکداین روش های مختلفی وجود دارد از جمله :

۱- تبلیغات PPC

در تبلیغات ppc شما می توانید ، آگهی خود را بصورت هدفمند قرار دهید . یعنی میتوانید تعیین کنید که تبلیغات شما برای مشاغل و موقعیت جغرافیایی خاصی نشان داده شود .این تبلیغات در بالای سایت و همچنین نوار کناری سایت لینکداین نمایش داده می شود

۲- تبلیغات محتوا

تبلیغات محتوایی این اجازه را به شما می دهد که تبلیغات متنی را در نوار کناری سایت نمایش دهید . در تبلیغات محتوایی شما میتوانید آدرس پروفایل فیس بوک را وارد کنید یا اینکه آدرس پروفایل توییتر را در دسترس قرار دهید ، ویدئوهای یوتوب نمایش دهید . تبلیغات محتوایی تقریبا هر پادکستی را قبول می کنند

۳- تبلیغات محتوا در SlideShare

این روش تبلیغاتی یک ایده عالی برای تعامل با اعضای لینکداین است . در این نوع تبلیغات شما می توانید اسلایدهای پاورپوینت ، اینفوگرافیک های مختلف و اسناد و مقالات را در سایت به اشتراک بگذارید

۴- آگهی های اجتماعی

این روش ، یک راه بسیار موثر برای تشویق اعضای لینکداین برای به اشتراک گذاری پیام ها و … می باشد . بدلیل ماهیت روش آگهی های اجتماعی ، شما همواره با ایده های جدیدی مواجه خواهید شد که میتواند برای کسب و کار شما مفید واقع شود.

۵- دنبال کردن شرکت

شبکه اجتماعی لینکداین به شما این امکان را می دهد تا در آدرس نمایه های اشخاص و شرکتهای مختلف مطالب آنها را دنبال کنید . از این رو همواره در صفحه اصلی لینکداین با مطالبی با موضوعات دلخواه مواجه خواهید شد که می تواند الهام بخش شما باشد.

۶- آگهی شرکت ها

روش تبلیغاتی آگهی شرکت ها بسیار شبیه به دنبال کردن شرکت است اما با این تفائا که هر کسی میتواند لینک تبلیغی خود را در صفحه شرکت شما وارد کند . این یک ابزار عالی برای معرفی کسب و کارها و فعالیت های مختلف بین اعضای لینکداین است.

۷- گروه های لینکداین

در این روش نیز شخص یا شرکت تبلیغ دهنده در یک گروه کاملا سفارشی که ممکن است برخی مشاغل خاص حظور داشته باشند ، میتواند به تبلیغات محصول یا خدمات خود بپردازد در گروه های لینکداین امکان ارسال پیام شخصی به اعضا نیز فراهم می باشد .

۸- تبلیغات در لینکدین با  Sponserd InMail 

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا شما از لینکدین برای  ارسال پیام های زیاد به بخش مورد نظر مخاطبین هدف استفاده کنید. پیام های Sponserd InMail با پیام های معمولی تفاوت دارند. هدف اصلی در ارسال پیام های InMail برقرار کردن ارتباط با یک شخص است ، بنابر این شما نباید آن ها را با پیام های تبلیغات اینترنتی دیگر ادغام کنید. پیام های InMail  کاملا شخصی سازی می شوند.

۹- تبلیغات ویژه

در آگهی ویژه ، تبلیغت شما به صورت کامل شخصی سازی می شود و همچنین تبلیغات شما جنبه جدی به خود گرفته و هوشمند می شود . تا جایی که میتوان تبلیغات را فقط درصفحه هایی قرار داد که تصویر پروفایل شخص یا شرکت مورد نظر شبیه به تصویر دلخواه شما باشد! همچنین امکان سفارشی کردن تبلیغات بر اساس موقعیت جغرافیایی نیز وجود دارد.

تبلیغات لینکدین در ایران

لینکداین از شبکه های اجتماعی است که به سرعت در حال افزایش کاربران خود می باشد. لینکداین بر خلاف شبکه های اجتماعی محیطی مناسب برای کسب و کارها فراهم کرده است که می توانید مهارت های خود را انتخاب کنید و دیگران به این مهارت ها رای می دهند. بنابراین می توانیم گفت لینکداین یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای حضور داشتن و معرفی محصولات و خدمات است. از این رو با تبلیغات در لینکداین می توانید سریعتر و راحت تر خود را به مخاطبان معرفی کنید.

جالب است بخوانید : داستان موفقیت علی بابا؛ بزرگترین کسب و کار اینترنتی دنیا

از نکات متفاوت تبلیغات لینکداین با تبلیغات در گوگل می توان به گذاشتن عکس کنار تبلیغات اشاره کرد و علاوه بر آن شما می توانید کاربران را به وب سایت خود یا به صفحه ای که در لینکداین دارید هدایت کنید. 

لینکداین چه تبلیغاتی را قبول میکند؟

تبلیغات لینکداین مورد به مورد توسط شخص بررسی میشوند، به این معنی که تبلیغات مانند گوگل یا فیس بوک نیستند که توسط الگوریتم ها بررسی شوند بلکه ناظری آن ها و متن آنها را میبنید تا مغایر با قوانین لینکدین نباشد لذا تایید تبلیغات لینکداین حداقل ۲۴ ساعت طول میکشد و گاها تبلیغات رد میشوند تا با جمله بندی بهتری دوباره وارد شوند. ما در بلوط آی تی با سابقه خود در تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی شما رایاری میکنیم تا با کمترین خطا تبلیغات شما تایید شوند. ما تبلیغ شما را به صورت کاملا تخصصی در لینکداین به کاربران ایرانی نشان میدهیم تا در جلوی چشم متخصصان و کارشناسان ایرانی قرار بگیرید.

کانون تبلیغاتی بلوط

با ما همراه باشید